Azpi Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 3 minutes ago, rich ruzzian said: Denk met een betere coach kwamen ze dichterbij dan ze nu zijn. Met Conte deden ze nog mee voor de titel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 17 minuten geleden zei Kyrill: Salah das veel punten voor mijn FPL Ik heb hem als captain Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Goh, 0-5. Jezus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Dit wordt nog wel 0-8 als het zo doorgaat. Kansloos de United-defensie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Zojuist zei Rogier.: Dit wordt nog wel 0-8 als het zo doorgaat. Kansloos de United-defensie. 1-8* Al lijkt dit buitenspel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Wat een drama zeg. Niets meer en niets minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 tien tien tien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Steve Bruce is net vrijgekomen, mr Glazer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 5 minuten geleden zei Satyr: Ik heb hem als captain Ik als vice-captain, maar Doucouré speelde niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Pogba rood neem ik aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 3 minuten geleden zei Fantasy: Ik als vice-captain, maar Doucouré speelde niet Ik mis 12 punten van Dennis, omdat Pogba nu invalt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Pogba rood haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 2 minuten geleden zei Satyr: Ik mis 12 punten van Dennis, omdat Pogba nu invalt... Auw. Helemaal met die rode kaart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Liverpool speelt niet eens goed dit is liverpool op 50% Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Zingen die supporters nou keihard "Donny van de Beek, van de Beek, Donny van de Beek" of is dat simpelweg hetzelfde deuntje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Zojuist zei Rogier.: Zingen die supporters nou keihard "Donny van de Beek, van de Beek, Donny van de Beek" of is dat simpelweg hetzelfde deuntje? Dat zijn liverpoolfans die een liedje zingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Nou, hoop dat ze daar eens ingrijpen en Ole zo snel mogelijk wegsturen. Als ze maar van Erik afblijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Pijnlijk dit wel hoor. Is maar goed ook, moet gewoon wat veranderen daar en als het 1-2 zou worden (ja toevallig) dan kreeg ole nog een kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 4 minuten geleden zei Rogier.: Zingen die supporters nou keihard "Donny van de Beek, van de Beek, Donny van de Beek" of is dat simpelweg hetzelfde deuntje? Liverpool supporters die (volgens mij) 'Ole's at the wheel' zingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 21 minuten geleden zei Azpi: Met Conte deden ze nog mee voor de titel Nee. Die heeft een totaal andere selectie nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Arsenal nu evenveel punten als United en 3 punten achter de nummer 4 nog maar. Terwijl begonnen met 0/9 en plek 19/20 That's that comeback kings @Satyr@La Pulga@Azpi @delichris @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 5 minutes ago, rich ruzzian said: Nee. Die heeft een totaal andere selectie nodig. Ja maar Conte komt niet zonder budget Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Arsenal nu evenveel punten als United en 3 punten achter de nummer 4 nog maar. Terwijl begonnen met 0/9 en plek 19/20 That's that comeback kings @Satyr@La Pulga@Azpi @delichris @Rogier. Doe dit nou niet, ik mag niks over Arsenal zeggen maar dan moet je me ook niet gaan taggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 1 minuut geleden zei La Pulga: Doe dit nou niet, ik mag niks over Arsenal zeggen maar dan moet je me ook niet gaan taggen. Positieve dingen zeggen mag altijd , vanzelfsprekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Boven Brentford, die worden 4e, is veel knapper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten