Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Italiaans voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Hij

3 uur geleden zei Kyrill:

Iemand die Inter volgt /kijkt? Volgens VZ staat Dumfries in belangstelling van Bayern München? Is daar merit voor? Of doet hij niet heel bijzonder? 

Hij doet het erg goed, maar zal altijd moeten blijven spelen als wingback.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Socrates:

Erg goed is wat overdreven. Gewoon nuttig. Soms een aardige voorzet of tegen een bal aan lopen in de zestien. Werkt vooral hard.

Zelfde als bij PSV en NL, dus. 

Niet dat toontje man, jij mag het nuttig vinden. Ik mag het erg goed vinden.  Hij is zeker de laatste paar weken de uitblinker bij een slecht draaiend Inter, soms zelfs net als bij Oranje tijdens het EK de gevaarlijkste man. Ook in Italië en de Inter fans vinden hem het fantastisch doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk nog een half wonder dat de titelstrijd nog niet beslist is. langs de ene kant is Inter kwalitatief duidelijk de betere ploeg (da zie je ook aan doelpuntensaldo), langs de andere kant zijn er heel wat rare scheidsrechterlijke beslissingen genomen in Milan matchen (die wedstrijd tegen Spezia had gewoon herspeeld moeten worden imo).  Maar het maakt een kampioenschap wil flink leuker dan nog maar eens PSG of Bayern.

bij Napoli gaat het wel stijl naar beneden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

langs de ene kant wel mooi dat fiorentina juve een hak zet na Vlahovic, wel spijtig voor Atalanta, die club is Europees toch wel mooi om te zien.

Geen idee wat het zondag wordt. Ik zei eerder al dat Milan absoluut niet ging winnen van én Lazio én Hellas én Fiorentina én Atalanta, maar heb ongelijk gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Ben ik de enige, raar vindt in Serie A, niet alle teams tegelijk hun laatste en 38e wedstrijd spelen? Valt me al langer op met FM, nu ook in het echt... 

waarschijnlijk omdat die wedstrijden onderling niet zoveel uitmaken. Weet het niet zeker omdat ik het Italiaans voetbal niet zo volg maar in Spanje is dat nu ook het geval. Inter en AC spelen bijvoorbeeld morgen wel tegelijk in de strijd om de titel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei La Pulga:

waarschijnlijk omdat die wedstrijden onderling niet zoveel uitmaken. Weet het niet zeker omdat ik het Italiaans voetbal niet zo volg maar in Spanje is dat nu ook het geval. Inter en AC spelen bijvoorbeeld morgen wel tegelijk in de strijd om de titel.

Ik snap je punt /visie. Ben nog  steeds iig geen voorstander van. Lekker Ac kampioen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites