Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Zo speelt Bayern toch tegen iedereen man, logisch dat ze af en toe rustig aan doen als ze de bal hebben ipv iedere keer direct naar voren te gaan, maar dat betekent niet dat ze niet hun best doen, echt wat een bullshit Michael.

Zo speelt Bayern haar uitwedstrijden soms (ook niet altijd) maar in de thuiswedstrijden (8 wedstrijden: 27 goals voor, 4 tegen) gaan ze er juist vol gas voor hoor. Zo spelen ze dus helemaal niet tegen iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verschil is zo ongekend groot. Op 30% spelen die nog clubs uit de eredivisie weg.

Overigens lijkt Jetro Willems het helemaal verbruikt te hebben bij Cocu als publiek. Wat stoor ik me al weken aan hem. Zet schwaab (als je linksbenige wilt) of Brenet er voorlopig maar even neer.

Schwaab is toch rechts? Of hij speelt expres met zijn verkeerde been ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat het op 30% ook lukte.

Jij doet het overkomen alsof Bayern er helemaal niks voor deed maar dat vind ik niet. Müller en Lewandowski speelden sowieso vol. En als je ook zag hoe sommigen de laatste 10 minuten tijdrekten vond ik dat ze niet het vertrouwen hadden dat ze het zo wel ff uitspeelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh

open-deur.jpg

Kippenvel trouwens bij de beelden van Jonathan Reis bij PSV.tv van vandaag (lees: 'gisteren'). Was zo een enorm grote fan van hem en zo zonde dat hij zo ernstig geblesseerd is geraakt. Was helemaal van slag toen hij ontslagen werd.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

PSV weigert om de namen van eigen supporters door te geven aan de Spaanse justitie. De club ontving half oktober via het Openbaar Ministerie een rechtshulpverzoek uit Spanje, waarbij is verzocht om bij het 'Madrileense muntjesincident' van maart betrokken fans te identificeren.

Klasse hoor (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel het volledige bericht delen dan

Tegenover het Eindhovens Dagblad laat algemeen directeur Toon Gerbrands weten dat de club weigert in te gaan op een verzoek van de Spaanse justitie om de namen van de muntjesgooiers in Madrid door te geven. PSV stelt dat de club er maanden alleen heeft voor gestaan om de betreffende personen op te sporen en bestraffen, tot verbazing van PSV bleef het tot nu toe ondanks alle commotie stil van de officiële instanties. 'Het is niet opportuun om nu ineens de zaak te heropenen en betrokkenen nog een keer te straffen. Bij PSV hebben we werkelijk alles gedaan wat we moesten doen en we zijn klaar met deze kwestie' aldus Gerbrands.

Gerbrands vindt dat de geloofwaardigheid van PSV op het spel staat. Vergelijkbare incidenten met Manchester City leidde niet tot gevolgen. Nu PSV echter weer naar Madrid moet, komt er opeens wel een verzoek uit Spanje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is in principe niet eens aan PSV om zulke gasten op te sporen, dat doen ze omdat ze niet met zulke 'supporters' geassocieerd willen worden. Als je daarin dan geen hulp krijgt van de Spaanse justitie en nu komen ze nog weer ff aankloppen voor wat naampjes dan snap ik dat je daar geen zin in hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overdreven gedoe dit weer! De Spaanse justitie kan beter zijn focus leggen op het verwijderen van de zigeuners.Wat een irritant volk was dat zeg in Madrid.

Overigens had de jongen die het 5 eurobiljet verbranden al wat problemen met andere psvers door zich uit te geven als lid van een groep, waar ie totaal niks mee te maken had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom moet de Spaanse justitie haar eigen inwoners verwijderen omdat mensen die voor 1 wedstrijdje op bezoek komen, zich niet kunnen gedragen?

Het is, helaas, het vuil van de samenleving. Ik weet wel zeker dat Madrid die mensen ook liever kwijt is. Maar of die mensen daar wel moeten bedelen en stelen is eigenlijk een andere kwestie. Ook met zulke mensen ga je niet zo om.

Maar zoals hierboven is gezegd heeft PSV er wel direct werk van gemaakt en zich openlijk gedistantieerd van deze zaak. Aangezien het de Spaanse justitie tot nog toe niks kan schelen lijkt het mij prima zo. Begin de verslaggeving over deze sport steeds treuriger te vinden. Zoveel non-nieuws, en wij slikken het maar al te graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites