Michaelinho* Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 1 uur geleden zei joostmakaay: Als Madueke vertrekt gaan ze toch hopelijk wel een vervanger aantrekken? Tsyankov ben ik niet zo kapot van, en vooral niet met de kosten die het met zich mee zal brengen. Ndayishimiye (ex Willem II) is enorm goed bezig in Belgie, maar gok dat daar ook redelijk prijskaartje aan zal hangen, is echt niet echt een vleugelspeler. Ja die Tsygankov zal ook wel teveel salaris vragen. Zou zo verder ook niet direct een naam weten op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 PSV wilt CJ Egan-Riley overnemen van Man City, momenteel aan Burnley verhuurd. Onduidelijk of het koop of huur betreft, maar zo op 't eerste oog wel een rare transfer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 37 minuten geleden zei Orrie: PSV wilt CJ Egan-Riley overnemen van Man City, momenteel aan Burnley verhuurd. Onduidelijk of het koop of huur betreft, maar zo op 't eerste oog wel een rare transfer. Past wel prima in t dolende transferbeleid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 2 uur geleden zei Michaelinho*: Ja die Tsygankov zal ook wel teveel salaris vragen. Zou zo verder ook niet direct een naam weten op dit moment. Hij gaat het wel worden. Zal wel weer een uitzondering worden binnen de salarishuishouding. Het is maar te hopen dat hij een bal voor kan geven. Je kunt Luuk anders net zo goed een nagelschaartje geven om het gras te knippen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Wat is het weer goed en genieten geblazen hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Zojuist zei Michaelinho*: Wat is het weer goed en genieten geblazen hè? Hopeloos kut elftal zonder Gakpo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Pffffffffffff.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Voor wat je hebt staan gaat het nog niet eens zo slecht. Maar je hebt je hele productie de deur uit gedaan met Gakpo en je weet dat je met deze verdediging er altijd wel 1 tegen krijgt. Ditmaal door Benitez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 10 minuten geleden zei joostmakaay: Hopeloos kut elftal zonder Gakpo Dat was het met Gakpo ook al. Alleen zorgde die nog voor de nodige verdwaalde lichtpuntjes samen met Xavi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Wat een aanslag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 (bewerkt) Hoop ik voor jullie dat PSV het beter uit gaat spelen dan onze FC gisteren Voor ons hoop ik het overigens natuurlijk niet. Ik wou net m'n bericht bewerken met de tekst: als deze er al niet in gaan.. Maar dan zit'ie dan toch. 15 januari 2023 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Wissel Madueke z.s.m. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei joostmakaay: Wissel Madueke z.s.m. Verkoop EDIT; Die doet werkelijk alles alleen.. 15 januari 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Typisch PSV weer dit. Prima bijdrage weer van Til Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 HAHAHA WAT IS HET TOCH EEN KUTCLUB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 oi oi oi oi oi PSV, wat roep je dit over jezelf af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Zojuist zei Jotew: oi oi oi oi oi PSV, wat roep je dit over jezelf af. Gewoon 100% toe te schrijven aan Madueke dit, als hij gewoon niet in de 99% van de gevallen voor eigen succes gaat win je hier gewoon met 1-5 o.i.d. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Die Madueke die mocht blijven staan, hakballetjes rond de 16, al die verneukte kansen. Pak lekker die 30 miljoen van Chelsea en geef mij er 1 procent van, ga ik voortaan wel wat anders doen op zondag. Wat een droefenis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Blij dat ik niet heb kunnen kijken vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azerbaijan Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 (bewerkt) Moet je je voorstellen dat Feyenoord eerste wordt, CL haalt, en Ajax tweede wordt en dan ook de CL haalt. Loop je niet alleen financieel achter, maar ook qua aantrekkelijkheid voor buitenlandse spelers. 15 januari 2023 bewerkt door Azerbaijan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 'Kutspel' #fm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Standbeeld voor Guusje Til, hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Standbeeld voor Guusje Til, hoor. Jullie mogen hem gratis komen afhalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 januari 2023 Share Geplaatst 17 januari 2023 Tysgankov waarschijnlijk naar Girona. Dat vind ik ergens wel goed nieuws eigenlijk. Citaat Van Nistelrooij blij met focus Madueke PSV-trainer Ruud van Nistelrooij was zondag natuurlijk niet blij met het puntenverlies van zijn ploeg tegen Fortuna Sittard. Wel prees de keuzeheer na het 2-2 gelijkspel Noni Madueke, die in de belangstelling staat van Chelsea. "Ik merkte niets aan hem. Het is knap van hem dat hij de focus behield en wat hij op de mat legde", aldus Van Nistelrooij, die in vergelijking met vrijdag, toen hij aangaf dat er interesse in Madueke is, niets nieuws te vertellen had. "Het zijn zaken die je niet in de hand hebt. Zo lang ik niets hoor, reken ik op de spelers die er nu zijn." (Bron: ANP) Welke focus Ruud? De extreme focus om alles alleen te doen dan waarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 januari 2023 Share Geplaatst 18 januari 2023 Wat zijn ze toch allemaal aan het hannesen met het contract van Sangaré Clausule, geen clausule, nu toch weer een clausule maar met een datum.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten