Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Kyrill:

Emiliano of Emi Buendia ja ;) Reuze benieuwd naar vaak gekocht met FM haahah. Waar halen ze het geld vandaan joh? Gaat Grealish elk moment verkocht worden ofzo? 

Klopt en volgens mij boeren die PL clubs gemiddeld beter in de Corona crisis dan de rest van Europa.

1 minuut geleden zei La Pulga:

Grealish lijkt inderdaad elk moment naar City te gaan.

Die hadden ze wel nodig met Foden, Silva, Sterling en Mahrez. 

Oh en Kevin de Bruyne loopt daar ook nog rond XD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei La Pulga:

Grealish lijkt inderdaad elk moment naar City te gaan.

Die hadden ze wel nodig met Foden, Silva, Sterling en Mahrez. 

KDB, Silva en Foden zijn meer CM's en CAM's dan per se AML of AMR ja ze kunnen het wel maar is niet hun meest natuurlijke positie alleen Sterling en Mahrez zijn echt 100% vleugel aanvallers en dan kan Mahrez in feite alleen op rechts dus concurrent voor Sterling, in de vorm van Grealish zeker met oog dat komend seizoen echt MOET gebeuren in de CL, is geen overbodige luxe....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Kyrill:

KDB, Silva en Foden zijn meer CM's en CAM's dan per se AML of AMR ja ze kunnen het wel maar is niet hun meest natuurlijke positie alleen Sterling en Mahrez zijn echt 100% vleugel aanvallers en dan kan Mahrez in feite alleen op rechts dus concurrent voor Sterling, in de vorm van Grealish zeker met oog dat komend seizoen echt MOET gebeuren in de CL, is geen overbodige luxe....

Silva speelt ook vaak op de rechter flank. En wat ik laatst las is dat Foden zich van Pep moet concentreren op de linker flank. Om in een soort Ziyech / Grealish rol te spelen. Die begonnen namelijk ook beide als CAM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grealish is nu rond dus. 117 miljoen euro, ofwel 100 miljoen pond. Snap 'm eigenlijk niet. Met Mahrez, Foden, Bernardo, Torres & Sterling waren er al genoeg mogelijkheden. Kane had beter gepast, en die had voor dat bedrag vast weg gemogen (al weet je het nooit met Levy).

Overigens sowieso benieuwd wat Kane wil. Zowel United als City hebben nu een klapper gemaakt en ik vraag me af of ze nog budget hebben voor een Kane. Chelsea heeft geen ruimte voorin en zie Liverpool Kane ook niet halen. Weinig mogelijkheden nog over, zeker nu Messi ook vrij lijkt te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Sophomore:

Dat lijkt het idee te zijn jah.

Toch op het oog een opvallende beslissing aangezien zelfs Southgate geen vertrouwen had in de verdedigende discipline van Jack. 

Southgate had in niemand vertrouwen op het verdedigende vlak, die speelde met 8 verdedigers(-nde middenvelders) en 2 aanvallers, met soms een iets aanvallende middenvelder erbij. Wel eens dat het me geen goed idee lijkt, zo'n sierpaard moet je lekker aanvallend blijven gebruiken. Al is het wel zo dat als iemand het kan neerzetten met hem op die plek, dan is het Guardiola wel.

Overigens eens hoor dat ze niet zo'n rechtsbenig type hadden, maar op zich zijn er genoeg smaken wel en ontbeert het ze wel echt aan een spits of een opvolger voor Fernandinho. Lijkt me een stuk handiger om je miljoenen voor weg te smijten dan wat Grealish toe kan voegen. Mits ze maar 1 investering kunnen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Villa fan baal ik enerzijds van zijn vertrek, anderzijds is het voor Villa natuurlijk een mega bedrag dat ze ontvangen voor een speler uit eigen jeugd. En gun ik het Grealish ook wel. Die heeft de club al enorm geholpen de laatste jaren en is de club ontgroeid. Dat hij nu Champions League wil spelen en prijzen wil winnen vind ik begrijpelijk. 

Villa heeft al goed ingespeeld op zijn vertrek door oa. Ings, die speler van Norwich (naam ff kwijt) en  Bailey. Misschien nog 1 of 2 gerichte aankopen en dan zou de club weer een stapje kunnen maken. 

De eerste keer dat ik Grealish heb zien spelen was tegen mijn eigen cluppie in de Euroborg.

Screenshot_20210806-013615_YouTube.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Vis:

Als Villa fan baal ik enerzijds van zijn vertrek, anderzijds is het voor Villa natuurlijk een mega bedrag dat ze ontvangen voor een speler uit eigen jeugd. En gun ik het Grealish ook wel. Die heeft de club al enorm geholpen de laatste jaren en is de club ontgroeid. Dat hij nu Champions League wil spelen en prijzen wil winnen vind ik begrijpelijk. 

Villa heeft al goed ingespeeld op zijn vertrek door oa. Ings, die speler van Norwich (naam ff kwijt) en  Bailey. Misschien nog 1 of 2 gerichte aankopen en dan zou de club weer een stapje kunnen maken. 

De eerste keer dat ik Grealish heb zien spelen was tegen mijn eigen cluppie in de Euroborg.

Screenshot_20210806-013615_YouTube.jpg

Emi Buendia ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop eigenlijk wel dat er een mooie club gaat komen voor Ziyech in dat geval. Met de speelstijl van Tuchel en de aanwezigheid (naast Lukaku) van Werner, Havertz, Pulisic en Mount (e.a.) zie ik het somber in dat er een verbetering in speelminuten komt t.o.v. afgelopen seizoen. Komt toch minder uit de voeten zo. 

Wel een geweldige transfer verder, echte titelkandidaat dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tahith Chong heeft een switch gemaakt. De afgelopen wedstrijd werd hij bij Birmingham centraal op het middenveld gezet in plaats van op de vleugel of aanvallend middenveld. Het pakte ook goed uit, hij werd verkozen tot Man of the Match. Nu ben ik benieuwd of hij die lijn kan vasthouden en zijn belofte kan waarmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Tahith Chong heeft een switch gemaakt. De afgelopen wedstrijd werd hij bij Birmingham centraal op het middenveld gezet in plaats van op de vleugel of aanvallend middenveld. Het pakte ook goed uit, hij werd verkozen tot Man of the Match. Nu ben ik benieuwd of hij die lijn kan vasthouden en zijn belofte kan waarmaken.

Dat zou je bijna hopen voor hem, want hij is toch wel een van de slechtste spelers die ik ooit in het shirt van Werder Bremen heb zien spelen. En daar is een hoop concurrentie voor kan ik je vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites