Michaelinho* Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Onsmakelijk einde zeg. Topper onwaardig. Overdreven gedoe allemaal. Lekker voorbeeld ook weer voor de jonge kijkers. Mooie dat we hiermee de titelrace spannend houden. Verder was het niet geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Blij met hoe Ruud het heeft aangepakt uiteindelijk. Defensieve zekerheid en rekenen op de explosiviteit van onze aanval. Alleen die Vertessen wil ik nooit meer zien, zit echt nul pit in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Zojuist zei LouisPSV: Blij met hoe Ruud het heeft aangepakt uiteindelijk. Defensieve zekerheid en rekenen op de explosiviteit van onze aanval. Alleen die Vertessen wil ik nooit meer zien, zit echt nul pit in. Slechtste invalbeurt ooit denk ik, zet dan El Ghazi gewoon in de spits en breng Madueke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 5 minuten geleden zei Michaelinho*: Onsmakelijk einde zeg. Topper onwaardig. Overdreven gedoe allemaal. Lekker voorbeeld ook weer voor de jonge kijkers. Mooie dat we hiermee de titelrace spannend houden. Verder was het niet geweldig. Juist lekker toch? AL die Ajax spelers helemal lijp en opgefokt... Hun publiek heel 2e helft of langer aan het uitfluiten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 14 minuten geleden zei Michaelinho*: Onsmakelijk einde zeg. Topper onwaardig. Overdreven gedoe allemaal. Lekker voorbeeld ook weer voor de jonge kijkers. Mooie dat we hiermee de titelrace spannend houden. Verder was het niet geweldig. Hoezo topper onwaardig? Vind dat altijd zo’n overdreven gelul met de “jonge kijkers” alsof ik ieder dag werk volgens wat de vca mij voorschrijft. Dit was een prima pot. Ajax gefrustreerd en dat hoorde je goed terug. Wel nog steeds erg vreemde wissels van Ruud hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 32 minuten geleden zei The Saint: Hoezo topper onwaardig? Vind dat altijd zo’n overdreven gelul met de “jonge kijkers” alsof ik ieder dag werk volgens wat de vca mij voorschrijft. Dit was een prima pot. Ajax gefrustreerd en dat hoorde je goed terug. Wel nog steeds erg vreemde wissels van Ruud hoor. Helemaal mee eens. Hoort er gewoon bij, bijna bij elke pot tussen Ajax. PSV en Feyenoord lopen de gemoederen hoog op en heb je opstootjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 2 uur geleden zei The Saint: Hoezo topper onwaardig? Vind dat altijd zo’n overdreven gelul met de “jonge kijkers” alsof ik ieder dag werk volgens wat de vca mij voorschrijft. Dit was een prima pot. Ajax gefrustreerd en dat hoorde je goed terug. Wel nog steeds erg vreemde wissels van Ruud hoor. Ik vind dat overdreven opfokte gedoe altijd vrij kansloos. Gedraag je een beetje man. Er mag best een beetje ‘geknokt’ worden. Maar dit gaat me dan echt wat te ver. Zowel Ramalho die zo nodig Alvarez moet provoceren als Klaassen die dan zo overdreven Ramalho de les gaat lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 Gefeliciteerd boys, niet meer dan terecht! Ik ben heel erg jaloers op Xavi Simons. Wat een geweldige voetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 Ik vond hem gisteren nog niet eens zo goed, maar het voordeel is dat hij er maar 1x door hoeft te komen om gevaarlijk te zijn. Sowieso was er niemand echt goed goed gisteren. Ook Gakpo mag van mij echt nog meer in het spel voorkomen. Guti is wel degene die al weken top is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 Xavi is bizar goed, wel een ongelofelijk irritant ventje waarvan we het nu allemaal heel leuk vinden alles omdat het nieuw is. Maar over een paar weken of maanden het echt een pisventje a la Antony/Toivonen/Van Bommel gaan vinden, moet die mee oppassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 Dat maakt hem juist zo tof vind ik. Lekker je eigen ding doen, fuck de rest en schijt hebben. Loev het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 Ik zei het gisteren in een groepsapp met huidige en oud mu leden en zal het hier herhalen: Simons echt positief verrast. Zie weinig tot geen Psv, dus had hem nog niet zo gek veel zien spelen, maar wat een heerlijke speler. Als hij dat verontwaardigde gezicht nog afleert bij wissels of zelf niet mogen nemen van een penalty, dan is het helemaal een sieraad. Had hem graag in Amsterdam zien voetballen op rechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 (bewerkt) Gefeliciteerd nog overigens. Vind sowieso een leuk elftal, nog niet top voetballend maar wel met Gakpo, De Jong, Veerman, El Ghazi, Sangare en Guti een stabiel elftal en dan kom je al een heel eind. Al had ik die Ramalho gisteren goed op z'n bek getimmerd, man wat een eikel 7 november 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 Sevilla, mooie tegenstander voor ons. Doen het slecht in de competitie, maar zijn wel echte cup fighters. Lekkere awayday naar Zuid Spanje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 En dan ga je ineens als koploper de ‘winterstop’ in. Wie had dat gedacht . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 11 minuten geleden zei Michaelinho*: En dan ga je ineens als koploper de ‘winterstop’ in. Wie had dat gedacht . Zo makkelijk zou ik nog niet over AZ denken hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Op 9-11-2022 om 23:33 zei LouisPSV: Zo makkelijk zou ik nog niet over AZ denken hoor. Oh kak.. helemaal die speelronde van dit weekend vergeten. Dacht dat we al klaar waren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Savio wat een figuur is dat haha, shirtje uit ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Best een lelijke ploeg dat AZ. Wel typisch om daar van te gaan verliezen weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Guti eraf :/ die was weer aan het bazen. Ik had eerder Obispo en Veerman eraf gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 27 minuten geleden zei Erwin.: Guti eraf :/ die was weer aan het bazen. Ik had eerder Obispo en Veerman eraf gehaald De wissels blijven onbegrijpelijk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Veerman is slecht vanavond, zal zichzelf wel heel teleurgesteld vinden dat ie afgevallen is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Zonde van gisteren zeg, had je deze gewonnen dan stond je er echt goed op voor de titelstrijd (vooral gezien het schema dat de rest nog krijgt in 2023). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 Interessant interview met John de Jong in Voetbal International. Als we hem mogen geloven heeft de directie gezamenlijk besloten Gakpo niet onder de marktwaarde van de hand te doen. Aan het einde van de transferperiode komt de RvC (onder leiding van financiële man Ton van Veen) alsnog met een unaniem besluit (wat volgens De Jong helemaal niet zo unaniem was). Hierop hoopte De Jong steun te krijgen van Brands, aangezien de directie een gezamenlijk besluit had genomen. Maar die steun kreeg hij niet. Ook zou hij geen signalen hebben gekregen dat men al langer ontevreden was over zijn functioneren. En na het WK kunnen we toch zeker zeggen dat Gakpo niet verkopen voor dertig miljoen een goede beslissing is geweest. Want ik neem aan dat PSV nu nog meer voor hem kan vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 Ik denk dat Gakpo tegen de 50 miljoen weggaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten