Srangaman Geplaatst 19 juli 2022 Share Geplaatst 19 juli 2022 (bewerkt) Lekker goaltje van United hoor, die 2-0. EDIT: Wow, die 3-0 is net zo mooi. Geweldige opbouw. 19 juli 2022 bewerkt door Srangaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 juli 2022 Share Geplaatst 19 juli 2022 2 uur geleden zei Srangaman: Lekker goaltje van United hoor, die 2-0. EDIT: Wow, die 3-0 is net zo mooi. Geweldige opbouw. Nu hopen dat het team de plannen van Ten Hag ook kan vertalen als het erom gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 19 juli 2022 Share Geplaatst 19 juli 2022 Yep, weerstand heeft natuurlijk ook een grote invloed. Hoop oprecht dat het hem gaat lukken want de speelstijl die hij nastreeft kan ik wel van genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 juli 2022 Share Geplaatst 19 juli 2022 10 minuten geleden zei Srangaman: Yep, weerstand heeft natuurlijk ook een grote invloed. Hoop oprecht dat het hem gaat lukken want de speelstijl die hij nastreeft kan ik wel van genieten. Zijn speelstijl staat me absoluut aan en ben hem ook als mens heel erg gaan waarderen bij Ajax. Dus gun het hem ook écht dat hij slaagt. Als vermoed ik dat hij nog wel één of twee versterkingen minimaal nodig heeft om echt mee te gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 19 juli 2022 Share Geplaatst 19 juli 2022 14 minuten geleden zei ElMarcos: Zijn speelstijl staat me absoluut aan en ben hem ook als mens heel erg gaan waarderen bij Ajax. Dus gun het hem ook écht dat hij slaagt. Als vermoed ik dat hij nog wel één of twee versterkingen minimaal nodig heeft om echt mee te gaan doen. Een vervanger van McTominay en een extra vleugelspeler zou niet misstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 juli 2022 Share Geplaatst 19 juli 2022 19 uur geleden zei Bogatyr: Geweldig , heb er zin in!! Ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 juli 2022 Share Geplaatst 19 juli 2022 6 minuten geleden zei Srangaman: Een vervanger van McTominay en een extra vleugelspeler zou niet misstaan. Voor McTominay hopen ze wellicht nog steeds op Frenkie de Jong? Een extra vleugelspeler is zeker geen overbodige luxe. Naast Sancho en Rashford (is dat een échte buitenspeler?) hebben ze er niet veel. Misschien kan Eriksen in een Ziyech rol spelen? Of gaan ze voor Fernandes op tien met Eriksen en Frenkie er achter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 19 juli 2022 Share Geplaatst 19 juli 2022 Zou Lisandro Martinez gehaald als CV of als 6 (vervanger McTominay)? Ik denk eerder het laatste, vermits Maguire sowieso speelt en Varane volgens mij ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 juli 2022 Share Geplaatst 19 juli 2022 28 minuten geleden zei Michiel RAFC: Zou Lisandro Martinez gehaald als CV of als 6 (vervanger McTominay)? Ik denk eerder het laatste, vermits Maguire sowieso speelt en Varane volgens mij ook. Gaat gewoon duo Martinez - Varane worden lijkt me. Maguire kan niet met een hoge lijn spelen, wat Ten Hag continu vraagt van zijn verdedigers. Zie Lindelöf er nog eerder inkomen eigenlijk. Dat hij nu aanvoerder is, zegt heel weinig, er was nog amper getraind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 Martinez is typisch zo'n speler waar men steeds zeikt over dat hij op 3 posities kan spelen (LB, CV, 6) maar hij die eerste en laatste vrij matig kan, en juist CV waanzinnig goed. Die gaat dus niet ergens anders spelen dan CV. @Rogier. Ik vind wel grappig wat je zegt he, en dan niet om jou. Maar de hele voetbal- en mediawereld. Maguire wordt constant uitgelachen en belachelijk gemaakt, kan er zogezegd niks van. Mensen als Solksjaer, Rangnick en Southgate zullen dan wel gek zijn, net als Ten Hag die voorlopig hem nog aanvoerder heeft gemaakt en hem ook opstelt in de wedstrijden tot dus ver. Kan natuurlijk veranderen. Ik ben ook absoluut geen groot fan van Maguire maar is die dan zo vreselijk slecht? En dan Varane, typisch zo'n matige verdediger die juist onterecht hoog in de pikorde staat in diezelfde voetbal- en mediawereld. Jarenlang aan de hand van Ramos het redelijk gedaan. Als Ramos weg was (zie CL Ajax als voorbeeld) zakte die volledig door de mand. Real twijfelde ook geen moment om hem voor een prima bedrag te verkopen terwijl Ramos ook al in dezelfde transferperiode weg ging. Een verdediger die helemaal niks met een bal kan en het vooral moet hebben van zijn fysiek, en dan bedoel ik met name snelheid. Fysiek sterk is die niet eens perse. En ook hier chargeer ik een beetje, hij zal vast niet zo slecht zijn als ik hem inschat. Maar ik vind dit wel 2 mooie voorbeelden hoe het kan gaan in het wereldje. Waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Ten Hag kennende zou ik iig niet vreemd opkijken als hij die houten klaas Varane juist op de bank zet en met een voetballend redelijk centrum Martinez - Maguire komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 17 uur geleden zei cimbomcu: arenlang aan de hand van Ramos het redelijk gedaan. Als Ramos weg was (zie CL Ajax als voorbeeld) zakte die volledig door de mand. Real twijfelde ook geen moment om hem voor een prima bedrag te verkopen terwijl Ramos ook al in dezelfde transferperiode weg ging. Hier zit wel een kern van waarheid in. In de combinatie met Ramos heeft hij het jarenlang goed weten te doen, maar zonder was het toch een stuk minder. Of hij of Maguire plaats maakt weet ik niet. Verwacht wel dat één van de twee het veld gaat ruimen. Kan mij niet voorstellen dat United zoveel geld neerlegt voor Martinez om hem op de bank te zetten. 17 uur geleden zei cimbomcu: Martinez is typisch zo'n speler waar men steeds zeikt over dat hij op 3 posities kan spelen (LB, CV, 6) maar hij die eerste en laatste vrij matig kan, en juist CV waanzinnig goed. Absoluut dat CV zijn beste plek is, maar volgens mij heeft hij zijn eerste jaar bij Ajax regelmatig als 6 gespeeld en deed hij dat eigenlijk gewoon goed. Alleen als je zoveel geld neertelt, dan moet je hem ook op zijn beste plek uitspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Ik heb zoveel zin in het komende seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 20 minuten geleden zei La Pulga: Ik heb zoveel zin in het komende seizoen Deze is nog leuker https://twitter.com/dvacapereira/status/1549375644743749632?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1549375644743749632|twgr^|twcon^s1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.voetbalprimeur.nl%2Fvideos%2F1038875%2Ften-hag-spreekt-manchester-united-speler-toe-what-the-f-ck-are-you-doing.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Eindelijk iemand die niet lief doet tegen de spelers. Werd wel een keer tijd. En Ronaldo heeft aangegeven te willen blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Wordt een leuk seizoen zolang City maar niet boos gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Ondertussen scoort Darwin Nunez 4x tegen Leipzig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 4 uur geleden zei La Pulga: Ik heb zoveel zin in het komende seizoen Ik ook! Erik is altijd lekker zichzelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 4 uur geleden zei La Pulga: Ik heb zoveel zin in het komende seizoen Heeft Zidane z’n kicksen weer uit het vet gehaald ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 16 minuten geleden zei Michaelinho*: Heeft Zidane z’n kicksen weer uit het vet gehaald ja? Zou wel ogenblikkelijk de beste middenvelder zijn bij United vermoed ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Alisson TAA - Matip - VVD - Robertson Fabinho Elliot - Thiago Salah - Nunez - Diaz Nunes van Sporting wordt genoemd, maar ik verwacht geen wereldtransfer meer voor het middenveld. Dus zal gaan tussen Elliot en Hendo. En mocht Nunes komen, zal Keita wel vertrekken. Met Konate, Tsilmikas, Gomez, Hendo, Jota, Firmino en in mindere mate Carvalho en Jones toch ook een aardige bank. Ik heb er zin in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 Wel een beetje oneerlijk om een politieke partij als linker centrale verdediger op te stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 Is dit waarom sommige figuren hier denken dat de VVD centrumlinks is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 11 uur geleden zei Michaelinho*: Heeft Zidane z’n kicksen weer uit het vet gehaald ja? Gaat om Zidane Iqbal en is helaas niet de beste middenvelder @ElMarcos, maar wel een groot talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 1 uur geleden zei delichris: Gaat om Zidane Iqbal en is helaas niet de beste middenvelder @ElMarcos, maar wel een groot talent. Ik doelde ook niet op Iqbal, maar op Zizou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 28 minuten geleden zei ElMarcos: Ik doelde ook niet op Iqbal, maar op Zizou Zizou kon alleen maar kopstoot uitdelen. Voor de rest een middelmatige middenvelder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten