Satyr Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 Op 25-7-2023 om 11:32 zei ElMarcos: Dit is toch tien keer mooier dan de zandbak inderdaad? Ook wel 11x. Het kan best aan mij liggen, maar die Saudi League interesseert me echt geen ene moer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 16 minuten geleden zei Satyr: Ook wel 11x. Het kan best aan mij liggen, maar die Saudi League interesseert me echt geen ene moer. Mij ook niet. Er moeten echt bergen verzet worden voordat ik ooit naar die competitie ga kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 19 minuten geleden zei Tim': Mij ook niet. Er moeten echt bergen verzet worden voordat ik ooit naar die competitie ga kijken. Kijk nou uit wat je zegt. Voor je het weet kopen ze de Alpen op en moet je nog gaan kijken ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 Ik snap Messi wel. Lekker Spaans lullen heel de dag en bijna geen Engels hoeven te spreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 Lekker Brits voetbal hier Ik vote trouwens voor een eigen topic voor de MLS nu het daar wat populairder zal gaan worden. on-topic: Manchester gaat dus voor FM held Hojlund, met streepje door de o. Kan me wel herinneren dat hij tijdens het WK bij iedere balcontact de nieuwe Haaland werd genoemd maar volgens mij komt het er bij Atalanta nog niet helemaal uit. 60 miljoen lijkt me ook iets te veel centjes voor iemand die zich nog moet bewijzen. Kleine kanttekening, ik kijk geen wedstrijden van Atalanta dus ik mag niets zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 3 minuten geleden zei La Pulga: Ik vote trouwens voor een eigen topic voor de MLS nu het daar wat populairder zal gaan worden Gewoon doen! 4 minuten geleden zei La Pulga: Manchester gaat dus voor FM held Hojlund Hoop het wel. Denk dat die transfer wel eens enorm goed zou kunnen uitpakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 2 uur geleden zei La Pulga: Lekker Brits voetbal hier Ik vote trouwens voor een eigen topic voor de MLS nu het daar wat populairder zal gaan worden. on-topic: Manchester gaat dus voor FM held Hojlund, met streepje door de o. Kan me wel herinneren dat hij tijdens het WK bij iedere balcontact de nieuwe Haaland werd genoemd maar volgens mij komt het er bij Atalanta nog niet helemaal uit. 60 miljoen lijkt me ook iets te veel centjes voor iemand die zich nog moet bewijzen. Kleine kanttekening, ik kijk geen wedstrijden van Atalanta dus ik mag niets zeggen. Atalanta zou honderd miljoen willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 1 uur geleden zei ElMarcos: Atalanta zou honderd miljoen willen. Dan gelijk doorschakelen naar Vlahovic, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 7 minuten geleden zei La Pulga: Dan gelijk doorschakelen naar Vlahovic, Snap sowieso niet dat ze niet voor Vlahovic gaan ipv voor Hojlund Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 United kocht destijds met dezelfde visie Maguirre toen Liverpool VVD haalde. Nu gaan ze hetzelfde fout maken met deze jongen in de hoop dat ze Haaland 2.0 halen. Voor dat soort bedragen ga je toch eerder Osimhen of Lautaro halen lijkt me? Henderson dus weg. Voelt raar. Wel een tweede bod uitgebracht op Lavia van rond de 45mil£ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Die Deen is toch jonger dan Lautaro en Osimhen dus snap het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 57 minuten geleden zei delichris: Die Deen is toch jonger dan Lautaro en Osimhen dus snap het wel. Ik op zich ook, want je wilt de nieuwe Haaland niet missen. Alleen heeft United in deze fase niet meer behoefte aan een relatieve garantie voor goals? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 52 minuten geleden zei ElMarcos: Ik op zich ook, want je wilt de nieuwe Haaland niet missen. Alleen heeft United in deze fase niet meer behoefte aan een relatieve garantie voor goals? Nee United heeft behoefte aan een spits. Rash kan ook in de spits, want hij maakte wel even 30 goals vorig seizoen. Maar met Martial heb je geen backup, want die zit meer met blessures dan dat hij speelt. Greenwood is ook weggevallen als spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Naja een spits halen die er gelijk staat is wel even fijn, dat is met deze jongen nog maar de vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Icardi dus definitief. Zaha Icardi Zaniolo -- Akturkoglu/Mertens-- S. Olivera -- Torreira Angelino Bardakci Nelsson Boey Muslera Wat een team mensen. Wellicht dat Olivera verkocht wordt aan de Saoedis en Demirbay wordt gehaald. Fabrizio zegt ook dat er gesprekken gaande zijn met Fred. Vraag me af hoe ze hem gaan betalen. Zal wel een huurdeal zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 10 uur geleden zei Acquafresca: Icardi dus definitief. Zaha Icardi Zaniolo -- Akturkoglu/Mertens-- S. Olivera -- Torreira Angelino Bardakci Nelsson Boey Muslera Wat een team mensen. Wellicht dat Olivera verkocht wordt aan de Saoedis en Demirbay wordt gehaald. Fabrizio zegt ook dat er gesprekken gaande zijn met Fred. Vraag me af hoe ze hem gaan betalen. Zal wel een huurdeal zijn Vraag mij wel af of het niet to much is haha. Zowel financieel als sportief. Sportief nu ook met Bakambu erbij. Nu zal Mertens moeten banken, al is die natuurlijk wel op leeftijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Welk team in Engeland is dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 3 uur geleden zei delichris: Welk team in Engeland is dit? Aan de nationaliteiten te zien Liverpool. Maar dan wel de Uruguayaanse versie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Ipv als een clown te reageren had een mod de post kunnen verplaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Dus omdat jij iets verkeerd post, er iemand een grapje over maakt moet iemand anders die fout herstellen? #generatiez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Vandaag de livestream van Millwall tegen Fortuna gekeken. Vorig jaar net niet gepromoveerd, maar achterin is het hommeles bij Millwall als je tegen dit matige Fortuna twee tegentreffers moet slikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 City heeft Haaland en United heeft Hojlund Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Wat irritant zeg bij City - Atletico, die supporters bij elke hoge bal of zelfs een pass naar voren krijg je al een oooooh, aaaaaaah vanuit de tribunes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 22 uur geleden zei Acquafresca: Ipv als een clown te reageren had een mod de post kunnen verplaatsen. Of je past je eigen post aan met de mededeling dat je per ongeluk in het verkeerde topic zat, en plaats je je bericht nog een keer maar dan in het juiste topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Per vandaag is niemand minder dan Tom Brady een minderheidseigenaar geworden van Birmingham City. Op de eerste plaats om de club en spelers te gaan adviseren over herstel en voeding, maar ook commercieel natuurlijk aantrekkelijk. Zijn bereik alleen is groter dan dat van de gehele club. Zeer benieuwd of het een boost gaan geven aan de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten