Pino Geplaatst 28 april 2017 Share Geplaatst 28 april 2017 Van @Dysproz mag je sowieso niks negatiefs over PSV zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 28 april 2017 Share Geplaatst 28 april 2017 Drogreden? Hoezo is dat een drogreden dan. Je hele systeem ophangen aan 1 speler lijkt me ook niet echt wenselijk ofzo. Raakt die geblesseerd, of zoals dit jaar uit vorm, valt dus alles weg? Je hebt toch nog 10 andere spelers die dan wat kunnen bedenken. Dan blijkt dus dat die dat niet aan kunnen of dat de trainer niet tactisch genoeg onderbouwt is om het systeem om te zetten. Die keuze mag je zelf maken. Jij zegt uitstekend. Ik heb dat echt weinig terug gezien. Maar goed, daar wel bij vermeld dat ik niet alle 34 wedstrijden stuk voor stuk gezien heb. het zullen er een stuk of 20/25 zijn geweest. Je kunt de vorm van je speler niet voorspellen. Maar je gaat constant door over vorm zoals ik constant die laatste speeldag er bij haal. Niet echt zin om een eindeloze discussie te voeren over eenzelfde punt, maar ik denk echt dat je de selectie behoorlijk overschat. Het probleem ligt deels voorin ja, maar de voorhoedespelers houden niet de doelpunten tegen. Een selectie bestaat niet uit de eerste elf namen die op het formuliertje ingevuld worden. Wat daar achter komt, is minstens net zo belangrijk. Dus stel ik dat de selectie matig is. Omdat je simpelweg zegt dat er vorig seizoen ook matig werd gevoetbald, maar dat dat verbloemd werd doordat De Jong zoveel scoorde. Dat is onzin, want de hele speelstijl van PSV was gehanteerd om De Jong in stelling te brengen en dat lukte ze (met name door Willems) goed. Een speelstijl waar veel ploegen niet tegen bestand waren. Dan kun je niet doen alsof dat komt omdat De Jong tegen een paar toevallige ballen aanliep. Je hele systeem ophangen aan één speler lijkt mij ook niet wenselijk, maar dat is een andere discussie. Nogmaals: Als PSV vorig seizoen geen kampioen was geworden op de laatste speeldag was er echt geen paniek geweest en was er ook niet gesproken van een slecht seizoen. Misschien dat ik de selectie wel overschat, dat kan. Het houdt in de breedte inderdaad niet over en ik vind die transferkeuzes onbegrijpelijk. Maar ik vind niet dat PSV een hele matige selectie heeft en dat het wat makkelijk praten is om dat nu te zeggen. That's all. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 april 2017 Share Geplaatst 28 april 2017 Die had dan vorig jaar ook de beste statistieken als linksbuiten;) Vorig seizoen Eredivisie. Locadia 8 goals 10 assists Younes 8 goals 5 assists En dan heeft Locadia iets van 70 minuten meer gespeeld. Dos Santos heeft mindere statistieken. Niet dat statistieken alles zeggen, maar ik zie jou in het Ajax topic Younes in de hemel prijzen en hier zeg je dat Locadia zwaar te kort komt. En dat terwijl Locadia betere statistieken heeft op een onnatuurlijke positie. Over Zinchenko heb je deels gelijk. Maar die werd gehuurd met idee dat hij op verschillende posities inzetbaar is. Het is niet gek dat hij als eerste geslachtofferd werd. Over de rest gaan we het toch niet eens worden. Als jij denkt dat het aan de kwaliteit van de spelers ligt moet je dat lekker blijven denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 april 2017 Share Geplaatst 28 april 2017 [quote name='Pino']Van @Dysproz mag je sowieso niks negatiefs over PSV zeggen[/QUOTE] Zeker wel. Ik heb zelf ook genoeg negatieve dingen over PSV te melden (oa over de Jong en Cocu). Maar ga geen dingen roepen waar gewoon niets van klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 april 2017 Share Geplaatst 28 april 2017 Dat goeie seizoen van Willems is al van 2 seizoenen terug. Vorig seizoen was hij een tijd geblesseerd (remember Brenet in CL). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 april 2017 Share Geplaatst 28 april 2017 Vorig seizoen Eredivisie. Locadia 8 goals 10 assists Younes 8 goals 5 assists En dan heeft Locadia iets van 70 minuten meer gespeeld. Dos Santos heeft mindere statistieken. Niet dat statistieken alles zeggen, maar ik zie jou in het Ajax topic Younes in de hemel prijzen en hier zeg je dat Locadia zwaar te kort komt. En dat terwijl Locadia betere statistieken heeft op een onnatuurlijke positie. Over Zinchenko heb je deels gelijk. Maar die werd gehuurd met idee dat hij op verschillende posities inzetbaar is. Het is niet gek dat hij als eerste geslachtofferd werd. Over de rest gaan we het toch niet eens worden. Als jij denkt dat het aan de kwaliteit van de spelers ligt moet je dat lekker blijven denken. Je leest echt de helft maar of niet? Dos Santos mindere statistieken bij een mindere club. Wat ik al aangaf ook trouwens, maar dat ter zijde. Ook "prijs" ik Younes niet de hemel in, ik vind hem minder slecht dan in dit geval ( als ik mij het goed herinner) Kokkie aangaf. Ook zeg ik niet dat Locadia ZWAAR te kort komt, het is geen vleugelspeler. Daar begon de discussie over hé. Over het feit dat ik maar 2 goede vleugelspelers zag. En Locadia voldoet dus totaal niet aan het label vleugeslpeler. Daar spitste zich de discussie op. Als spits vind ik het namelijk wel degelijk een goede speler. Ook bij zinchenko haal je ineens dingen er bij die helemaal niet relevant zijn. Ook daar ging het om het feit dat hij geen vleugelspeler is. We hoeven het ook niet eens te worden, mensen schijnen de verkeerde interpretatie van een discussie te hebben. Je hoeft in een discussie het ook niet eens te zijn. Maar een beetje realisme zou je wel een eind brengen maat. Nogmaals, ik heb het over de selectie, niet over de kwaliteiten van 5/6 spelers er van. En in zijn algeheel, als selectie bekeken, heb je wel degelijk de mindere selectie van de 3 topclubs en dat had ik je vooraf ook kunnen vertellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 april 2017 Share Geplaatst 28 april 2017 Zeker wel. Ik heb zelf ook genoeg negatieve dingen over PSV te melden (oa over de Jong en Cocu). Maar ga geen dingen roepen waar gewoon niets van klopt. Het is wel geinig hoe je dan aangeeft dat ik dingen roep waar niets van klopt, maar een compleet andere discussie aan gaat dan waar het over begon. WIj beginnen over het feit dat de selectie uit balans is en dat de selectie van de 3 topploegen de matigste is. En dan kom jij aan met een heel arsenaal van non-argumenten waarom dat niet zo is. "zinchenko hoeft er niet gelijk te staan" " Pröpper, Guardado,de Jong, Moreno & Zoet zijn topspelers" of " Locadia deed het prima als linksbuiten". Allemaal opmerkingen die totaal niets bijdragen aan de discussie over dat PSV dit jaar een matige selectie had. die 5 man die jij opnoemt zijn namelijk maar 20% van de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 april 2017 Share Geplaatst 28 april 2017 Maar hoe Locadia de positie vorig seizoen invulde was wel effectief dus ben het niet met je eens dat je hem niet mag rekenen als vleugelspeler. Maar goed dat maakt verder ook allemaal niet uit, volgend seizoen moet het iig beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 28 april 2017 Share Geplaatst 28 april 2017 Willems was vorig seizoen ook al matig na zijn blessure inderdaad, en de Guardado van 2013-14 hebben we zowel dit seizoen als vorig seizoen sporadisch gezien, laat staan De Jong natuurlijk. Maar de selectie was inderdaad ook niet wat het moest zijn, daar mag in de zomer veel gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 april 2017 Share Geplaatst 28 april 2017 Het is wel geinig hoe je dan aangeeft dat ik dingen roep waar niets van klopt, maar een compleet andere discussie aan gaat dan waar het over begon. WIj beginnen over het feit dat de selectie uit balans is en dat de selectie van de 3 topploegen de matigste is. En dan kom jij aan met een heel arsenaal van non-argumenten waarom dat niet zo is. "zinchenko hoeft er niet gelijk te staan" " Pröpper, Guardado,de Jong, Moreno & Zoet zijn topspelers" of " Locadia deed het prima als linksbuiten". Allemaal opmerkingen die totaal niets bijdragen aan de discussie over dat PSV dit jaar een matige selectie had. die 5 man die jij opnoemt zijn namelijk maar 20% van de selectie. Ik kan wel iedere selectiespeler individueel gaan uitlichten maar daar heb ik weinig zin in. Ik blijf erbij dat PSV minstens een even goede selectie heeft als Ajax en Feyenoord. Beter dan Feyenoord zelfs. Dat maakt het slechte seizoen alleen maar erger en dat is aan de topspelers en Cocu toe te dichten. Die punten die ik maak dragen wel degelijk bij aan de discussie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 april 2017 Share Geplaatst 28 april 2017 Maar hoe Locadia de positie vorig seizoen invulde was wel effectief dus ben het niet met je eens dat je hem niet mag rekenen als vleugelspeler. Maar goed dat maakt verder ook allemaal niet uit, volgend seizoen moet het iig beter. Is dat zo? Ik ga eens kijken of ik terug kan zien in hoeveel van die wedstrijden hij daadwerkelijk linksbuiten stond en of hij ook nog wedstrijden wel als spits gespeeld heeft. Ik vind het namelijk niks als vleugelspeler. Hij is niet snel, heeft geen actie en heeft geen goed linkerbeen. Alledrie redelijk essentieel voor een linksbuiten. Of in elk geval is het handig om in ieder geval 1 van deze dingen te hebben. We gaan het zien inderdaad. Ik hoop het niet voor de PSV-supporters, maar het gaat een zware zomer worden ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 28 april 2017 Share Geplaatst 28 april 2017 Dat goeie seizoen van Willems is al van 2 seizoenen terug. Vorig seizoen was hij een tijd geblesseerd (remember Brenet in CL). Ohja klopt, my bad. De tijd gaat snel. Ik zei gisteravond tegen een vriend dat Depay vorig seizoen ook nog bij PSV balde :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 april 2017 Share Geplaatst 28 april 2017 Ik kan wel iedere selectiespeler individueel gaan uitlichten maar daar heb ik weinig zin in. Ik blijf erbij dat PSV minstens een even goede selectie heeft als Ajax en Feyenoord. Beter dan Feyenoord zelfs. Dat maakt het slechte seizoen alleen maar erger en dat is aan de topspelers en Cocu toe te dichten. Die punten die ik maak dragen wel degelijk bij aan de discussie. Ja lekker blijven denken man. Puntje wel: ga er niet te erg in geloven, want dan word het volgend jaar weer een deceptie voor je als PSV-supporter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 april 2017 Share Geplaatst 28 april 2017 Is dat zo? Ik ga eens kijken of ik terug kan zien in hoeveel van die wedstrijden hij daadwerkelijk linksbuiten stond en of hij ook nog wedstrijden wel als spits gespeeld heeft. Ik vind het namelijk niks als vleugelspeler. Hij is niet snel, heeft geen actie en heeft geen goed linkerbeen. Alledrie redelijk essentieel voor een linksbuiten. Of in elk geval is het handig om in ieder geval 1 van deze dingen te hebben. We gaan het zien inderdaad. Ik hoop het niet voor de PSV-supporters, maar het gaat een zware zomer worden ben ik bang. Geen goed linkerbeen zegt ie :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 28 april 2017 Share Geplaatst 28 april 2017 Wilde net zeggen. Op sommige punten ben ik het best met 'm eens, maar met een paar dingen wordt de plank ook volledig misgeslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 Geen goed linkerbeen zegt ie :-D Niet om het een of ander hoor, maar dat je er eens een verloren bal intrapt met je verkeerde been wil niet zeggen dat je daar ook gericht goede voorzetten mee geven kunt. En hij zal trouwens zelf de eerste zijn die dat toegeeft. Zoals ik hem een beetje ken tenminste ( hij zat in dezelfde periode als mij in de jeugdopleiding van Emmen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 Ik twijfel juist of Locadia echt een nummer 1 spits kan worden voor PSV, zie in hem dan meer een linksbuiten voor PSV ondanks hij van orgine een spits is. PSV had een prima selectie joh, mocht een vleugelspeler bij maar ook zonder hebben ze echt een prima selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 (bewerkt) Niet om het een of ander hoor, maar dat je er eens een verloren bal intrapt met je verkeerde been wil niet zeggen dat je daar ook gericht goede voorzetten mee geven kunt. En hij zal trouwens zelf de eerste zijn die dat toegeeft. Zoals ik hem een beetje ken tenminste ( hij zat in dezelfde periode als mij in de jeugdopleiding van Emmen) Locadia is gewoon tweebenig. Dat gaf ie zelf ook toe na die verloren bal tegen Sparta. "Voor mijn gevoel is het nu bijna hetzelfde, links of rechts. Ik heb hier echt jaren op getraind, al vanaf het moment dat ik in de D'tjes zat. Vandaag zie je dat het goed van pas komt", aldus Locadia. 29 april 2017 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 Locadia is gewoon tweebenig. Dat gaf ie zelf ook toe na die verloren bal tegen Sparta. Hahah oke wat jij wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 :D :D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 Om van dat stomme, subjectieve gelul van Elsjorro af te zijn: precies 10 jaar geleden. _O_ _O_ _O_ [YOUTUBE]10QZi_p04J8[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 :D :D :D Ja dan kun je wel emoticons droppen, maar in de discussie word er steeds met een ander punt gereageerd dan waar ik het over heb. Hij heeft geen goed linkerbeen en dan reageren dat hij tweebenig is. Ik hoop wel dat je begrijpt dat het kunnen afwerken met je verkeerde been iets heel anders is dan vanuit een actie met je verkeerde been een gerichte voorzet te geven. Ergo heeft hij dus, voor de positie als linksbuiten, geen goed linkerbeen. Maar goed beter sluiten we de discussie en laten we het afwachten volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 Om van dat stomme, subjectieve gelul van Elsjorro af te zijn: precies 10 jaar geleden. _O_ _O_ _O_ [YOUTUBE]10QZi_p04J8[/YOUTUBE] subjectief gelul ja? We praten volgend seizoen wel weer:d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 Kan me die dag nog zo goed herinneren, maar eigenlijk nauwelijks dat de dag daarna Koninginnedag was. Toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 Ja dan kun je wel emoticons droppen, maar in de discussie word er steeds met een ander punt gereageerd dan waar ik het over heb. Hij heeft geen goed linkerbeen en dan reageren dat hij tweebenig is. Ik hoop wel dat je begrijpt dat het kunnen afwerken met je verkeerde been iets heel anders is dan vanuit een actie met je verkeerde been een gerichte voorzet te geven. Ergo heeft hij dus, voor de positie als linksbuiten, geen goed linkerbeen. Maar goed beter sluiten we de discussie en laten we het afwachten volgend seizoen. Dat was niet heel sportief idd, maar blijf er wel bij dat Locadia een goed linkerbeen heeft ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten