joostmakaay Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 (bewerkt) Gaat lekker met Wout Faes En hoe ook wtf; https://dubz.co/v/95ch1n 30 december 2022 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Ik wou het net posten. Waarom altijd een Belg haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Fout Waes is weer lekker bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Domme eigen goals zeg Wel knap dat hij het nog tot dat niveau geschopt heeft, want ik vond hem in de Eredivisie ronduit matig. Was wel pas 19/20 toen, maar heeft zich sindsdien schijnbaar goed ontwikkeld. Zou je o.b.v. deze wedstrijd echter niet zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 11 uur geleden zei JanVertonghen: Domme eigen goals zeg Wel knap dat hij het nog tot dat niveau geschopt heeft, want ik vond hem in de Eredivisie ronduit matig. Was wel pas 19/20 toen, maar heeft zich sindsdien schijnbaar goed ontwikkeld. Zou je o.b.v. deze wedstrijd echter niet zeggen. Hij werd, voordat hij naar Nederland kwam, wel altijd gezien als een heel groot talent (als 15-jarige). Dat kwam er misschien niet direct uit, maar hij heeft zich daarna inderdaad goed doorontwikkeld (hoewel ik het nog altijd geen topper vind). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 12 uur geleden zei Bogatyr: Ik wou het net posten. Waarom altijd een Belg haha. Moet ik dat nou nog uitleggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 Waar Belgen werken, worden fouten gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 Dit jaar voor het laatst United zien. En wat zou het een mooi cadeau zijn voor Sir Alex om de drie punten te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 Eindelijk 0-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 Viaplay ligt eruit? Net in de slotfase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 6 minuten geleden zei Satyr: Viaplay ligt eruit? Net in de slotfase. Klopt bij mij ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 Ik vind dit City niet bepaald goed spelen..... Jullie wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 Hekel aan city. Toto verknald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Zonder Alisson was Liverpool nu in degredatie gevaar. Oprecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 2 uur geleden zei Acquafresca: Zonder Alisson was Liverpool nu in degredatie gevaar. Oprecht Vond ze gisteren vooral eigenlijk ERG ongelukkig. Die 2-1 was de enige echte fout. Dat was echt een giga dekkingsfout door Van Dijk en/of TAA. En waar een Nunez de meest gemakkelijke ballen verkloot, schoot Brentford ze wel binnen. Het is echt zo'n typisch seizoen voor Liverpool waar niets meezit en het minste of geringste wel tegenzit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Ben wel erg blij dat het Engels voetbal terug is, vanavond een kraker met Arsenal - Newcastle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Vanavond een grote stap zetten richting het kampioenschap! Wordt een lastig potje denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Hopen dat Arsenal de punten pakt vanavond! En dan zou het helemaal fantastisch zijn als City de punten verspeeld tegen Chelsea 5 januari. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 1 uur geleden zei Lazy: Vond ze gisteren vooral eigenlijk ERG ongelukkig. Die 2-1 was de enige echte fout. Dat was echt een giga dekkingsfout door Van Dijk en/of TAA. En waar een Nunez de meest gemakkelijke ballen verkloot, schoot Brentford ze wel binnen. Het is echt zo'n typisch seizoen voor Liverpool waar niets meezit en het minste of geringste wel tegenzit. Nou ja. Wonderbaarlijk deden we vorig jaar mee. Maar met de jaar wordt het duidelijker dat Gini zo belangrijk was. Nu loopt Fabinho zoveel en vergeet die zijn echte taken uit te voeren. Ik vind het nog steeds gek dat men elk seizoen erachter moet komen dat we een middenvelder moeten halen en dat dat niet op het hoogste niveau gebeurt. Nu gaat het weer over Nunes van Wolves. Haal Bellingham, Barella of Enzo. Dan kan je de schuld echt bij de rest of Klopp leggen. Het gaat steeds over spelers waarvan je denkt 50/50. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Zometeen master class van Donny en Harry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 2 uur geleden zei La Pulga: Zometeen master class van Donny Marcos en Harry. Gefixt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 3 minuten geleden zei PJHoutman: Gefixt Wel zuur voor Donny, speelde een keer niet eens heel slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Als je dat zo zag kan het haast niet anders dan kruisband schade zijn. Zag er vies uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Arteta tegen Howe in de slotfase Wat een clown. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Arsenal had ook twee penalty's mogen (lees: moeten) hebben las ik? Heb uiteraard darten gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten