Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei joostmakaay:

Als Madueke vertrekt gaan ze toch hopelijk wel een vervanger aantrekken? Tsyankov ben ik niet zo kapot van, en vooral niet met de kosten die het met zich mee zal brengen.

Ndayishimiye (ex Willem II) is enorm goed bezig in Belgie, maar gok dat daar ook redelijk prijskaartje aan zal hangen, is echt niet echt een vleugelspeler.

Ja die Tsygankov zal ook wel teveel salaris vragen. Zou zo verder ook niet direct een naam weten op dit moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Michaelinho*:

Ja die Tsygankov zal ook wel teveel salaris vragen. Zou zo verder ook niet direct een naam weten op dit moment.

Hij gaat het wel worden. Zal wel weer een uitzondering worden binnen de salarishuishouding. 

Het is maar te hopen dat hij een bal voor kan geven. Je kunt Luuk anders net zo goed een nagelschaartje geven om het gras te knippen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop ik voor jullie dat PSV het beter uit gaat spelen dan onze FC gisteren ;e Voor ons hoop ik het overigens natuurlijk niet.

Ik wou net m'n bericht bewerken met de tekst: als deze er al niet in gaan.. Maar dan zit'ie dan toch.

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tysgankov waarschijnlijk naar Girona. Dat vind ik ergens wel goed nieuws eigenlijk. 

Citaat

Van Nistelrooij blij met focus Madueke
PSV-trainer Ruud van Nistelrooij was zondag natuurlijk niet blij met het puntenverlies van zijn ploeg tegen Fortuna Sittard. Wel prees de keuzeheer na het 2-2 gelijkspel Noni Madueke, die in de belangstelling staat van Chelsea. "Ik merkte niets aan hem. Het is knap van hem dat hij de focus behield en wat hij op de mat legde", aldus Van Nistelrooij, die in vergelijking met vrijdag, toen hij aangaf dat er interesse in Madueke is, niets nieuws te vertellen had. "Het zijn zaken die je niet in de hand hebt. Zo lang ik niets hoor, reken ik op de spelers die er nu zijn." (Bron: ANP) 

Welke focus Ruud? De extreme focus om alles alleen te doen dan waarschijnlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites