rich ruzzian Gepost August 23, 2023 Share Gepost August 23, 2023 3 minuten geleden zei delichris: In of uitgaand? Jij gaf aan dat hij niet krijgt wat hij wil. Ik ben dan wel benieuwd welke er hadden moeten komen deze transferperiode Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 23, 2023 Share Gepost August 23, 2023 6 minuten geleden zei rich ruzzian: Jij gaf aan dat hij niet krijgt wat hij wil. Ik ben dan wel benieuwd welke er hadden moeten komen deze transferperiode Hij wilde Pavard en die gaat nu naar Inter. Tolido stond ook op de nominatie en hopelijk komt die nog, maar voor als nog is die ook niet meer in beeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost August 23, 2023 Share Gepost August 23, 2023 Als je als United trainer denkt dat Pavard een welkome versterking is, dan heb je er ook geen kaas van gegeten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost August 23, 2023 Share Gepost August 23, 2023 Volgens mij is er meer behoefte aan goals dan een verdediger. Hojlund krijgt veel druk op zich om goals te gaan maken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 24, 2023 Share Gepost August 24, 2023 18 uur geleden zei Keeza: Als je als United trainer denkt dat Pavard een welkome versterking is, dan heb je er ook geen kaas van gegeten. Pavard zou in het centrum komen te spelen, want veel opties heb je daar niet. 18 uur geleden zei rich ruzzian: Volgens mij is er meer behoefte aan goals dan een verdediger. Hojlund krijgt veel druk op zich om goals te gaan maken Er zijn nog maar vier centrale verdedigers op dit moment. Varane, Martinez, Lindelof en Maguirre. Bailly mag vertrekken net als Maguirre. En Bailly is veel geblesseerd. Voorin heeft United nu Hojlund, Rashford, Martial. In de jeugd loopt Hugill nog rond alleen weet ik niet of die verhuurd mag worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost August 24, 2023 Share Gepost August 24, 2023 8 minuten geleden zei delichris: Pavard zou in het centrum komen te spelen, want veel opties heb je daar niet. Er zijn nog maar vier centrale verdedigers op dit moment. Varane, Martinez, Lindelof en Maguirre. Bailly mag vertrekken net als Maguirre. En Bailly is veel geblesseerd. Voorin heeft United nu Hojlund, Rashford, Martial. In de jeugd loopt Hugill nog rond alleen weet ik niet of die verhuurd mag worden. Dat zijn er dus sowieso al vijf, je hebt ook nog Evans en evt. Mengi. Dus zolang Maguirre en Bailly niet vertrekken, lijkt me niet dat er daar nog wat gaat gebeuren. Goals - zoals RR zegt - is niet enkel de spits hè. 18 uur geleden zei rich ruzzian: Volgens mij is er meer behoefte aan goals dan een verdediger. Hojlund krijgt veel druk op zich om goals te gaan maken Voorin heb je nu Garnacho/Sancho, Hojlund/Rashford/Martial, Anthony/Pellistri. Ik denk dat je vooral een volwaardige concurrent voor Anthony nodig gaat hebben, tenzij Pellistri helemaal doorbreekt (waar ik wel op hoop). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 24, 2023 Share Gepost August 24, 2023 (edited) 12 minuten geleden zei Lenstra: Dat zijn er dus sowieso al vijf, je hebt ook nog Evans en evt. Mengi. Dus zolang Maguirre en Bailly niet vertrekken, lijkt me niet dat er daar nog wat gaat gebeuren. Goals - zoals RR zegt - is niet enkel de spits hè. Voorin heb je nu Garnacho/Sancho, Hojlund/Rashford/Martial, Anthony/Pellistri. Ik denk dat je vooral een volwaardige concurrent voor Anthony nodig gaat hebben, tenzij Pellistri helemaal doorbreekt (waar ik wel op hoop). Evans is nog niet vastgelegd voor een langere tijd.. Dat zou wel gaan gebeuren. Hij heeft een contract tot einde van deze maand. Edited August 24, 2023 by delichris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 26, 2023 Share Gepost August 26, 2023 @delichris In dit tempo kan Ten Hag z’n lol op Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost August 26, 2023 Share Gepost August 26, 2023 Wan Bissaka is gewoon slecht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost August 26, 2023 Share Gepost August 26, 2023 Neee Bassie☹️ United leuk potje trouwens. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost August 26, 2023 Share Gepost August 26, 2023 Wel een erg opvallende statistiek bij Brighton - West Ham na een half uur: Completed passes: 220 vs 13 Tussenstand 0-1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 27, 2023 Share Gepost August 27, 2023 17 uur geleden zei Michaelinho*: @delichris In dit tempo kan Ten Hag z’n lol op Door twee rode vlaggen het begin niet gezien. Maar gelukkig drie punten en dat is het belangrijkste. Wel terecht gewonnen uiteindelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 27, 2023 Share Gepost August 27, 2023 37 minuten geleden zei delichris: Door twee rode vlaggen het begin niet gezien. Maar gelukkig drie punten en dat is het belangrijkste. Wel terecht gewonnen uiteindelijk. Gelukkig wel ja. Gun het hem wel om daar iets op te bouwen. Zag laatst wel een pijnlijke analyse van Wan-Bissaka qua opbouw. Daar mogen ze best nog wat halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 27, 2023 Share Gepost August 27, 2023 Klopt, maar verdedigend is het de beste rechtsback op dit moment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost August 27, 2023 Share Gepost August 27, 2023 Verdedigen doe je maar bij Burnley, hij kan aan de bal er helemaal niks van. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost August 27, 2023 Share Gepost August 27, 2023 Over Burnley gesproken. Hannes Delcroix gewoon ook meteen in de basis... . Kompany durft toch wel hoor met middelmatige Jupiler Pro League spelers in de Premier League Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost August 27, 2023 Share Gepost August 27, 2023 1 uur geleden zei Lensherr: Over Burnley gesproken. Hannes Delcroix gewoon ook meteen in de basis... . Kompany durft toch wel hoor met middelmatige Jupiler Pro League spelers in de Premier League Een gebrek aan lef zal je hem nooit kunnen verwijten.. Of het altijd zo slim is wat hij doet is een andere zaak. Overigens is Delcroix wel een meer dan middelmatige verdediger uit de JPL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost August 27, 2023 Share Gepost August 27, 2023 (edited) 20 minuten geleden zei DGremlin: Een gebrek aan lef zal je hem nooit kunnen verwijten.. Of het altijd zo slim is wat hij doet is een andere zaak. Overigens is Delcroix wel een meer dan middelmatige verdediger uit de JPL Alleen heb je er niet veel aan. Is altijd geblesseerd. Dus snap de transfer niet goed. En qua fysiek is de PL wel veel intensiever. Edited August 27, 2023 by Bogatyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost August 27, 2023 Share Gepost August 27, 2023 40 minuten geleden zei DGremlin: Een gebrek aan lef zal je hem nooit kunnen verwijten.. Of het altijd zo slim is wat hij doet is een andere zaak. Overigens is Delcroix wel een meer dan middelmatige verdediger uit de JPL Komt van een ploeg die 11de eindigde. Het grootste verdedigende talent is daar Debast. Delcroix is op dit moment een middelmatige verdediger uit de jupkes league. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost August 27, 2023 Share Gepost August 27, 2023 (edited) Pfoe Trent mist zijn aanname en Liverpool 1-0 achter. En vlak daarna Van Dijk eraf met een rode kaart. Edited August 27, 2023 by rich ruzzian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost August 27, 2023 Share Gepost August 27, 2023 50 minuten geleden zei rich ruzzian: En vlak daarna Van Dijk eraf met een rode kaart. Wel een discutabele vond ik. Ik denk uiteindelijk wel de goede beslissing, maar Isak liet de bal lopen, waardoor Van Dijk eigenlijk tegen Isak aan moest lopen om de bal te raken (wat gemakkelijk kon). Had hem zelf in het veld niet gegeven denk ik ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost August 27, 2023 Share Gepost August 27, 2023 Wat een comeback nog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost August 27, 2023 Share Gepost August 27, 2023 Wat sick afgerond door Nunez. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acquafresca Gepost August 28, 2023 Share Gepost August 28, 2023 En nog altijd moet er nog een verdedigende middenvelder en een linksbenig centrale verdediger komen. Tijd dringt. Als er niks bij komt, was het idioot om Fabinho te verkopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost August 28, 2023 Share Gepost August 28, 2023 38 minuten geleden zei Acquafresca: En nog altijd moet er nog een verdedigende middenvelder en een linksbenig centrale verdediger komen. Tijd dringt. Als er niks bij komt, was het idioot om Fabinho te verkopen. Helpt ook niet als je eerste twee of drie opties voor je neus worden weggekaapt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts