sennid Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Even iets anders. Zou PSG het aandurven om voor shirtverkoop en enorme PR stunt Ronaldo te halen? Dan heb je Ronaldo en Messi in 1 team Ook al zijn ze niet meer in hun prime. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 45 minuten geleden zei sennid: Even iets anders. Zou PSG het aandurven om voor shirtverkoop en enorme PR stunt Ronaldo te halen? Dan heb je Ronaldo en Messi in 1 team Ook al zijn ze niet meer in hun prime. Nee. Denk ook dat Galtier en Mbappé dan direct opstappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Het gerucht gaat ook de ronde dat de Glazers United wil gaan verkopen, een hoop (deels positief) nieuws voor United vandaag. https://news.sky.com/story/manchester-united-owners-to-explore-sale-as-glazers-seek-new-investment-12753359 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 1 uur geleden zei joostmakaay: Het gerucht gaat ook de ronde dat de Glazers United wil gaan verkopen, een hoop (deels positief) nieuws voor United vandaag. https://news.sky.com/story/manchester-united-owners-to-explore-sale-as-glazers-seek-new-investment-12753359 Daar zal @delichris blij mee zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Maar wat ga je er voor terug krijgen is de vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Geld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 november 2022 Share Geplaatst 23 november 2022 8 uur geleden zei MNie: Daar zal @delichris blij mee zijn! Klopt. Ik had een leuke lach op mijn gezicht toen ik het gisteren las. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 november 2022 Share Geplaatst 23 november 2022 Op 22-11-2022 om 18:50 zei delichris: Jammer dat het zo moest, maar hij heeft zijn eigen glazen ingegooid. Er gaan ook geruchten ronde dat Erik ten Hag direct na het WK wordt vervangen door Luis Enrique. Ik hoop toch echt dat dit niet waar is. Zou wel verklaren waarom Ajax Schreuder nog niet heeft ontslagen. Ik start alvast de hashtag #erikkomterug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 9 uur geleden zei ElMarcos: Zou wel verklaren waarom Ajax Schreuder nog niet heeft ontslagen. Ik start alvast de hashtag #erikkomterug Het blijkt een gerucht te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 55 minuten geleden zei delichris: Het blijkt een gerucht te zijn. Ik had ook niet anders verwacht hoor. United zou gek zijn om Ten Hag te ontslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 dat zou ik inderdaad ook niet begrijpen. nu lekker bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 Volgens Fabrizio Romano heeft Liverpool interesse in Gakpo en Kudus. Leuke spelers. En kunnen vast en zeker niveautje hoger, maar weet zo niet of zij de spelers zijn die bij Liverpool de problemen kunnen oplossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 december 2022 Share Geplaatst 9 december 2022 Ik heb vandaag tijdens werk de eerste van 2 episodes gekeken van Pierce Morgan uncensored with Christiano Ronaldo... En ik zeg eerlijk @delichris wat een top kerel, hij is echt heel sympathiek. Ik wil niet zeggen 100% met hem eens ben maar ik geloof hem wel dat 90% van de kritiek op hem onzin is ja, absoluut. Vooral Wayne Rooney is bepaald niet onschuldig in zijn kritiek op Ronaldo, terwijl jaar geleden of minder nog bij hem thuis was en ging voetballen met zijn zoontje Christiano junior... En ja Ronaldo heeft ook kritiek maar hij krijgt het nog veel meer, en als hij zegt dat alle facliteiten nog steeds zelfde bij United als in 2009 dan geloof ik dat gelijk,en zoveel schokkende dingen zegt hij in deze eerste helft van 45 minuten met Morgan nou ook weer niet... Ik ga er van uit dat tweeling baren waarvan 1 bij de geboorte sterft gewoon echt heel veel verdriet en rouw met zich mee brengt. Ronaldo prijst ook de reacties daarop zijn trauma van het Britse volk en de familie van het Koningshuis... Vanavond op morgen kijk ik de 2e helft van 45 minuten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 december 2022 Share Geplaatst 9 december 2022 40 minuten geleden zei Kyrill: Ik heb vandaag tijdens werk de eerste van 2 episodes gekeken van Pierce Morgan uncensored with Christiano Ronaldo... En ik zeg eerlijk @delichris wat een top kerel, hij is echt heel sympathiek. Ik wil niet zeggen 100% met hem eens ben maar ik geloof hem wel dat 90% van de kritiek op hem onzin is ja, absoluut. Vooral Wayne Rooney is bepaald niet onschuldig in zijn kritiek op Ronaldo, terwijl jaar geleden of minder nog bij hem thuis was en ging voetballen met zijn zoontje Christiano junior... En ja Ronaldo heeft ook kritiek maar hij krijgt het nog veel meer, en als hij zegt dat alle facliteiten nog steeds zelfde bij United als in 2009 dan geloof ik dat gelijk,en zoveel schokkende dingen zegt hij in deze eerste helft van 45 minuten met Morgan nou ook weer niet... Ik ga er van uit dat tweeling baren waarvan 1 bij de geboorte sterft gewoon echt heel veel verdriet en rouw met zich mee brengt. Ronaldo prijst ook de reacties daarop zijn trauma van het Britse volk en de familie van het Koningshuis... Vanavond op morgen kijk ik de 2e helft van 45 minuten Ik heb niets gezien en ga ook niets zien. Meneer zegt dat ten Hag hem niet steunde nou dat heeft hij wel gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 december 2022 Share Geplaatst 9 december 2022 7 minuten geleden zei delichris: Ik heb niets gezien en ga ook niets zien. Meneer zegt dat ten Hag hem niet steunde nou dat heeft hij wel gedaan. Wat jij wil maar ik ga het wel verder kijken, wat jij zegt kan ook uit context gehaald zijn. En je kan het alleen maar 100% zeker weten door zelf te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 december 2022 Share Geplaatst 9 december 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Wat jij wil maar ik ga het wel verder kijken, wat jij zegt kan ook uit context gehaald zijn. En je kan het alleen maar 100% zeker weten door zelf te kijken Hij heeft het zelf gezegd dat stuk heb ik gezien op het internet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 december 2022 Share Geplaatst 9 december 2022 1 uur geleden zei delichris: Hij heeft het zelf gezegd dat stuk heb ik gezien op het internet. We hebben die discussie al eerder gehad. Ik ben het nog steeds niet per se met je eens. Vorig seizoen scoorde vrijwel niemand bij United en stond CR op 18 goals in de PL(had alleen 1 iemand meer PL goals, Son volgens mij?) en 6 goals in de CL... Nu speelt Ronaldo vrijwel niks en sta je wederom niet op een CL plaats, en mag je in de EL proberen Barcelona te verslaan. Wie moet dan wel voor de goals gaan zorgen?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 december 2022 Share Geplaatst 9 december 2022 2 minuten geleden zei Kyrill: We hebben die discussie al eerder gehad. Ik ben het nog steeds niet per se met je eens. Vorig seizoen scoorde vrijwel niemand bij United en stond CR op 18 goals in de PL(had alleen 1 iemand meer PL goals, Son volgens mij?) en 6 goals in de CL... Nu speelt Ronaldo vrijwel niks en sta je wederom niet op een CL plaats, en mag je in de EL proberen Barcelona te verslaan. Wie moet dan wel voor de goals gaan zorgen?! Vorig seizoen was Ronaldo niet zo negatief als dit seizoen. Hij heeft gewoon bewust een vertrek geforceerd. Martial in fit en in vorm kan gewoon voor de goals zorgen. Rashford idem dito en wie weet komen ze nog met een andere spits op de proppen. Nu niet op een CL plaats staan is totaal niet belangrijk. Dat telt pas na 38 wedstrijden. Barcelona is te verslaan hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 @cimbomcu kijk de replies. Traantje hier hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 Oke en wat betekent dat? @Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 7 minuten geleden zei delichris: Oke en wat betekent dat? @Acquafresca Citaat Laat Ronaldo trieste bewerkingen achter onder deze tweet. Laten we neuken vanavond.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 Hahaha. Ik zie idd dat die zo vertaalt. Maar kahrolalim betekent meer laten we ons nachtje ondraagbaar maken van hartpijn. Ronaldo is immens populair in Turkije. Dus van daar de enorme teleurstelling bij meeste Turken door de uitschakeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 Liverpool in pole position voor Enzo Fernandez en Amrabat. Daarnaast ook nog eens grootste kanshebber voor Bellingham over 7 maanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 (bewerkt) Weet nou niet meteen of Amrabat zo geschikt zou zijn voor Liverpool. Past imo meer bij een defensievere ploeg die wat lager staat en waarbij men niet te veel van hem verwacht in balbezit. Italië of Spanje lijken mij daarnaast ook nog meer geschikt voor hem (iets tactischer, iets meer tijd aan de bal). Op 9-12-2022 om 18:58 zei delichris: Vorig seizoen was Ronaldo niet zo negatief als dit seizoen. Hij heeft gewoon bewust een vertrek geforceerd. Martial in fit en in vorm kan gewoon voor de goals zorgen. Rashford idem dito en wie weet komen ze nog met een andere spits op de proppen. Nu niet op een CL plaats staan is totaal niet belangrijk. Dat telt pas na 38 wedstrijden. Barcelona is te verslaan hoor. Je kan ook gewoon tegen hem zeggen dat Ronaldo dit seizoen reteslecht speelt en net zoveel toevoegt als een Vincent Janssen zou doen. Dan ben je sneller klaar. 12 december 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 Ja maar is niet alsof United nu uitblinkt in doelpunten maken en tegenhouden... 20 goals maar gemaakt en ook al 20 goals tegen..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten