Markuss Geplaatst 2 november 2016 Share Geplaatst 2 november 2016 Zo speelt Bayern toch tegen iedereen man, logisch dat ze af en toe rustig aan doen als ze de bal hebben ipv iedere keer direct naar voren te gaan, maar dat betekent niet dat ze niet hun best doen, echt wat een bullshit Michael. Zo speelt Bayern haar uitwedstrijden soms (ook niet altijd) maar in de thuiswedstrijden (8 wedstrijden: 27 goals voor, 4 tegen) gaan ze er juist vol gas voor hoor. Zo spelen ze dus helemaal niet tegen iedereen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 november 2016 Share Geplaatst 2 november 2016 Verschil is zo ongekend groot. Op 30% spelen die nog clubs uit de eredivisie weg. Overigens lijkt Jetro Willems het helemaal verbruikt te hebben bij Cocu als publiek. Wat stoor ik me al weken aan hem. Zet schwaab (als je linksbenige wilt) of Brenet er voorlopig maar even neer. Schwaab is toch rechts? Of hij speelt expres met zijn verkeerde been ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berinho Geplaatst 2 november 2016 Share Geplaatst 2 november 2016 Schwaab is toch rechts? Of hij speelt expres met zijn verkeerde been ;c Je hebt helemaal gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 november 2016 Share Geplaatst 2 november 2016 Mensen nog wat meegekregen van onrust in de stad voorafgaand aan de wedstrijd? Het één en ander gehoord van me neef, maar zulke dingen verwacht je niet met Duitsers (ja ik weet dat er ook daar gevaarlijke mensen tussen zitten). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 november 2016 Share Geplaatst 3 november 2016 Omdat het op 30% ook lukte. Jij doet het overkomen alsof Bayern er helemaal niks voor deed maar dat vind ik niet. Müller en Lewandowski speelden sowieso vol. En als je ook zag hoe sommigen de laatste 10 minuten tijdrekten vond ik dat ze niet het vertrouwen hadden dat ze het zo wel ff uitspeelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 november 2016 Share Geplaatst 3 november 2016 De kwaadheid van Robben na zijn wissel is ook het bewijs dat ze echt niet voor 30% speelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 november 2016 Share Geplaatst 3 november 2016 De kwaadheid van Robben na zijn wissel is ook het bewijs dat ze echt niet voor 30% speelden. Hoezo? Die wilde gewoon graag de volle 90 min spelen tegen zijn oude club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 november 2016 Share Geplaatst 3 november 2016 Zo gedraag je je niet als je je maar 30% inzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 november 2016 Share Geplaatst 3 november 2016 30% is wel heel laag, maar snap MM wel. Zou het zelf eerder op 80% schatten, maar vonden het wel goed. En Tjah je mag ook wel op je verdediging vertrouwen met de beste keeper en centrale verdediger, beste Oostenrijkse international ooit en san nog twee wereldkampioenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 3 november 2016 Share Geplaatst 3 november 2016 Ik denk niet dat je het zo moet bekijken in percentages betreft inzet, dat is lastig te peilen. Je kunt denk ik wel stellen dat het kwaliteitsverschil veel groter is dan de score doet lijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 november 2016 Share Geplaatst 3 november 2016 (bewerkt) Goh Kippenvel trouwens bij de beelden van Jonathan Reis bij PSV.tv van vandaag (lees: 'gisteren'). Was zo een enorm grote fan van hem en zo zonde dat hij zo ernstig geblesseerd is geraakt. Was helemaal van slag toen hij ontslagen werd. 3 november 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 november 2016 Share Geplaatst 6 november 2016 Toch weer ingelopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 6 november 2016 Share Geplaatst 6 november 2016 Van 9 naar 4, nu gewoon prima kansen weer :D Al moet er wel wat veranderen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 PSV weigert om de namen van eigen supporters door te geven aan de Spaanse justitie. De club ontving half oktober via het Openbaar Ministerie een rechtshulpverzoek uit Spanje, waarbij is verzocht om bij het 'Madrileense muntjesincident' van maart betrokken fans te identificeren. Klasse hoor (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Wel het volledige bericht delen dan Tegenover het Eindhovens Dagblad laat algemeen directeur Toon Gerbrands weten dat de club weigert in te gaan op een verzoek van de Spaanse justitie om de namen van de muntjesgooiers in Madrid door te geven. PSV stelt dat de club er maanden alleen heeft voor gestaan om de betreffende personen op te sporen en bestraffen, tot verbazing van PSV bleef het tot nu toe ondanks alle commotie stil van de officiële instanties. 'Het is niet opportuun om nu ineens de zaak te heropenen en betrokkenen nog een keer te straffen. Bij PSV hebben we werkelijk alles gedaan wat we moesten doen en we zijn klaar met deze kwestie' aldus Gerbrands. Gerbrands vindt dat de geloofwaardigheid van PSV op het spel staat. Vergelijkbare incidenten met Manchester City leidde niet tot gevolgen. Nu PSV echter weer naar Madrid moet, komt er opeens wel een verzoek uit Spanje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Ja ik wilde het niet nog belachelijker maken.. Het is toch waanzin dat jij voor de Spaanse justitie gaat bepalen of en wanneer zij iemand gaan vervolgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Het is in principe niet eens aan PSV om zulke gasten op te sporen, dat doen ze omdat ze niet met zulke 'supporters' geassocieerd willen worden. Als je daarin dan geen hulp krijgt van de Spaanse justitie en nu komen ze nog weer ff aankloppen voor wat naampjes dan snap ik dat je daar geen zin in hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Goede zaak. PSV heeft ze zelf al gestraft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Goede zaak. PSV heeft ze zelf al gestraft. Hoe dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Hoe dan? Stadionverbod Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Ben je serieus? Minister Schippers heeft in ieder geval meteen gereageerd nav mijn mail. Hopelijk heeft ze ook juridische gronden om ze te kunnen dwingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 (bewerkt) Stadionverbod Dat is momenteel toch juist een zegening. Bovendien is het in Spanje gebeurt dus mag de Spaanse justitie daar ook wel tegen optreden. 11 november 2016 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Overdreven gedoe dit weer! De Spaanse justitie kan beter zijn focus leggen op het verwijderen van de zigeuners.Wat een irritant volk was dat zeg in Madrid. Overigens had de jongen die het 5 eurobiljet verbranden al wat problemen met andere psvers door zich uit te geven als lid van een groep, waar ie totaal niks mee te maken had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Waarom moet de Spaanse justitie haar eigen inwoners verwijderen omdat mensen die voor 1 wedstrijdje op bezoek komen, zich niet kunnen gedragen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Waarom moet de Spaanse justitie haar eigen inwoners verwijderen omdat mensen die voor 1 wedstrijdje op bezoek komen, zich niet kunnen gedragen? Het is, helaas, het vuil van de samenleving. Ik weet wel zeker dat Madrid die mensen ook liever kwijt is. Maar of die mensen daar wel moeten bedelen en stelen is eigenlijk een andere kwestie. Ook met zulke mensen ga je niet zo om. Maar zoals hierboven is gezegd heeft PSV er wel direct werk van gemaakt en zich openlijk gedistantieerd van deze zaak. Aangezien het de Spaanse justitie tot nog toe niks kan schelen lijkt het mij prima zo. Begin de verslaggeving over deze sport steeds treuriger te vinden. Zoveel non-nieuws, en wij slikken het maar al te graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten