sennid Geplaatst 19 augustus 2023 Share Geplaatst 19 augustus 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 Terecht maar toch opvallend: https://www.vi.nl/nieuws/manchester-united-en-veelbesproken-greenwood-gaan-uit-elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 2 minuten geleden zei Satyr: Terecht maar toch opvallend: https://www.vi.nl/nieuws/manchester-united-en-veelbesproken-greenwood-gaan-uit-elkaar Voelt ook wel een klein beetje als een keuze die United onder druk maakt, maar ik kan mij goed voorstellen dat ze afscheid nemen. Te veel gedoe, te veel gezeik, te veel afleiding. Benieuwd of hij ergens nog een kans gaat krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 Ik neem aan dat hij in Europa niet aan de bak zou moeten. De Saudi's zullen een ideaal scenario voor hem zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 1 uur geleden zei Satyr: Ik neem aan dat hij in Europa niet aan de bak zou moeten. De Saudi's zullen een ideaal scenario voor hem zijn Ik dacht precies hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 De scheidsrechters kunnen er in Engeland echt heel veel weinig van. Die laten zelfs Joey Kooij goed lijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 1 uur geleden zei aron24: De scheidsrechters kunnen er in Engeland echt heel veel weinig van. Die laten zelfs Joey Kooij goed lijken. Dat wil wat zeggen dan, want samen met Nijhuis toch de grootste druiloor met een fluit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Maar die in Engeland zijn dan weer een verademing ten opzichte van hun Spaanse equivalenten, want die zijn toch wel echt het afvoerputje van de Europese arbitrage als je het mij vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 1 uur geleden zei Tim': Maar die in Engeland zijn dan weer een verademing ten opzichte van hun Spaanse equivalenten, want die zijn toch wel echt het afvoerputje van de Europese arbitrage als je het mij vraagt. Nee, dat is die Fransoos Turpin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Aanstaande zaterdag gaat mijn Premier League seizoen eindelijk beginnen. Eens zien of het voetbal van United echt zo slecht is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 (bewerkt) 18 uur geleden zei Bogatyr: Fan van het eerste moment. Al toen hij bij Anderlecht zat, daarna niet meer gevolgd. Echt een gruwelijke 1 op 1 had 'ie, weet niet hoe hij zich heeft ontwikkeld bij Rennais. 22 augustus 2023 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 3 uur geleden zei delichris: Aanstaande zaterdag gaat mijn Premier League seizoen eindelijk beginnen. Eens zien of het voetbal van United echt zo slecht is. Tegen Tottenham waren ze de eerste helft de betere partij en hadden ze echt wel een paar goaltjes mogen maken. De tweede helft was daar echt niks meer van te zien. Wel zorgwekkend te noemen. Er is ook steeds meer kritiek te lezen over Ten Hag. Die moet echt een goede reeks gaan neerzetten nu, anders hangt die ook gewoon aan het einde van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 (bewerkt) Mooi voor doku maar vrees dat ie toch vooral tweede viool zal spelen zoals lavia... en Belgie is niet in een positie waar ze het kunnen veroorloven dat hun twee grootste talenten zich niet ontwikkelen. En voor ETH.. die zijn transfers begin ik toch in vraag te stellen... mount is absoluut geen 60m waard 22 augustus 2023 bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 (bewerkt) 9 uur geleden zei Tim': Maar die in Engeland zijn dan weer een verademing ten opzichte van hun Spaanse equivalenten, want die zijn toch wel echt het afvoerputje van de Europese arbitrage als je het mij vraagt. In Spanje is de cultuur heel anders, daar trekken scheidsrechters vaker een kaart bij commentaar. Xavi kreeg van de week ook rood. In de PL zie je wel wat vaker lompe overtredingen voorbij zien komen waarbij de scheidsrechter door laat spelen, absoluut geen fan van. Als je dat in de La Liga doet ontspoord de wedstrijd. 22 augustus 2023 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 2 uur geleden zei Beppu: Tegen Tottenham waren ze de eerste helft de betere partij en hadden ze echt wel een paar goaltjes mogen maken. De tweede helft was daar echt niks meer van te zien. Wel zorgwekkend te noemen. Er is ook steeds meer kritiek te lezen over Ten Hag. Die moet echt een goede reeks gaan neerzetten nu, anders hangt die ook gewoon aan het einde van het seizoen. Met de huidige resultaten haalt hij het einde van het seizoen niet eens denk ik.. Niet te hopen hoor, maar kan heel snel gaan. Wordt interessant om te volgen of hij het snel aan het draaien krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 @Beppu De spelers die hij wilt worden niet gehaald. Dat is het probleem en United moet nu eerst weer spelers verkopen. Maar we gaan het zien. @AntiChrist7 Dat heeft te maken dat hij Engels is en uitkomt voor het Engels voetbal en omdat het United is wordt er meteen meer miljoenen bovenop gegooid. Er zijn nog zo'n negen dagen tot aan het einde van de transfermarkt. Dus we gaan zien wat er gaat gebeuren. De overname zou ook rond zijn. Die sjeik is vandaag gespot op Carrington dus ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 En trouwens zo slecht doet Ten Hag het niet hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 (bewerkt) Op 20-8-2023 om 19:38 zei MisterX: Kan de staf delichris even aanspreken op zijn dubbelpost? 23 augustus 2023 bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 Wat is dit voor iets belachelijks @Keeza . Een citaat maken van iemand anders en deze ook nog eens bewerken. En er zat meer dan een uur tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 2 minuten geleden zei delichris: Wat is dit voor iets belachelijks @Keeza . Een citaat maken van iemand anders en deze ook nog eens bewerken. En er zat meer dan een uur tussen. Neem het met een korrel zout Chris. Het leven van een United fan is al zwaar genoeg, maak je niet druk om dit soort dingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 2 minuten geleden zei Keeza: Neem het met een korrel zout Chris. Het leven van een United fan is al zwaar genoeg, maak je niet druk om dit soort dingen Zolang wij nog steeds de meeste titels in Engeland hebben is mijn leven niet zwaar hoor. En ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd dan me druk te maken over United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 57 minuten geleden zei delichris: En trouwens zo slecht doet Ten Hag het niet hoor. Deze statistiek is echt belachelijk geframed ten gusnte van ETH door hem vlak achter Pep te zetten en voor trainers als Klopp, OGS en Arteta. Er zijn zat trainers die veel meer punten uit hun eerste 40 PL wedstrijden hebebn gehaald, maar die hier niet worden genoemd. Mourinho had 101 punten. Conte 96, Ancelotti rond de 90, Pellegrini 92 etc. etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 4 uur geleden zei delichris: @Beppu De spelers die hij wilt worden niet gehaald. Dat is het probleem en United moet nu eerst weer spelers verkopen. Maar we gaan het zien. @AntiChrist7 Dat heeft te maken dat hij Engels is en uitkomt voor het Engels voetbal en omdat het United is wordt er meteen meer miljoenen bovenop gegooid. Er zijn nog zo'n negen dagen tot aan het einde van de transfermarkt. Dus we gaan zien wat er gaat gebeuren. De overname zou ook rond zijn. Die sjeik is vandaag gespot op Carrington dus ben benieuwd. Welke spelers dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 2 minuten geleden zei rich ruzzian: Welke spelers dan? In of uitgaand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten