Miz Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Ja jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Jinxed it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 35 minuten geleden zei Aaron21: en waar helpt dit precies in het 'Arsenal haalt geen CL verhaal'? Zet je creativiteit aan. Spoiler Hint rivaal gun je niks.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 8 minuten geleden zei Satyr: Nou, Liverpool... nog eentje erbij aub Doet niet toe. City 3-2 voor lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Gerrard bij 2-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 2 minuten geleden zei Kyrill: Zet je creativiteit aan. Inhoud verbergen Hint rivaal gun je niks.. Ai. Toch EL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Overigens geeft Villa niks weg ofzo, die vechten er echt wel voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 1 minute ago, Satyr said: Overigens geeft Villa niks weg ofzo, die vechten er echt wel voor niet zoals Wolves die 3 1 op 1 kansen gemist hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 4 minuten geleden zei Aaron21: Ai. Toch EL. Is je gegund met al geld in jullie club gaat. Salarissen van tribune klanten bij jullie, zijn hoger sommige basisspelers van Liverpool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 93 miljard uitgeven om kampioen te worden en we gaan even tijdrekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Gary Rose BBC Sport at Anfield Wolves fans are doing it again. As they did on the final day of the 2019 season they are taunting the Liverpool fans with a chant of "You nearly won the league". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Leeds Leeds Leeds! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 City kampioen. Mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 2 minuten geleden zei Mansveld: Leeds Leeds Leeds! Lekker man. Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Toch nog 1 van me clubjes kampioen! Jammer dat mijn andere club net niet kampioen is geworden, ondanks dat hun concurrent met 0-2 achter stond. Volgend jaar beter voor de Reds! Nu lekker feest vieren om het kampioenschap en huilen om de tweede plaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 1 minuut geleden zei La Pulga: Toch nog 1 van me clubjes kampioen! Jammer dat mijn andere club net niet kampioen is geworden, ondanks dat hun concurrent met 0-2 achter stond. Volgend jaar beter voor de Reds! Nu lekker feest vieren om het kampioenschap en huilen om de tweede plaats. Oké sorry zal niet meer zeggen. Kan je nu nieuwe grappen bedenken ❤️👌🙏 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Oké sorry zal niet meer zeggen. Kan je nu nieuwe grappen bedenken ❤️👌🙏 Ik vond hem nog best aardig gelukt. excuses aanvaard en proost Karel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 (bewerkt) Zoveel geld uitgeven en de competitie toch nog spannend maken. Haha. 22 mei 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 @delichrisShirtje van Veltman kopen he! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 10 minuten geleden zei La Pulga: @delichrisShirtje van Veltman kopen he! Of als cadeau voor @Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 35 minuten geleden zei Kyrill: Lekker man. Heerlijk. Erg blij mee, had het ook niet echt meer verwachtverwacht als ik eerlijk ben. Kreeg al wat mooie filmpjes toegestuurd net haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Zojuist zei Mansveld: Erg blij mee, had het ook niet echt meer verwachtverwacht als ik eerlijk ben. Kreeg al wat mooie filmpjes toegestuurd net haha. Ja snap ik, logisch. Denk je dat Raphinha, Philips en Bamford(als ie deze zomer nog fit wordt) blijven of verkocht gaan worden? En Luke Ayling, Stuart Dallas zal vast ook belangstelling voor zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 4 minuten geleden zei Kyrill: Ja snap ik, logisch. Denk je dat Raphinha, Philips en Bamford(als ie deze zomer nog fit wordt) blijven of verkocht gaan worden? En Luke Ayling, Stuart Dallas zal vast ook belangstelling voor zijn? Ben erg benieuwd wat er op de transfermarkt gaat gebeuren zeker omdat er veel geruchten waren die uitgingen van degradatie. Buiten dat zie ik de eerste twee die je noemt wel vertrekken, zo lang het maar niet naar United is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Nou Norwich City bedankt.... Maar niet heus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten