Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ach hou op zeg. Senesi is gewoon een prima CV, die misschien eigenlijk een stapje hoger had moeten gaan.

Geen idee hoe de basis van Bournemouth eruit ziet, maar Senesi is wel iemand die een goede ervaren CV nodig heeft naast hem. Mogelijk schort het daar aan (of aan de gewenning). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Aaron21:

wat heeft Martinez met Senesi te maken?

Je ziet een beetje troebel waardoor je niet meer objectief kan oordelen. 

4 minuten geleden zei PJHoutman:

Geen idee hoe de basis van Bournemouth eruit ziet, maar Senesi is wel iemand die een goede ervaren CV nodig heeft naast hem. Mogelijk schort het daar aan (of aan de gewenning). 

5 mans verdediging, ook nieuw voor Senesi. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Azpi:

Er zijn berichten die zeggen 200.000 en berichten die zeggen 100.000 p/w. 200.000 lijkt me inderdaad wat veel. 

Ja idd ik lees nu vooral 96k per week was en 5M per jaar ofzo idd... Valt nog mee ja....

Ik ga zo lekker om 20:30 Fulham-BHA kijken en als ik het niks vindt, is mijn backup plan om 21:00 Leeds-Everton...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Ja idd ik lees nu vooral 96k per week was en 5M per jaar ofzo idd... Valt nog mee ja....

Ik ga zo lekker om 20:30 Fulham-BHA kijken en als ik het niks vindt, is mijn backup plan om 21:00 Leeds-Everton...

Is niks lekker aan, vind het idd niks. Ga honden uitlaten en dan Leeds kijken... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Zal wel bruto zijn. Ziyech werd ook op 10m per jaar geschat, maar zit volgens salarysport rond de 6.5 netto. Je betaalt in Engeland rond de 45% belasting vanaf een X bedrag, dus in die zin klopt het wel.

@Azpi - lees nu dat ze Gvardiol willen hebben. Is dat bovenop Fofana of gaat die niet meer door?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minutes ago, Lazy said:

Zal wel bruto zijn. Ziyech werd ook op 10m per jaar geschat, maar zit volgens salarysport rond de 6.5 netto. Je betaalt in Engeland rond de 45% belasting vanaf een X bedrag, dus in die zin klopt het wel.

@Azpi - lees nu dat ze Gvardiol willen hebben. Is dat bovenop Fofana of gaat die niet meer door?

Fofana gaat door Gvardiol is niet te koop. Gvardiol is een lange termijn target 

Fofana is in Amerika voor testen om te kijken hoe zijn been is na die breuk 

ik zei nog vorige wedstrijd hoe goed

die Lavia is…. 😂

Azpi is niet goed genoeg meer om in een back 4 te spelen 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites