Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Michaelinho*:

Onsmakelijk einde zeg. Topper onwaardig. Overdreven gedoe allemaal. Lekker voorbeeld ook weer voor de jonge kijkers. 

Mooie dat we hiermee de titelrace spannend houden. Verder was het niet geweldig. 

Juist lekker toch? AL die Ajax spelers helemal lijp en opgefokt... 

Hun publiek heel 2e helft of langer aan het uitfluiten :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Michaelinho*:

Onsmakelijk einde zeg. Topper onwaardig. Overdreven gedoe allemaal. Lekker voorbeeld ook weer voor de jonge kijkers. 

Mooie dat we hiermee de titelrace spannend houden. Verder was het niet geweldig. 

Hoezo topper onwaardig? 

Vind dat altijd zo’n overdreven gelul met de “jonge kijkers” alsof ik ieder dag werk volgens wat de vca mij voorschrijft. 

Dit was een prima pot. Ajax gefrustreerd en dat hoorde je goed terug. Wel nog steeds erg vreemde wissels van Ruud hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei The Saint:

Hoezo topper onwaardig? 

Vind dat altijd zo’n overdreven gelul met de “jonge kijkers” alsof ik ieder dag werk volgens wat de vca mij voorschrijft. 

Dit was een prima pot. Ajax gefrustreerd en dat hoorde je goed terug. Wel nog steeds erg vreemde wissels van Ruud hoor. 

Helemaal mee eens. Hoort er gewoon bij, bijna bij elke pot tussen Ajax. PSV en Feyenoord lopen de gemoederen hoog op en heb je opstootjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei The Saint:

Hoezo topper onwaardig? 

Ik vind dat overdreven opfokte gedoe altijd vrij kansloos. Gedraag je een beetje man. Er mag best een beetje ‘geknokt’ worden. Maar dit gaat me dan echt wat te ver. Zowel Ramalho die zo nodig Alvarez moet provoceren als Klaassen die dan zo overdreven Ramalho de les gaat lezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond hem gisteren nog niet eens zo goed, maar het voordeel is dat hij er maar 1x door hoeft te komen om gevaarlijk te zijn.

Sowieso was er niemand echt goed goed gisteren. Ook Gakpo mag van mij echt nog meer in het spel voorkomen. 

Guti is wel degene die al weken top is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Xavi is bizar goed, wel een ongelofelijk irritant ventje waarvan we het nu allemaal heel leuk vinden alles omdat het nieuw is. Maar over een paar weken of maanden het echt een pisventje a la Antony/Toivonen/Van Bommel gaan vinden, moet die mee oppassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zei het gisteren in een groepsapp met huidige en oud mu leden en zal het hier herhalen: Simons echt positief verrast. Zie weinig tot geen Psv, dus had hem nog niet zo gek veel zien spelen, maar wat een heerlijke speler. Als hij dat verontwaardigde gezicht nog afleert bij wissels of zelf niet mogen nemen van een penalty, dan is het helemaal een sieraad. Had hem graag in Amsterdam zien voetballen op rechts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd nog overigens. Vind sowieso een leuk elftal, nog niet top voetballend maar wel met Gakpo, De Jong, Veerman, El Ghazi,  Sangare en Guti een stabiel elftal en dan kom je al een heel eind.  

Al had ik die Ramalho gisteren goed op z'n bek getimmerd, man wat een eikel :D 

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Interessant interview met John de Jong in Voetbal International. Als we hem mogen geloven heeft de directie gezamenlijk besloten Gakpo niet onder de marktwaarde van de hand te doen. Aan het einde van de transferperiode komt de RvC (onder leiding van financiële man Ton van Veen) alsnog met een unaniem besluit (wat volgens De Jong helemaal niet zo unaniem was). Hierop hoopte De Jong steun te krijgen van Brands, aangezien de directie een gezamenlijk besluit had genomen. Maar die steun kreeg hij niet. Ook zou hij geen signalen hebben gekregen dat men al langer ontevreden was over zijn functioneren.

En na het WK kunnen we toch zeker zeggen dat Gakpo niet verkopen voor dertig miljoen een goede beslissing is geweest. Want ik neem aan dat PSV nu nog meer voor hem kan vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites