Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

1 uur geleden zei delichris:

Nee, maar gefeliciteerd meer dan terecht 

Thnx maat. Ik vond jullie toch wel erg goed hoor, flink wat grote kansen gehad nog. 

53 minuten geleden zei joostmakaay:

Maguire - Evans als centraal duo het op einde, Ten Hag wil zo snel mogelijk terug naar Ajax lijkt het.

Is eigenlijk bijna jammer hoe slecht ze het doen in uitduels tegen top 9 teams. Net als bij Spurs uit, waren ze ook nu erg gevaarlijk. 

11 uur geleden zei Acquafresca:

Vooral deze is genieten :D Hallucinerende ten Hag, met zijn mooie regenboog kraagje, vond ook nog eens dat United had moeten winnen. Grap van een vent.

On topic: heerlijke overwinning in de 'dying seconds'. Kijken we ook allemaal even mee hoe Gabriel uiteindelijk Garnacho buitenspel "zet"??? Masterclass.

• Like 1

4 uur geleden zei delichris:

Er was geen geld op dit moment voor een centrale verdediger. Daarom moest Maguire ook weg. Dan kon er één komen. Verder ben ik zeer benieuwd naar Amrabat en als Hojlund fit is. Hojlund liep gisteren al meer meters dan Martial deed tegen Arsenal.

Ik heb het hier eens al eerder gezegd, maar met Anthony op rechtsbuiten geef je alle ballen weg. Man wat is dat voor een gigantisch overschat speler. Lingard was zelfs een betere optie. Het zou heel fout zijn als straks iedereen fit is en Anthony speelt nog basis. Dan speelt die puur omdat Ten Hag hem heeft gehaald. 

1 uur geleden zei Acquafresca:

Ik heb het hier eens al eerder gezegd, maar met Anthony op rechtsbuiten geef je alle ballen weg. Man wat is dat voor een gigantisch overschat speler. Lingard was zelfs een betere optie. Het zou heel fout zijn als straks iedereen fit is en Anthony speelt nog basis. Dan speelt die puur omdat Ten Hag hem heeft gehaald. 

Antony werkt wel hard.

In ieder geval is duidelijk geworden Hojlund nu al beter is dan Martial, en Rashford best op links is. Gabriel Magalhaes won wel zijn duels van Hojlund maar was met veel meer pijn en moeite dan met Martial en Hoj is ook erg snel, ik zie wel wat worden bij United. Is voor ETH heel snel tijd na interlandperiode snel 3 punters in uitduels tegen top 6-9 teams gaat pakken. 

1 uur geleden zei Renato:

Als dat het enige criteria is bij United in de basis te staan, dan ligt de lat wel erg laag. Qua concurrentie in de selectie of niveau. 

Dat is niet het criteria, maar als je Antony vergelijkt met een Martial dan werkt hij gewoon hard. Dat zag je gisteren ook weer. Ik ben ook niet overtuigd van zijn kunnen, maar hij kan er niets aan doen dat het prijskaartje zo hoog is. Ajax vroeg het en United betaalde het. Maar ik hoop dat dat Ten Hag gewoon met Garnacho op links gaat spelen, Hojlund in het centrum (en wat een werk heeft hij al gedaan in die minuten vergeleken met Martial) en dan Marcus op rechts.

De transfer van Antony naar United is in geen enkel geval goed te praten. Qua financiën en qua spel, beide niet. Gevalletje Pepe paar jaar terug, maar dan nog een slagje erger vind ik.

Of die nou hard werkt of niet, als je dik 80 miljoen kost dan mag je ook wat op de mat leggen. Louter hard werken wordt beloofd in de 3e klasse van het amateurvoetbal, niet in de BPL... kom op zeg.