Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Satyr:

Voelt ook wel een klein beetje als een keuze die United onder druk maakt, maar ik kan mij goed voorstellen dat ze afscheid nemen. Te veel gedoe, te veel gezeik, te veel afleiding. Benieuwd of hij ergens nog een kans gaat krijgen. 

18 uur geleden zei Bogatyr:

image.thumb.jpeg.daea5dcb380392a5684cc65d09f36de3.jpeg

Fan van het eerste moment. Al toen hij bij Anderlecht zat, daarna niet meer gevolgd. Echt een gruwelijke 1 op 1 had 'ie, weet niet hoe hij zich heeft ontwikkeld bij Rennais.

Edited by Sanel

3 uur geleden zei delichris:

Aanstaande zaterdag gaat mijn Premier League seizoen eindelijk beginnen. Eens zien of het voetbal van United echt zo slecht is.

Tegen Tottenham waren ze de eerste helft de betere partij en hadden ze echt wel een paar goaltjes mogen maken. De tweede helft was daar echt niks meer van te zien. Wel zorgwekkend te noemen. Er is ook steeds meer kritiek te lezen over Ten Hag. Die moet echt een goede reeks gaan neerzetten nu, anders hangt die ook gewoon aan het einde van het seizoen.

Mooi voor doku maar vrees dat ie toch  vooral tweede viool zal spelen zoals lavia... en Belgie is niet in een positie waar ze het kunnen veroorloven dat hun twee grootste talenten zich niet ontwikkelen.

En voor ETH.. die zijn transfers begin ik toch in vraag te stellen... mount is absoluut geen 60m waard

Edited by AntiChrist7

9 uur geleden zei Tim':

Maar die in Engeland zijn dan weer een verademing ten opzichte van hun Spaanse equivalenten, want die zijn toch wel echt het afvoerputje van de Europese arbitrage als je het mij vraagt.

In Spanje is de cultuur heel anders, daar trekken scheidsrechters vaker een kaart bij commentaar. Xavi kreeg van de week ook rood. In de PL zie je wel wat vaker lompe overtredingen voorbij zien komen waarbij de scheidsrechter door laat spelen, absoluut geen fan van. Als je dat in de La Liga doet ontspoord de wedstrijd.

Edited by Sanel

2 uur geleden zei Beppu:

Tegen Tottenham waren ze de eerste helft de betere partij en hadden ze echt wel een paar goaltjes mogen maken. De tweede helft was daar echt niks meer van te zien. Wel zorgwekkend te noemen. Er is ook steeds meer kritiek te lezen over Ten Hag. Die moet echt een goede reeks gaan neerzetten nu, anders hangt die ook gewoon aan het einde van het seizoen.

Met de huidige resultaten haalt hij het einde van het seizoen niet eens denk ik.. Niet te hopen hoor, maar kan heel snel gaan. Wordt interessant om te volgen of hij het snel aan het draaien krijgt.

@Beppu De spelers die hij wilt worden niet gehaald. Dat is het probleem en United moet nu eerst weer spelers verkopen. Maar we gaan het zien.

@AntiChrist7 Dat heeft te maken dat hij Engels is en uitkomt voor het Engels voetbal en omdat het United is wordt er meteen meer miljoenen bovenop gegooid.

Er zijn nog zo'n negen dagen tot aan het einde van de transfermarkt. Dus we gaan zien wat er gaat gebeuren. De overname zou ook rond zijn. Die sjeik is vandaag gespot op Carrington dus ben benieuwd.

2 minuten geleden zei delichris:

Wat is dit voor iets belachelijks @Keeza . Een citaat maken van iemand anders en deze ook nog eens bewerken. En er zat meer dan een uur tussen. 

Neem het met een korrel zout Chris. Het leven van een United fan is al zwaar genoeg, maak je niet druk om dit soort dingen :D 

• Like 3

2 minuten geleden zei Keeza:

Neem het met een korrel zout Chris. Het leven van een United fan is al zwaar genoeg, maak je niet druk om dit soort dingen :D 

Zolang wij nog steeds de meeste titels in Engeland hebben is mijn leven niet zwaar hoor. En ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd dan me druk te maken over United.

• Like 1

57 minuten geleden zei delichris:

En trouwens zo slecht doet Ten Hag het niet hoor.

Kan een afbeelding zijn van 2 mensen, mensen die volleyballen en de tekst 'B B C SPORT KE' ERIK TEN HAG'S PROGRESS Points from first 40 Premier League games Pep Guardiola Erik ten Hag Jurgen Klopp Ole Gunnar Solskjaer Mikel Arteta 82 78 71 68 63'

Deze statistiek is echt belachelijk geframed ten gusnte van ETH door hem vlak achter Pep te zetten en voor trainers als Klopp, OGS en Arteta. Er zijn zat trainers die veel meer punten uit hun eerste 40 PL wedstrijden hebebn gehaald, maar die hier niet worden genoemd. Mourinho had 101 punten. Conte 96, Ancelotti rond de 90, Pellegrini 92 etc. etc.

• Like 3

4 uur geleden zei delichris:

@Beppu De spelers die hij wilt worden niet gehaald. Dat is het probleem en United moet nu eerst weer spelers verkopen. Maar we gaan het zien.

@AntiChrist7 Dat heeft te maken dat hij Engels is en uitkomt voor het Engels voetbal en omdat het United is wordt er meteen meer miljoenen bovenop gegooid.

Er zijn nog zo'n negen dagen tot aan het einde van de transfermarkt. Dus we gaan zien wat er gaat gebeuren. De overname zou ook rond zijn. Die sjeik is vandaag gespot op Carrington dus ben benieuwd.

Welke spelers dan?