Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Satyr:

Ook wel 11x. 

Het kan best aan mij liggen, maar die Saudi League interesseert me echt geen ene moer. 

Mij ook niet. Er moeten echt bergen verzet worden voordat ik ooit naar die competitie ga kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker Brits voetbal hier :D 

Ik vote trouwens voor een eigen topic voor de MLS nu het daar wat populairder zal gaan worden. 

on-topic: Manchester gaat dus voor FM held Hojlund, met streepje door de o. Kan me wel herinneren dat hij tijdens het WK bij iedere balcontact de nieuwe Haaland werd genoemd maar volgens mij komt het er bij Atalanta nog niet helemaal uit. 60 miljoen lijkt me ook iets te veel centjes voor iemand die zich nog moet bewijzen. Kleine kanttekening, ik kijk geen wedstrijden van Atalanta dus ik mag niets zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei La Pulga:

Ik vote trouwens voor een eigen topic voor de MLS nu het daar wat populairder zal gaan worden

Gewoon doen! (d)

4 minuten geleden zei La Pulga:

Manchester gaat dus voor FM held Hojlund

Hoop het wel. Denk dat die transfer wel eens enorm goed zou kunnen uitpakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei La Pulga:

Lekker Brits voetbal hier :D 

Ik vote trouwens voor een eigen topic voor de MLS nu het daar wat populairder zal gaan worden. 

on-topic: Manchester gaat dus voor FM held Hojlund, met streepje door de o. Kan me wel herinneren dat hij tijdens het WK bij iedere balcontact de nieuwe Haaland werd genoemd maar volgens mij komt het er bij Atalanta nog niet helemaal uit. 60 miljoen lijkt me ook iets te veel centjes voor iemand die zich nog moet bewijzen. Kleine kanttekening, ik kijk geen wedstrijden van Atalanta dus ik mag niets zeggen.

Atalanta zou honderd miljoen willen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

United kocht destijds met dezelfde visie Maguirre toen Liverpool VVD haalde. Nu gaan ze hetzelfde fout maken met deze jongen in de hoop dat ze Haaland 2.0 halen. Voor dat soort bedragen ga je toch eerder Osimhen of Lautaro halen lijkt me?

Henderson dus weg. Voelt raar. Wel een tweede bod uitgebracht op Lavia van rond de 45mil£

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei delichris:

Die Deen is toch jonger dan Lautaro en Osimhen dus snap het wel. 

Ik op zich ook, want je wilt de nieuwe Haaland niet missen. Alleen heeft United in deze fase niet meer behoefte aan een relatieve garantie voor goals? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei ElMarcos:

Ik op zich ook, want je wilt de nieuwe Haaland niet missen. Alleen heeft United in deze fase niet meer behoefte aan een relatieve garantie voor goals? 

Nee United heeft behoefte aan een spits. Rash kan ook in de spits, want hij maakte wel even 30 goals vorig seizoen. Maar met Martial heb je geen backup, want die zit meer met blessures dan dat hij speelt. Greenwood is ook weggevallen als spits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Icardi dus definitief. 

Zaha Icardi Zaniolo

-- Akturkoglu/Mertens--

S. Olivera -- Torreira

Angelino Bardakci Nelsson Boey

Muslera

Wat een team mensen. Wellicht dat Olivera verkocht wordt aan de Saoedis en Demirbay wordt gehaald. Fabrizio zegt ook dat er gesprekken gaande zijn met Fred. Vraag me af hoe ze hem gaan betalen. Zal wel een huurdeal zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Acquafresca:

Icardi dus definitief. 

Zaha Icardi Zaniolo

-- Akturkoglu/Mertens--

S. Olivera -- Torreira

Angelino Bardakci Nelsson Boey

Muslera

Wat een team mensen. Wellicht dat Olivera verkocht wordt aan de Saoedis en Demirbay wordt gehaald. Fabrizio zegt ook dat er gesprekken gaande zijn met Fred. Vraag me af hoe ze hem gaan betalen. Zal wel een huurdeal zijn

Vraag mij wel af of het niet to much is haha. Zowel financieel als sportief.

Sportief nu ook met Bakambu erbij.

Nu zal Mertens moeten banken, al is die natuurlijk wel op leeftijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Acquafresca:

Ipv als een clown te reageren had een mod de post kunnen verplaatsen. 

Of je past je eigen post aan met de mededeling dat je per ongeluk in het verkeerde topic zat, en plaats je je bericht nog een keer maar dan in het juiste topic. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Per vandaag is niemand minder dan Tom Brady een minderheidseigenaar geworden van Birmingham City. Op de eerste plaats om de club en spelers te gaan adviseren over herstel en voeding, maar ook commercieel natuurlijk aantrekkelijk. Zijn bereik alleen is groter dan dat van de gehele club. Zeer benieuwd of het een boost gaan geven aan de club. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites