Jump to content

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

1 minuut geleden zei Kelvin:

Vorige week vrijdag had Ten Hag nog zo'n goed resultaat behaald en dan nu zo kansloos eraf.

Waar heb je het over vriend? Hiervoor verloren ze van Arsenal 3-1 uit, laatste zege is 26 augustus 3-2 op Forest. Dat is niet bepaald vorige week vrijdag :)

Ik heb zelden zo een dominante ploeg gezien als Brighton. Zo rustig aan de bal alsof ze 11 Pirlos hebben lopen. Niemand die gekke dingen doet. Iedereen volle vertrouwen in De Zerbis tactiek. Echt indrukwekkend. Ik heb vertrouwen in dat Galatasaray uit kan winnen bij United want Ten Hag blijft niks veranderen aan zijn denkwijze.

Liverpool een waardeloos 1e helft gespeeld. Met veel geluk bleef het verschil maar 1. Tweede helft ging wel prima. Salah die waardeloos speelde en wmb 3 assists had. Onbetaalbaar, niet te vervangen.

2 minuten geleden zei Kyrill:

@Bogatyr Doku gescoort voor City 

@Acquafresca AMEN wat een team zeg. Maakt niet uit wie je bij ze wegplukt/koopt ze blijven presteren 

Om iemand te noemen die iedereen kent; Veltman. Zo belachelijk rustig aan de bal. Iedereen kende in Nederland het woordje Veltmannetje. Nou. Dat is hij totaal niet meer. Verdedigend ook dikke prima tegen een speler als Rashford.

1 minuut geleden zei Acquafresca:

Om iemand te noemen die iedereen kent; Veltman. Zo belachelijk rustig aan de bal. Iedereen kende in Nederland het woordje Veltmannetje. Nou. Dat is hij totaal niet meer. Verdedigend ook dikke prima tegen een speler als Rashford.

Ik heb vooral City gekeken maar ben het helemaal met je eens. En dan heb je Verbrugge stel je nog Steels op en krijg je maar 1 goal tegen :D

En dan Lamptey als invaller nog 2 assists _O_ 

@Kelvin ondanks de goal van Hamer, liep Sheffield toch nog op tegen de man met de Hamer;c:cry:

Edited by Kyrill

45 minuten geleden zei Acquafresca:

De mensen hier weten dat ik al langer fan van hem ben. Het ziet er misschien niet uit maar het is een tering ventje om tegen te spelen, en dat moet je hebben. Daarnaast aan de bal ook meer dan prima.