delichris Geplaatst 6 juni 2022 Share Geplaatst 6 juni 2022 10 uur geleden zei Kyrill: Henrikh was bij Arsenal al verruit een van de slechtste spelers haha, Inter is gek lol Ook vaak geblesseerd. Bij United was ik ook niet onder de indruk van hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 juni 2022 Share Geplaatst 6 juni 2022 10 uur geleden zei delichris: Ook vaak geblesseerd. Bij United was ik ook niet onder de indruk van hem. Deze man heeft Straks Dortmund, Arsenal, United, Roma en Inter op zijn palmares staan. Onvoorstelbaar, want net als jullie ben ik zelden onder de indruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 juni 2022 Share Geplaatst 6 juni 2022 Bij Dortmund was het wel een gruwelijke speler hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 juni 2022 Share Geplaatst 6 juni 2022 3 minuten geleden zei joostmakaay: Bij Dortmund was het wel een gruwelijke speler hoor Zo herinner ik hem toch niet uit die tijd, maar misschien is dat toch de ouderdom. Haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 6 juni 2022 Share Geplaatst 6 juni 2022 Trainers lijken wel echt met 'm weg te lopen. In de Conference League finale stelde Mourinho 'm ook op, terwijl hij wist van het risico op blessure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 juni 2022 Share Geplaatst 7 juni 2022 13 uur geleden zei Lenstra: Trainers lijken wel echt met 'm weg te lopen. In de Conference League finale stelde Mourinho 'm ook op, terwijl hij wist van het risico op blessure. Ja, dus hij zal ongetwijfeld kwaliteiten hebben die ik niet direct heb gezien in de duels dat ik hem aan het werk zag de laatste jaren. Mogelijk mijn eigen vooroordeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 40 miljoen voor De Ketelaere? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 Jep ze willen De Ketelaere als nieuwe trequartista. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 1 minuut geleden zei Bogatyr: Jep ze willen De Ketelaere als nieuwe trequartista. Dat is een hoop geld voor Milan en voor het Belgische voetbal volgens mij. In jullie objectieve mening, is hij het geld waard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 4 minuten geleden zei ElMarcos: Dat is een hoop geld voor Milan en voor het Belgische voetbal volgens mij. In jullie objectieve mening, is hij het geld waard? Goh, hij is the next big thing. Zoals bv KDB bij Genk was. Dus ik denk het wel, toekomstgericht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 CdK is wel echt héél goed ja. Hoop dat ie voor flink veel geld vertrekt, zou mooi zijn voor Lang zijn minderwaardigsheidscomplex. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 Ik heb hem met Fifa Career Mode met Arsenal daar is hij in ieder geval heel goed en houdt zich staande tussen Dybala en Gabriel Jesus Lijkt me mooie aanwinst voor Ac Milan met Zlatan en Giroud al oud en verder alleen Leao ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 heb je wel 2 leuke front 3's: Martinez, Lukaku en Dybala & CdK Giroud/Origi en Leao inter waarschijnlijk net wat betere front 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Als Milan fan zou ik CDK zeker welkom heten (miss eerder 30m), maar Lang kan in Brugge blijven wat mij betreft. Tenzij Ibra hem tegen de muur plakt op dag 1 natuurlijk We zijn net van Diva's zoals Hakan en Dollaruma af, en het levert ons meteen een titel op. Diaz deed het goed de eerste helft van het seizoen maar viel dan volledig weg, het is zoeken naar een consistente CAM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Matic dus naar AS Roma toe. Hij is weer herenigd met Mourinho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 1 uur geleden zei delichris: Matic dus naar AS Roma toe. Hij is weer herenigd met Mourinho. daar zijn we eindelijk vanaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 JSL naar Bologna misschien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 3 uur geleden zei delichris: Matic dus naar AS Roma toe. Hij is weer herenigd met Mourinho. Ook zo'n speler waarvan ik niet snap wat iedereen toch in hem ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 8 minuten geleden zei ElMarcos: Ook zo'n speler waarvan ik niet snap wat iedereen toch in hem ziet. Mourinho heeft zo zijn favorietjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Matic was in zijn top tijd wel echt goed bij Benfica en Chelsea, maar juist spelers als hij leveren enorm in hoe ouder ze worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 Inter gaat dit jaar met de pluimen lopen. Roma draait nog eens een seizoen helemaal bovenin mee maar moet uiteindelijk de duimen leggen. AC Milan is dit jaar wat minder maar ze zullen in de CL wel terug goed meedraaien. Napoli opnieuw teleurstellend. Monza van Berlusconi zal zich weten te handhaven. Deze voorspelling is onder voorbehoud van transfers. Wat is jou voorspelling? 1. Inter 2. Roma 3. AC Milan 4. Juventus 5. Napoli 6. Atalanta 7. Lazio 8. Fiorentina 9. Sassuolo 10. Torino 11. Udinese 12. Bologna 13. Verona 14. Sampdoria 15. Monza Brianza 16. Salernitana 17. Cremonese 18. Empoli 19. Lecce 20. Spezia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Ik verwacht niet dat Milan hun titel verlengd. Daarvoor zijn ze te aarzelend in de transfermarkt voorlopig. Zeker niet als er geen spits in zijn topjaren bijkomt. origi is onderweg, maar kan die een heel seizoen top zijn na jarenlang tweede/derde viool te hebben gespeeld? Hoe belangrijk stupid sexy giroud ook was in de toppers, hij wordt ook al 36, en Ibra zijn kruisbanden zijn er praktisch af. Kessie is straks ook weg. Langs de andere kant moest Milan dit jaar niet kampioen spelen, dus de druk is er wat weg. Buiten de oudjes is het team nog relatief jong, dus er kan een goede basis gelegd worden voor de komende jaren. Als je naar de economische parameters kijkt heeft Inter de beste/duurste ploeg en zouden ze wel moeten kampioen spelen. Als ze Dybala halen zeker, maar ik denk niet dat het goed komt met Lukaku. Had eens een analyse gelezen dat drie dingen Lukaku helpen om te presteren bij Inter: een coach die hem blijft opstellen ook al speelt ie slecht (Conte), een spitsbroeder die de kilometers loopt die hij niet maakt (Martinez) en geen joelende supporters als hij weer weinig kilometers maakt/matig speelt (en die waren er niet door covid). Het is niet ondenkbaar dat martinez gekocht wordt, en dan blijft er van die 3 niets meer over. langs de andere kant, het is maar een uitleenbeurt en hebben ze er vorig jaar giganntisch winst op gemaakt, dus in die zijn kan het eigenlijk niet slecht aflopen. Al heeft vorig seizoen bewezen dat een topkeeper het verschil kan maken (of het nu Maignan in de serie A is of Courtois in de CL), en dat is Handanovic niet meer, en ik betwijfel of Onana beter gaat doen. over Radu zullen we maar niet sprkeen :p Roma blijft natuurlijk een leuke ploeg, maar met Mourinho kan het beide kanten uitgaan natuurlijk. beetje zelfde voor Napoli. Veel zal afhangen van wie blijft en wie er komt. mertens naar de uitgang ziet er logisch uit gezien zijn leeftijd, maar hij scoort toch wel belangrijke doelpunten. Juventus wordt ook interessant. Na vlahovic Pogba binnehalen maakt hen natuurlijk gevaarlijk, maar vond dat het vooral achteraan flink scheefliep bij de Oude dame, en daar lijkt niet zoveel beweging.t ldr, het is eindelijk nog eens spannend in italie, en dat duurde veel te lang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Kostic naar Juve Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Beerensteyn naar Juventus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten