Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei delichris:

Geen idee waarom United wacht. Ik heb geen directe lijntje ofzo met de club. Bij Greenwood was ook beeld en audio, maar werd gewoon vrijgesproken. Antony geeft ook aan dat de bewijzen van één van die dames niet klopt, want berichten van hem zijn door haar verwijderd. We gaan het wel zien. We kunnen zoveel speculeren hier, maar we zijn allemaal geen rechter hier.

Dat beweer ik ook niet, maar ik vind op z'n minst dat je kunt doen wat United nu heeft gedaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei La Pulga:

El Ghazi naar United, is er ooit wel eens een gekkere transfer geweest? Zo'n rechtsbuiten haal je dan toch uit de jeugd of verander je van tactiek omdat je ook niet over een echte linksbuiten beschikt. Zou lekker 4-4-2 spelen met Hojlund en Rashford voorop en Fernandes er achter. 

Inmiddels ook duidelijk dat El Ghazi puur door zijn zaakwaarnemers is aangeboden. The Daily Mail spreekt ook over 'consider', de Nederlandse media maakt er vervolgens 'Ten Hag wil' van. Typisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Acquittal is vrij spraak ,charges dropped is dat de zaak niet voor rechter komt maar dat kan later als nog wel gebeuren als er uitendelijk wel genoeg bewijs voor is, om rechtszaak van te maken, met een jury erbij. Ofwel Greenwood is absoluut niet vrij gesproken voor nu alleen maar charges dropped.

@Rogier. volgens de Gooner Talk Podcast(TGT) die ik vrijwel iedere ochtend kijk op Youtube, was El Ghazi ook in het Emirates aanwezig tijdens Arsenal-Manchester United en die bevestigen ook grote kans is hij naar United gaat, en dat zijn natuuliijk geen Nederlandse media ;) 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://x.com/0smanlisporfk/status/1701704575412293865?s=46&t=k7vmoFYmdlnkZ-gtRGFVzg

Het is gewoon zielig om te zien dat hij na zijn 25e voor spek en bonen mee deed. Won vrijwel alles, maar had nauwelijks inbreng. Dankzij zijn verkoop kwamen Alisson en VVD en van daaruit vloeide de successen. 

Zelden zo een Joga Bonita Braziliaan gezien die ook qua cijfers indruk maakte. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Premier League fanaten. Ik wil dit seizoen een wedstrijd meepakken in de PL van een Londense club. Als jullie konden kiezen tussen Fulham of Crystal Palace, wat was jullie keuze geweest, en met welke argumenten?

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-9-2023 om 10:07 zei cimbomcu:

Premier League fanaten. Ik wil dit seizoen een wedstrijd meepakken in de PL van een Londense club. Als jullie konden kiezen tussen Fulham of Crystal Palace, wat was jullie keuze geweest, en met welke argumenten?

Ben zelf ooit bij Fulham geweest toen ze Championship speelden. Ervaring rondom het stadion en stadion zelf echt geweldig. Sfeer tijdens de wedstrijd viel enorm tegen. Bolton, destijds de tegenstander, was beter te horen dan de eigen fans. Leek wel een vak vol toeristen bij Fulham. Premier League kan ik niet beoordelen. 

Palace heb ik van collega’s ook wel toffe verhalen over gehoord. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei La Pulga:

Potje waar ik wel even voor ga zitten, United tegen me geliefde Brighton.

Veel plezier en succces , ik ga zelf voor Westham-City en kijken hoe JWP, Alvarez en eventueel Kudus het doen. Maar mocht City 0-3 of meer voorkomen, schakel ik lekker naar jouw pot :checkit:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-9-2023 om 10:07 zei cimbomcu:

Bij Palace heb je veel sfeer van wat ik begrepen heb. Waarom niet beiden doen in een weekend? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites