Kyrill Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 7 uur geleden zei AntiChrist7: Hoop dat Mourinho wint, alleen al om het bovenin spannend te houden. en voor zijn persconferentie achteraf natuurlijk. Leuk eerste doelpunt voor Origi. Knotsgekke wedstrijd bij inter. Dat rammelt daar toch wel achteraan. 17 goals tegen is hetzelfde als Bologna... IK niet, vind Mourinho vreselijk, gelukkig niet gelukt. En ik gun Napoli de titel paar jaar geleden onder Sarri al heel dichtbij de titel gekomen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 Karsdorp koekoek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 Mourinho is gek, voorzitter van Napoli is een mafkees, hopen dat Monza de titel pakt want die voorzitters zijn wel normaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 1 uur geleden zei Kyrill: IK niet, vind Mourinho vreselijk, gelukkig niet gelukt. En ik gun Napoli de titel paar jaar geleden onder Sarri al heel dichtbij de titel gekomen... oh ben ook geen fan van mourinho, maar had graag Napoli punten zien verliezen. Zoals het er nu naar uitziet zal het idd wel een Milan-Napoli tweestrijd worden, maar wie weet wat er nog tijdens/na het wk gebeurt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 natuurlijk scoort Maldini tegen milan, gelukkig is er nog stupid sexy Giroud Man is best lenig voor zijn leeftijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 4 minuten geleden zei AntiChrist7: natuurlijk scoort Maldini tegen milan, gelukkig is er nog stupid sexy Giroud Man is best lenig voor zijn leeftijd Wat is die gozer knap he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Kunnen ze Emile Schelvis niet van Italiaans voetbal afhalen bij Ziggo? Hoop echt dat hij met 65 of eerder met pensioen gaat...(is gelukkig al 63) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 10 minuten geleden zei Kyrill: Kunnen ze Emile Schelvis niet van Italiaans voetbal afhalen bij Ziggo? Hoop echt dat hij met 65 of eerder met pensioen gaat...(is gelukkig al 63) Is die vent al zo oud ja? Zou hem max 55 geven als leeftijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 5 minuten geleden zei joostmakaay: Is die vent al zo oud ja? Zou hem max 55 geven als leeftijd. Ja bizar hé, 8 juni 1959 geboren in Rotterdam... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 6 uur geleden zei Beppu: Wat is die gozer knap he Als ik half zo knap en lenig kon zijn op die leeftijd, ik tekende daar direct voor. Napoli blijft maar doorstormen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 (bewerkt) Zit even naar Napoli tegen Empoli te kijken. Maar dat Napoli heeft écht wel een heel leuk elftal staan zeg, met jongens als Anguissa, Oshimen, Lobotka, Mario Rui en Ostigard. Laatst genoemde was volgens mij één van mijn sterkhouders in een St. Pauli save, maar dat terzijde. 8 november 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 36 minuten geleden zei Jotew: Zit even naar Napoli tegen Empoli te kijken. Maar dat Napoli heeft écht wel een heel leuk elftal staan zeg, met jongens als Anguissa, Oshimen, Lobotka, Mario Rui en Ostigard. Laatst genoemde was volgens mij één van mijn sterkhouders in een St. Pauli save, maar dat terzijde. Thnx voor de reminder, heb nu ook opgezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 José Mourinho: "Of the 16 players I played today, I was satisfied with the attitude of 15 of them. The other player, I won't say who it is, but he betrayed everyone else's effort. I told him to find a new club by January." Karsdorp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 1 minuut geleden zei Acquafresca: José Mourinho: "Of the 16 players I played today, I was satisfied with the attitude of 15 of them. The other player, I won't say who it is, but he betrayed everyone else's effort. I told him to find a new club by January." Karsdorp Ja als je al scheidsrechters gaat ''aanvallen'' ga je zelfs onder Mourinho zijn streken grens heen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Acquafresca: José Mourinho: "Of the 16 players I played today, I was satisfied with the attitude of 15 of them. The other player, I won't say who it is, but he betrayed everyone else's effort. I told him to find a new club by January." Karsdorp Die heeft een flinke uitbrander gekregen. Schijnt weer reteslecht gespeeld te hebben met z'n invalbeurt. 9 november 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 9 uur geleden zei Kyrill: Ja als je al scheidsrechters gaat ''aanvallen'' ga je zelfs onder Mourinho zijn streken grens heen... Behalve dat die scheidsrechter op zijn voet was gaan staan, Karsdorp hem daarop terecht wegduwde en dat de kaart niet op het formulier is geschreven omdat de scheidsrechter het daar ook mee eens was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 3 minuten geleden zei Tim': Behalve dat die scheidsrechter op zijn voet was gaan staan, Karsdorp hem daarop terecht wegduwde en dat de kaart niet op het formulier is geschreven omdat de scheidsrechter het daar ook mee eens was. Dan vind ik dat Rick van enorm geluk mag spreken Ook al staat scheids perongeluk op je voet is dat nog geen reden om hem weg te duwen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Zojuist zei Kyrill: Dan vind ik dat Rick van enorm geluk mag spreken Ook al staat scheids perongeluk op je voet is dat nog geen reden om hem weg te duwen... Ook niet als hij een paar seconden met zijn noppen bovenop je voet blijft staan? Knappe jongen die dan een ander niet wegduwt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Zojuist zei Tim': Ook niet als hij een paar seconden met zijn noppen bovenop je voet blijft staan? Knappe jongen die dan een ander niet wegduwt. Doen voetballers zovaak bij elkaar...... Dit is scheidsrechter, eens we oneens zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Daar ging die uitspraak van Mourinho alleen niet over hè. Ging om zijn slappe invalbeurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Zojuist zei Socrates: Daar ging die uitspraak van Mourinho alleen niet over hè. Ging om zijn slappe invalbeurt. Weet ik, was ook niet 100% serieus serieus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 november 2022 Share Geplaatst 18 november 2022 Ging om de teleurstelling die meneer Karsdorp niet kon verwerken toen die werd gepasseerd en daarom maar niks deed op het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 29 november 2022 Share Geplaatst 29 november 2022 Hele Juventus bestuur is opgestapt. Normaal zou dat goed nieuws zijn voor de fans want dan ben je van Agnelli af. Maar blijkbaar zou het om fraude en valsheid in geschrifte gaan. Dus dan heb je weer Calciopoli toestanden. Eerste rebuild van FM24 is gekend :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 Ik ben nu wel nieuwsgierig hoe dit rond Juventus zal eindigen nu. De media gaat hier uiteraard gertig op in op de moment dus tot dusver zal het vooral sensatie zijn. Maar als ze moesten zakken ben ik wel nieuwsgierig wat dit zal inhouden voor hun 'Super League' plannen en hoever ze de kern bij elkaar kunnen houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 SSC Bari SSC Bari is een Italiaanse voetbalclub die werd opgericht in 1908. De Galletti promoveerden vorig seizoen naar de Serie B en doen het daar meteen uitstekend. Na negentien speeldagen staan ze op een knappe vierde plek en strijden ze opnieuw mee voor promotie. Maandagavond werd wel met 1-2 verloren van Genoa, maar het verhaal van de club blijft geweldig. SSC Bari AS Bari kende sinds de jaren '70 vele promoties en degradaties tussen de Serie A en B, maar in 2014 kende de Italiaanse club financiële problemen en werd een doorstart gemaakt onder de naam SSC Bari. Hetzelfde verhaal kende Chievo Verona, al gingen zij definitief failliet. In 2018 kreeg Bari geen licentie meer voor de Serie B en moest men verplicht degraderen naar de Serie D, de Italiaanse vierde klasse. De club promoveerde meteen en zou na twee jaar in de Serie C alweer promoveren. De kans dat ze snel terug te zien zijn op het hoogste niveau is groot, want als Serie B-promovendus draaien ze al meteen bovenin mee. Een opvallend verhaal! Stadio San Nicola Het Stadio San Nicola is de thuishaven van SSC Bari en biedt plek aan maar liefst 58.270 toeschouwers. Maandagavond waren er bijna 49.000 supporters aanwezig voor de topper in de Serie B tegen Genoa, toch een onwaarschijnlijk cijfer voor een wedstrijd uit de (Italiaanse) Tweede Klasse. De clubkleuren van Bari zijn rood en wit en bekende oud-spelers zijn Jean-François Gillet, Tony Sergeant, Luis Pedro Cavanda, David Platt, Leonardo Bonucci en Gianluca Zambrotta. Geniet even mee van de prachtige sfeer bij SSC Bari, werkelijk ongelooflijk voor een Italiaanse tweedeklasser: Mooi hoor dat deze prachtige club terug aan een opmars bezig is. Lekker stadion ook en geweldige supporters. Hoop dat ze meteen terug promoveren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten