Bogatyr Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 5 minuten geleden zei Aaron21: vind dat niet per se een goede versterking. Mourinho wou hem niet voor niks bij Roma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Paquetá maar West Ham is wel een lekkere transfer zeg Had zelf in eerste instantie verwacht dat hij naar Newcastle zou gaan, zodat hij herenigd zou worden met Guimareas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 4 minuten geleden zei 007mark: Paquetá maar West Ham is wel een lekkere transfer zeg Had zelf in eerste instantie verwacht dat hij naar Newcastle zou gaan, zodat hij herenigd zou worden met Guimareas. Gelukkig niet zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 5 minuten geleden zei Bogatyr: Mourinho wou hem niet voor niks bij Roma. Gezien zijn profielfoto kan die niet objectief naar deze situatie kijken schat ik zo in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Zojuist zei ReneLeBlanc: Gezien zijn profielfoto kan die niet objectief naar deze situatie kijken schat ik zo in. wat heeft Martinez met Senesi te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 14 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ach hou op zeg. Senesi is gewoon een prima CV, die misschien eigenlijk een stapje hoger had moeten gaan. Geen idee hoe de basis van Bournemouth eruit ziet, maar Senesi is wel iemand die een goede ervaren CV nodig heeft naast hem. Mogelijk schort het daar aan (of aan de gewenning). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 11 minuten geleden zei Aaron21: wat heeft Martinez met Senesi te maken? Je ziet een beetje troebel waardoor je niet meer objectief kan oordelen. 4 minuten geleden zei PJHoutman: Geen idee hoe de basis van Bournemouth eruit ziet, maar Senesi is wel iemand die een goede ervaren CV nodig heeft naast hem. Mogelijk schort het daar aan (of aan de gewenning). 5 mans verdediging, ook nieuw voor Senesi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Mourinho wou hem niet voor niks bij Roma. En dat wilde Feyenoord niet. Die wilden miljoenen en daarom naar Bournemouth gegaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Goed maar om te zeggen dat Senesi geen versterking is voor dat team gaat toch een brug te ver Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 16 uur geleden zei Azpi: 200.000 pond per week minder Dit was wel een mooi moment Ross fucking Barkley zat op 10 miljoen bruto per jaar bij jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Ik lees net dat Frenkie op weg is naar Londen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Zojuist zei Bogatyr: Ik lees net dat Frenkie op weg is naar Londen? Mini-vakantie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 (bewerkt) 3 hours ago, Kyrill said: Ross fucking Barkley zat op 10 miljoen bruto per jaar bij jullie? Er zijn berichten die zeggen 200.000 en berichten die zeggen 100.000 p/w. 200.000 lijkt me inderdaad wat veel. 30 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 1 uur geleden zei Azpi: Er zijn berichten die zeggen 200.000 en berichten die zeggen 100.000 p/w. 200.000 lijkt me inderdaad wat veel. Ja idd ik lees nu vooral 96k per week was en 5M per jaar ofzo idd... Valt nog mee ja.... Ik ga zo lekker om 20:30 Fulham-BHA kijken en als ik het niks vindt, is mijn backup plan om 21:00 Leeds-Everton... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Ziyech zo waar in de basis vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Moet ik weer naar Chelsea kijken want Ziyech eindelijk eens basis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Als er een ding is wat Ziyech nu wel kan wat hij eerst niet kon is het druk zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Ja idd ik lees nu vooral 96k per week was en 5M per jaar ofzo idd... Valt nog mee ja.... Ik ga zo lekker om 20:30 Fulham-BHA kijken en als ik het niks vindt, is mijn backup plan om 21:00 Leeds-Everton... Is niks lekker aan, vind het idd niks. Ga honden uitlaten en dan Leeds kijken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Ja idd ik lees nu vooral 96k per week was en 5M per jaar ofzo idd... Valt nog mee ja.... Zal wel bruto zijn. Ziyech werd ook op 10m per jaar geschat, maar zit volgens salarysport rond de 6.5 netto. Je betaalt in Engeland rond de 45% belasting vanaf een X bedrag, dus in die zin klopt het wel. @Azpi - lees nu dat ze Gvardiol willen hebben. Is dat bovenop Fofana of gaat die niet meer door? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Ziyech loopt weer ouderwets te strooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 (bewerkt) 12 minutes ago, Lazy said: Zal wel bruto zijn. Ziyech werd ook op 10m per jaar geschat, maar zit volgens salarysport rond de 6.5 netto. Je betaalt in Engeland rond de 45% belasting vanaf een X bedrag, dus in die zin klopt het wel. @Azpi - lees nu dat ze Gvardiol willen hebben. Is dat bovenop Fofana of gaat die niet meer door? Fofana gaat door Gvardiol is niet te koop. Gvardiol is een lange termijn target Fofana is in Amerika voor testen om te kijken hoe zijn been is na die breuk ik zei nog vorige wedstrijd hoe goed die Lavia is…. 😂 Azpi is niet goed genoeg meer om in een back 4 te spelen 30 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Lavia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Arme Rodrigo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 1 minute ago, Kyrill said: Arme Rodrigo je bent de verkeerde wedstrijd aan het kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Toch weer Mitrogoal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten