sennid Gepost August 19, 2023 Share Gepost August 19, 2023 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost August 21, 2023 Share Gepost August 21, 2023 Terecht maar toch opvallend: https://www.vi.nl/nieuws/manchester-united-en-veelbesproken-greenwood-gaan-uit-elkaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost August 21, 2023 Share Gepost August 21, 2023 2 minuten geleden zei Satyr: Terecht maar toch opvallend: https://www.vi.nl/nieuws/manchester-united-en-veelbesproken-greenwood-gaan-uit-elkaar Voelt ook wel een klein beetje als een keuze die United onder druk maakt, maar ik kan mij goed voorstellen dat ze afscheid nemen. Te veel gedoe, te veel gezeik, te veel afleiding. Benieuwd of hij ergens nog een kans gaat krijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost August 21, 2023 Share Gepost August 21, 2023 Ik neem aan dat hij in Europa niet aan de bak zou moeten. De Saudi's zullen een ideaal scenario voor hem zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost August 21, 2023 Share Gepost August 21, 2023 1 uur geleden zei Satyr: Ik neem aan dat hij in Europa niet aan de bak zou moeten. De Saudi's zullen een ideaal scenario voor hem zijn Ik dacht precies hetzelfde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost August 21, 2023 Share Gepost August 21, 2023 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost August 22, 2023 Share Gepost August 22, 2023 De scheidsrechters kunnen er in Engeland echt heel veel weinig van. Die laten zelfs Joey Kooij goed lijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost August 22, 2023 Share Gepost August 22, 2023 1 uur geleden zei aron24: De scheidsrechters kunnen er in Engeland echt heel veel weinig van. Die laten zelfs Joey Kooij goed lijken. Dat wil wat zeggen dan, want samen met Nijhuis toch de grootste druiloor met een fluit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost August 22, 2023 Share Gepost August 22, 2023 Maar die in Engeland zijn dan weer een verademing ten opzichte van hun Spaanse equivalenten, want die zijn toch wel echt het afvoerputje van de Europese arbitrage als je het mij vraagt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost August 22, 2023 Share Gepost August 22, 2023 1 uur geleden zei Tim': Maar die in Engeland zijn dan weer een verademing ten opzichte van hun Spaanse equivalenten, want die zijn toch wel echt het afvoerputje van de Europese arbitrage als je het mij vraagt. Nee, dat is die Fransoos Turpin. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 22, 2023 Share Gepost August 22, 2023 Aanstaande zaterdag gaat mijn Premier League seizoen eindelijk beginnen. Eens zien of het voetbal van United echt zo slecht is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost August 22, 2023 Share Gepost August 22, 2023 (edited) 18 uur geleden zei Bogatyr: Fan van het eerste moment. Al toen hij bij Anderlecht zat, daarna niet meer gevolgd. Echt een gruwelijke 1 op 1 had 'ie, weet niet hoe hij zich heeft ontwikkeld bij Rennais. Edited August 22, 2023 by Sanel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost August 22, 2023 Share Gepost August 22, 2023 3 uur geleden zei delichris: Aanstaande zaterdag gaat mijn Premier League seizoen eindelijk beginnen. Eens zien of het voetbal van United echt zo slecht is. Tegen Tottenham waren ze de eerste helft de betere partij en hadden ze echt wel een paar goaltjes mogen maken. De tweede helft was daar echt niks meer van te zien. Wel zorgwekkend te noemen. Er is ook steeds meer kritiek te lezen over Ten Hag. Die moet echt een goede reeks gaan neerzetten nu, anders hangt die ook gewoon aan het einde van het seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost August 22, 2023 Share Gepost August 22, 2023 (edited) Mooi voor doku maar vrees dat ie toch vooral tweede viool zal spelen zoals lavia... en Belgie is niet in een positie waar ze het kunnen veroorloven dat hun twee grootste talenten zich niet ontwikkelen. En voor ETH.. die zijn transfers begin ik toch in vraag te stellen... mount is absoluut geen 60m waard Edited August 22, 2023 by AntiChrist7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost August 22, 2023 Share Gepost August 22, 2023 (edited) 9 uur geleden zei Tim': Maar die in Engeland zijn dan weer een verademing ten opzichte van hun Spaanse equivalenten, want die zijn toch wel echt het afvoerputje van de Europese arbitrage als je het mij vraagt. In Spanje is de cultuur heel anders, daar trekken scheidsrechters vaker een kaart bij commentaar. Xavi kreeg van de week ook rood. In de PL zie je wel wat vaker lompe overtredingen voorbij zien komen waarbij de scheidsrechter door laat spelen, absoluut geen fan van. Als je dat in de La Liga doet ontspoord de wedstrijd. Edited August 22, 2023 by Sanel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 22, 2023 Share Gepost August 22, 2023 2 uur geleden zei Beppu: Tegen Tottenham waren ze de eerste helft de betere partij en hadden ze echt wel een paar goaltjes mogen maken. De tweede helft was daar echt niks meer van te zien. Wel zorgwekkend te noemen. Er is ook steeds meer kritiek te lezen over Ten Hag. Die moet echt een goede reeks gaan neerzetten nu, anders hangt die ook gewoon aan het einde van het seizoen. Met de huidige resultaten haalt hij het einde van het seizoen niet eens denk ik.. Niet te hopen hoor, maar kan heel snel gaan. Wordt interessant om te volgen of hij het snel aan het draaien krijgt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 23, 2023 Share Gepost August 23, 2023 @Beppu De spelers die hij wilt worden niet gehaald. Dat is het probleem en United moet nu eerst weer spelers verkopen. Maar we gaan het zien. @AntiChrist7 Dat heeft te maken dat hij Engels is en uitkomt voor het Engels voetbal en omdat het United is wordt er meteen meer miljoenen bovenop gegooid. Er zijn nog zo'n negen dagen tot aan het einde van de transfermarkt. Dus we gaan zien wat er gaat gebeuren. De overname zou ook rond zijn. Die sjeik is vandaag gespot op Carrington dus ben benieuwd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 23, 2023 Share Gepost August 23, 2023 En trouwens zo slecht doet Ten Hag het niet hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost August 23, 2023 Share Gepost August 23, 2023 (edited) Op 20-8-2023 om 19:38 zei MisterX: Kan de staf delichris even aanspreken op zijn dubbelpost? Edited August 23, 2023 by Keeza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 23, 2023 Share Gepost August 23, 2023 Wat is dit voor iets belachelijks @Keeza . Een citaat maken van iemand anders en deze ook nog eens bewerken. En er zat meer dan een uur tussen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost August 23, 2023 Share Gepost August 23, 2023 2 minuten geleden zei delichris: Wat is dit voor iets belachelijks @Keeza . Een citaat maken van iemand anders en deze ook nog eens bewerken. En er zat meer dan een uur tussen. Neem het met een korrel zout Chris. Het leven van een United fan is al zwaar genoeg, maak je niet druk om dit soort dingen 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 23, 2023 Share Gepost August 23, 2023 2 minuten geleden zei Keeza: Neem het met een korrel zout Chris. Het leven van een United fan is al zwaar genoeg, maak je niet druk om dit soort dingen Zolang wij nog steeds de meeste titels in Engeland hebben is mijn leven niet zwaar hoor. En ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd dan me druk te maken over United. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost August 23, 2023 Share Gepost August 23, 2023 57 minuten geleden zei delichris: En trouwens zo slecht doet Ten Hag het niet hoor. Deze statistiek is echt belachelijk geframed ten gusnte van ETH door hem vlak achter Pep te zetten en voor trainers als Klopp, OGS en Arteta. Er zijn zat trainers die veel meer punten uit hun eerste 40 PL wedstrijden hebebn gehaald, maar die hier niet worden genoemd. Mourinho had 101 punten. Conte 96, Ancelotti rond de 90, Pellegrini 92 etc. etc. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost August 23, 2023 Share Gepost August 23, 2023 4 uur geleden zei delichris: @Beppu De spelers die hij wilt worden niet gehaald. Dat is het probleem en United moet nu eerst weer spelers verkopen. Maar we gaan het zien. @AntiChrist7 Dat heeft te maken dat hij Engels is en uitkomt voor het Engels voetbal en omdat het United is wordt er meteen meer miljoenen bovenop gegooid. Er zijn nog zo'n negen dagen tot aan het einde van de transfermarkt. Dus we gaan zien wat er gaat gebeuren. De overname zou ook rond zijn. Die sjeik is vandaag gespot op Carrington dus ben benieuwd. Welke spelers dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 23, 2023 Share Gepost August 23, 2023 2 minuten geleden zei rich ruzzian: Welke spelers dan? In of uitgaand? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts