Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

10 uur geleden zei ElMarcos:

Helpt ook niet als je eerste twee of drie opties voor je neus worden weggekaapt. 

Liverpool was en is veelste laks op het gebied van transfers. MacAlister en Szoboszlai waren prima transfers, maar de interesse in Bellingham, Enzo, Caicedo en zelfs Lavia waren al maanden gaande. Een speler wilt ook zekerheid en dat krijgt ie niet als die maanden moet wachten op een akkoord tussen clubs. 

Er wordt nog een bod uit Saoedi Arabië verwacht van rond de 150 mil op Salah. Zou toch wat zijn als Fsg hem verkoopt. Denk dat Klopp en Alisson dan per direct willen vertrekken. 

Op 28-8-2023 om 22:00 zei ElMarcos:

Op zich eens, behalve over Bellingham. Uiteindelijk had Jude Bellingham zelf maar een wens. Een transfer naar Real Madrid.

Mwah. Vorig jaar rond deze tijd had Bellingham zeker zin in transfer naar Liverpool. Maar Fsg dacht dat ze met moneyball elk jaar tegen City konden opboksen. En dan loop je CL mis en heeft niemand van wereldklasse interesse in Liverpool en heb je een dikke gat in je financiën. 

15 minuten geleden zei La Pulga:

Gravenberch gaat wel spelen daar hoor, Liverpool legt niet zomaar 40 miljoen neer voor hem. Of die het gaat redden is nog maar de vraag natuurlijk, lijkt me dat Liverpool meer behoefte had aan een 6je dan iemand die wat aanvallender is ingesteld. 

Je kan hem niet op 6 zetten in de PL, zeker niet op de manier waarop Liverpool speelt. Veel te gevaarlijk bij balverlies. Dan houd je 2 plekken over voor Szoboszlai, MacAllister, Thiago, Jones, Elliott en Gravenberch. En Klopp rouleert al zoveel (niet dus). Succes daarmee. 

Snap de transfer daarmee ook niet. Ze hebben Endo gehaald als vervanger voor Fabinho, maar verder is alleen Bajcetic een optie daar. Had daar dan meer in geïnvesteerd. 

Misschien dat @Acquafresca nog wat inside info heeft.

Precies dat. Het was zeker ook niet mijn eerste keuze geweest. Een echte verdedigende middenvelder was mijn eerste keuze geweest.

Maar ik denk dat Liverpool over gaat schakelen naar een 4231 met Szoboszlai op 10. Of het wordt een beetje de oude Brexit middenveld met Milner, Hendo en Wijnaldum. Denk dat Klopp ook vertrouwen heeft in zijn management waarin hij Wijnaldum een compleet andere speler maakte en dat dus nu met een 21 jarige Gravenberch wilt doen. 

Zie Endo ook meer als Milner van de laatste twee jaar die in de laatse 20 minuten invalt en de boel op slot gooit.

Hopen dat er nog een centrale verdediger bij komt. 

Ik word echt niet goed en bijna misselijk op het gehaat op Kai Havertz nu al op youtube(gooner talk bijvoorbeeld), instagram/Arsenal Instagram en The Athletic. Ik vind het gewoon echt beschamend.

Is pas 3 duels van 38 PL duels en met alle bekers en  hopelijk ver komen in de CL gaat Arsenal zeker 60 duels spelen.

Wel echt zuur van Timber ACL blessure ik hoop vandaag nog bv Simakan bijkomt. 

Als Arsenal fan vind ik ook niet erg Fulham met 10 man punt pakte uit bij ons. Bukayo Saka speelde echt verschrikkelijk slecht duel met 0-1 weggeven na een minuut en in 2e helft met op schandalige wijze Calvin Bassey uitschakelen waardoor de 2-1 vrij makkelijk gescoord kon worden. Palinha speelde een gruwelijk goede wedstrijd dus kan mee leven met gelijkspel. Want andere ex-koploper BHA verloor thuis 1-3 van Westham en City won maar  heel moeilijk en nipt 1-2 bij Sheffield. 

Het seizoen is nog lang maar ik denk top 4 in de PL zal worden City, Arsenal, United en Liverpool met zeer gevaarlijke outsiders Newcastle, BHA en misschien Villa en Westham.

• Like 1

1 uur geleden zei Kyrill:

Ik word echt niet goed en bijna misselijk op het gehaat op Kai Havertz nu al op youtube(gooner talk bijvoorbeeld), instagram/Arsenal Instagram en The Athletic. Ik vind het gewoon echt beschamend.

Is pas 3 duels van 38 PL duels en met alle bekers en  hopelijk ver komen in de CL gaat Arsenal zeker 60 duels spelen.

Wel echt zuur van Timber ACL blessure ik hoop vandaag nog bv Simakan bijkomt. 

Als Arsenal fan vind ik ook niet erg Fulham met 10 man punt pakte uit bij ons. Bukayo Saka speelde echt verschrikkelijk slecht duel met 0-1 weggeven na een minuut en in 2e helft met op schandalige wijze Calvin Bassey uitschakelen waardoor de 2-1 vrij makkelijk gescoord kon worden. Palinha speelde een gruwelijk goede wedstrijd dus kan mee leven met gelijkspel. Want andere ex-koploper BHA verloor thuis 1-3 van Westham en City won maar  heel moeilijk en nipt 1-2 bij Sheffield. 

Het seizoen is nog lang maar ik denk top 4 in de PL zal worden City, Arsenal, United en Liverpool met zeer gevaarlijke outsiders Newcastle, BHA en misschien Villa en Westham.

Je hebt gelijk m.b.t. Havertz dat het nog te vroeg is, maar ik (als Arsenal fan) sluit me wel aan bij bovengenoemde mensen die je noemt. 

Het oogt allemaal ongelukkig en klunzig bij hem, ziet eruit alsof hij er weinig plezier in heeft en lijkt alsof hij het niveau/snelheid niet aan kan op momenten. Als je dan ook nog een prijskaartje van 65 miljoen pond met je meebrengt, dan krijg je inderdaad wat sneller kritiek. 

Het tij kan keren, natuurlijk, maar heb er weinig vertrouwen in en vind het eerlijk gezegd ook een miskoop. Leuk voor de breedte, maar voor dat geld was er ook wel wat anders i.m.o.

Zojuist zei Keeza:

Je hebt gelijk m.b.t. Havertz dat het nog te vroeg is, maar ik (als Arsenal fan) sluit me wel aan bij bovengenoemde mensen die je noemt. 

Het oogt allemaal ongelukkig en klunzig bij hem, ziet eruit alsof hij er weinig plezier in heeft en lijkt alsof hij het niveau/snelheid niet aan kan op momenten. Als je dan ook nog een prijskaartje van 65 miljoen pond met je meebrengt, dan krijg je inderdaad wat sneller kritiek. 

Het tij kan keren, natuurlijk, maar heb er weinig vertrouwen in en vind het eerlijk gezegd ook een miskoop. Leuk voor de breedte, maar voor dat geld was er ook wel wat anders i.m.o.

Weet je wat is maatje.

Voor dat ie kwam iedereen zeuren ja hij is geen false 9 en geen spits, zie hoe weinig ie scoort bij Chelsea etc blablaabla.

Nu speelt ie in feite al 3 duels als CM in de linkerkant in de oude Xhaka rol dat is gewoon wennen. Als Mik Arteta  hem wel in spits had gezet ipv bv Trossard of Nketiah en we hadden dan bv nu geen 7/9 maar 3 of 5/9 gehad dan was iedereen daar weer over gaan zeuren ja hij kan niet scoren en is geen spits....

Maar wat ik wel weet en vind er moet echt nog een verdediger bij komen die iig centre back kan spelen en liefst ook LB of RB. En dat 352 of 343 met Partey als RB experiment moet wel heel snel stoppen. En gezien het feit Gabriel Magalhaes nu al 3 duels op basis niet in de basis stond tov 72 duels in PL daarvoor wel, vrees ik dat hij vanavond laat als nog verkocht gaat worden helaas.

1 uur geleden zei Thierryvane:

Vraag me af of Kudus basis komt te staan in dit elftal. Bowen haal je er niet uit, Paqueta ook niet. Dus dan moet ‘ie het uitvechten met Benrahma (op links). Niet zijn positie.

En iedereen en ik bij Gooner Talk  maar denken Kudus naar WHU ging ipv BHA vanwege mogelijk meer speeltijd, dit beloofd niet veel goeds :classic_ninja::cry:

8 uur geleden zei Kyrill:

En iedereen en ik bij Gooner Talk  maar denken Kudus naar WHU ging ipv BHA vanwege mogelijk meer speeltijd, dit beloofd niet veel goeds 

Hoor net dat Moyes Bowen als spits gaat gebruiken. Geen idee of dat klopt. Dan kan Kudus mooi op rechts. Zo niet zie ik het (voorlopig) somber in voor hem. 

2 minuten geleden zei Thierryvane:

Hoor net dat Moyes Bowen als spits gaat gebruiken. Geen idee of dat klopt. Dan kan Kudus mooi op rechts. Zo niet zie ik het (voorlopig) somber in voor hem. 

Oh jeej zeg, ik hoop dat dat gaat gebeuren. Het is  nog vroeg komt vast goed en ook de  Hammers zullen vast blessures krijgen :)