Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Toch nog 1 van me clubjes kampioen! Jammer dat mijn andere club net niet kampioen is geworden, ondanks dat hun concurrent met 0-2 achter stond. Volgend jaar beter voor de Reds! 

Nu lekker feest vieren om het kampioenschap en huilen om de tweede plaats. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Toch nog 1 van me clubjes kampioen! Jammer dat mijn andere club net niet kampioen is geworden, ondanks dat hun concurrent met 0-2 achter stond. Volgend jaar beter voor de Reds! 

Nu lekker feest vieren om het kampioenschap en huilen om de tweede plaats. 

Oké sorry zal niet meer zeggen. Kan je nu nieuwe grappen bedenken ❤️👌🙏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Mansveld:

Erg blij mee, had het ook niet echt meer verwachtverwacht als ik eerlijk ben. Kreeg al wat mooie filmpjes toegestuurd net haha.

Ja snap ik, logisch. Denk je dat Raphinha, Philips en Bamford(als ie deze zomer nog fit wordt) blijven of verkocht gaan worden? En Luke Ayling, Stuart Dallas zal vast ook belangstelling voor zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kyrill:

Ja snap ik, logisch. Denk je dat Raphinha, Philips en Bamford(als ie deze zomer nog fit wordt) blijven of verkocht gaan worden? En Luke Ayling, Stuart Dallas zal vast ook belangstelling voor zijn?

Ben erg benieuwd wat er op de transfermarkt gaat gebeuren zeker omdat er veel geruchten waren die uitgingen van degradatie. Buiten dat zie ik de eerste twee die je noemt wel vertrekken, zo lang het maar niet naar United is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites