La Pulga Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Antony nu wel buiten de selectie gehouden. ben je dan als United zijnde dan nog ergens voor verzekerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Zojuist zei La Pulga: Antony nu wel buiten de selectie gehouden. ben je dan als United zijnde dan nog ergens voor verzekerd? Een diefstal verzekering. Je weet het maar nooit met die lui Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 4 uur geleden zei delichris: Geen idee waarom United wacht. Ik heb geen directe lijntje ofzo met de club. Bij Greenwood was ook beeld en audio, maar werd gewoon vrijgesproken. Antony geeft ook aan dat de bewijzen van één van die dames niet klopt, want berichten van hem zijn door haar verwijderd. We gaan het wel zien. We kunnen zoveel speculeren hier, maar we zijn allemaal geen rechter hier. Dat beweer ik ook niet, maar ik vind op z'n minst dat je kunt doen wat United nu heeft gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 Het is zonde van het geld, maar die Antony ben je liever kwijt dan rijk (even los van de aantijgingen, maar puur op voetbal gebied he ) Las van het weekend ook dat Pepe voor 3mln verkast. Even een verlies van dik 60 nog wat miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 El Ghazi naar United, is er ooit wel eens een gekkere transfer geweest? Zo'n rechtsbuiten haal je dan toch uit de jeugd of verander je van tactiek omdat je ook niet over een echte linksbuiten beschikt. Zou lekker 4-4-2 spelen met Hojlund en Rashford voorop en Fernandes er achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 11 uur geleden zei La Pulga: El Ghazi naar United, is er ooit wel eens een gekkere transfer geweest? Zo'n rechtsbuiten haal je dan toch uit de jeugd of verander je van tactiek omdat je ook niet over een echte linksbuiten beschikt. Zou lekker 4-4-2 spelen met Hojlund en Rashford voorop en Fernandes er achter. Inmiddels ook duidelijk dat El Ghazi puur door zijn zaakwaarnemers is aangeboden. The Daily Mail spreekt ook over 'consider', de Nederlandse media maakt er vervolgens 'Ten Hag wil' van. Typisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 (bewerkt) Acquittal is vrij spraak ,charges dropped is dat de zaak niet voor rechter komt maar dat kan later als nog wel gebeuren als er uitendelijk wel genoeg bewijs voor is, om rechtszaak van te maken, met een jury erbij. Ofwel Greenwood is absoluut niet vrij gesproken voor nu alleen maar charges dropped. @Rogier. volgens de Gooner Talk Podcast(TGT) die ik vrijwel iedere ochtend kijk op Youtube, was El Ghazi ook in het Emirates aanwezig tijdens Arsenal-Manchester United en die bevestigen ook grote kans is hij naar United gaat, en dat zijn natuuliijk geen Nederlandse media 12 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 En de clubwatcher van United heeft het alweer ontkracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 6 uur geleden zei Jotew: En de clubwatcher van United heeft het alweer ontkracht. Gelukkig maar hahahah. Niet goed genoeg voor PSV meer.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 https://x.com/0smanlisporfk/status/1701704575412293865?s=46&t=k7vmoFYmdlnkZ-gtRGFVzg Het is gewoon zielig om te zien dat hij na zijn 25e voor spek en bonen mee deed. Won vrijwel alles, maar had nauwelijks inbreng. Dankzij zijn verkoop kwamen Alisson en VVD en van daaruit vloeide de successen. Zelden zo een Joga Bonita Braziliaan gezien die ook qua cijfers indruk maakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 Lekker belangrijk Liverpool heeft er gigantisch veel geld voor gekregen van Barcelona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 Hij ligt nu natuurlijk onder vuur, en terecht. Maar dit is wel een schitterend stuk over zijn jeugd: Drugsdealers, gangsters en dode lichamen: de bizarre jeugd van Antony (voetbalzone.nl) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 Er gaan geruchten dat de dame in kwestie de boel bij elkaar liegt. Ze had zelfs andere vrouwen gevraagd ook een aangifte te laten doen. Daarop hebben die dames nee gezegd dat doen we niet, want er is niets gebeurd. Of dit waar is weet ik niet, maar het is wel opvallend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 Een wijs man zei ooit: ”Mo’ money, mo’ problems.” Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 En een ander wijs man zei ooit: "Whut? No muney? Hier suck a ....." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 Flink hommes zeg bij United. Benieuwd hoelang Erik nog mag blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 United staat achter de trainer anders was Sancho niet uit de selectie gezet. Als iemand niet goed traint en denkt er met de pet er naar te gooien dan ga je uit de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 In een week tijd even zo'n 185 miljoen door de plee. Het zit United niet mee. Hey, dat rijmt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 18 uur geleden zei Keeza: Een wijs man zei ooit: ”Mo’ money, mo’ problems.” Haha wie zei dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 2 minuten geleden zei cimbomcu: Haha wie zei dit De beste rapper die de wereld ooit gekend heeft: Biggie Smalls, oftewel Notorious BIG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 (bewerkt) Premier League fanaten. Ik wil dit seizoen een wedstrijd meepakken in de PL van een Londense club. Als jullie konden kiezen tussen Fulham of Crystal Palace, wat was jullie keuze geweest, en met welke argumenten? 15 september 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 september 2023 Share Geplaatst 16 september 2023 Potje waar ik wel even voor ga zitten, United tegen me geliefde Brighton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 september 2023 Share Geplaatst 16 september 2023 Op 15-9-2023 om 10:07 zei cimbomcu: Premier League fanaten. Ik wil dit seizoen een wedstrijd meepakken in de PL van een Londense club. Als jullie konden kiezen tussen Fulham of Crystal Palace, wat was jullie keuze geweest, en met welke argumenten? Ben zelf ooit bij Fulham geweest toen ze Championship speelden. Ervaring rondom het stadion en stadion zelf echt geweldig. Sfeer tijdens de wedstrijd viel enorm tegen. Bolton, destijds de tegenstander, was beter te horen dan de eigen fans. Leek wel een vak vol toeristen bij Fulham. Premier League kan ik niet beoordelen. Palace heb ik van collega’s ook wel toffe verhalen over gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 september 2023 Share Geplaatst 16 september 2023 20 minuten geleden zei La Pulga: Potje waar ik wel even voor ga zitten, United tegen me geliefde Brighton. Veel plezier en succces , ik ga zelf voor Westham-City en kijken hoe JWP, Alvarez en eventueel Kudus het doen. Maar mocht City 0-3 of meer voorkomen, schakel ik lekker naar jouw pot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 september 2023 Share Geplaatst 16 september 2023 Op 15-9-2023 om 10:07 zei cimbomcu: Premier League fanaten. Ik wil dit seizoen een wedstrijd meepakken in de PL van een Londense club. Als jullie konden kiezen tussen Fulham of Crystal Palace, wat was jullie keuze geweest, en met welke argumenten? Bij Palace heb je veel sfeer van wat ik begrepen heb. Waarom niet beiden doen in een weekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten