Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

6 minuten geleden zei rich ruzzian:

Jij gaf aan dat hij niet krijgt wat hij wil. Ik ben dan wel benieuwd welke er hadden moeten komen deze transferperiode 

Hij wilde Pavard en die gaat nu naar Inter. Tolido stond ook op de nominatie en hopelijk komt die nog, maar voor als nog is die ook niet meer in beeld.

18 uur geleden zei Keeza:

Als je als United trainer denkt dat Pavard een welkome versterking is, dan heb je er ook geen kaas van gegeten.

Pavard zou in het centrum komen te spelen, want veel opties heb je daar niet.

18 uur geleden zei rich ruzzian:

Volgens mij is er meer behoefte aan goals dan een verdediger.  Hojlund krijgt veel druk op zich om goals te gaan maken

Er zijn nog maar vier centrale verdedigers op dit moment. Varane, Martinez, Lindelof en Maguirre. Bailly mag vertrekken net als Maguirre. En Bailly is veel geblesseerd.

Voorin heeft United nu Hojlund, Rashford, Martial. In de jeugd loopt Hugill nog rond alleen weet ik niet of die verhuurd mag worden.

8 minuten geleden zei delichris:

Pavard zou in het centrum komen te spelen, want veel opties heb je daar niet.

Er zijn nog maar vier centrale verdedigers op dit moment. Varane, Martinez, Lindelof en Maguirre. Bailly mag vertrekken net als Maguirre. En Bailly is veel geblesseerd.

Voorin heeft United nu Hojlund, Rashford, Martial. In de jeugd loopt Hugill nog rond alleen weet ik niet of die verhuurd mag worden.

Dat zijn er dus sowieso al vijf, je hebt ook nog Evans en evt. Mengi. Dus zolang Maguirre en Bailly niet vertrekken, lijkt me niet dat er daar nog wat gaat gebeuren. 

Goals - zoals RR zegt - is niet enkel de spits hè. 

18 uur geleden zei rich ruzzian:

Volgens mij is er meer behoefte aan goals dan een verdediger.  Hojlund krijgt veel druk op zich om goals te gaan maken

Voorin heb je nu Garnacho/Sancho, Hojlund/Rashford/Martial, Anthony/Pellistri. Ik denk dat je vooral een volwaardige concurrent voor Anthony nodig gaat hebben, tenzij Pellistri helemaal doorbreekt (waar ik wel op hoop). 

• Like 1

12 minuten geleden zei Lenstra:

Dat zijn er dus sowieso al vijf, je hebt ook nog Evans en evt. Mengi. Dus zolang Maguirre en Bailly niet vertrekken, lijkt me niet dat er daar nog wat gaat gebeuren. 

Goals - zoals RR zegt - is niet enkel de spits hè. 

Voorin heb je nu Garnacho/Sancho, Hojlund/Rashford/Martial, Anthony/Pellistri. Ik denk dat je vooral een volwaardige concurrent voor Anthony nodig gaat hebben, tenzij Pellistri helemaal doorbreekt (waar ik wel op hoop). 

Evans is nog niet vastgelegd voor een langere tijd.. Dat zou wel gaan gebeuren. Hij heeft een contract tot einde van deze maand.

Edited by delichris

37 minuten geleden zei delichris:

Door twee rode vlaggen het begin niet gezien. Maar gelukkig drie punten en dat is het belangrijkste. Wel terecht gewonnen uiteindelijk.

Gelukkig wel ja. Gun het hem wel om daar iets op te bouwen. Zag laatst wel een pijnlijke analyse van Wan-Bissaka qua opbouw. Daar mogen ze best nog wat halen.

1 uur geleden zei Lensherr:

Over Burnley gesproken. Hannes Delcroix gewoon ook meteen in de basis... :-D. Kompany durft toch wel hoor met middelmatige Jupiler Pro League spelers in de Premier League

Een gebrek aan lef zal je hem nooit kunnen verwijten.. Of het altijd zo slim is wat hij doet is een andere zaak.

Overigens is Delcroix wel een meer dan middelmatige verdediger uit de JPL ;)

20 minuten geleden zei DGremlin:

Een gebrek aan lef zal je hem nooit kunnen verwijten.. Of het altijd zo slim is wat hij doet is een andere zaak.

Overigens is Delcroix wel een meer dan middelmatige verdediger uit de JPL ;)

Alleen heb je er niet veel aan. Is altijd geblesseerd. Dus snap de transfer niet goed. En qua fysiek is de PL wel veel intensiever.

Edited by Bogatyr

40 minuten geleden zei DGremlin:

Overigens is Delcroix wel een meer dan middelmatige verdediger uit de JPL

Komt van een ploeg die 11de eindigde. Het grootste verdedigende talent is daar Debast. Delcroix is op dit moment een middelmatige verdediger uit de jupkes league.

50 minuten geleden zei rich ruzzian:

En vlak daarna Van Dijk eraf met een rode kaart. 

Wel een discutabele vond ik. Ik denk uiteindelijk wel de goede beslissing, maar Isak liet de bal lopen, waardoor Van Dijk eigenlijk tegen Isak aan moest lopen om de bal te raken (wat gemakkelijk kon). Had hem zelf in het veld niet gegeven denk ik ook.

38 minuten geleden zei Acquafresca:

En nog altijd moet er nog een verdedigende middenvelder en een linksbenig centrale verdediger komen. Tijd dringt. Als er niks bij komt, was het idioot om Fabinho te verkopen. 

Helpt ook niet als je eerste twee of drie opties voor je neus worden weggekaapt.