joostmakaay Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Ik was uiteten en heb niks gezien.. wat heb ik gemist? (Of juist niet?) PSV zelf heeft vooral gemist eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Flamingo trouwens gisteren. Ziek wat voor stappen hij heeft gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 48 minuten geleden zei Thierryvane: Flamingo trouwens gisteren. Ziek wat voor stappen hij heeft gemaakt. Wel jammer voor hem dat hij dan samen met Ledezma helemaal fout gaat bij de 1-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 19 minuten geleden zei timpy00: Wel jammer voor hem dat hij dan samen met Ledezma helemaal fout gaat bij de 1-1. Mjah niet echt een fout, is een afgeweken voorzet omdat Karsdorp die bal raakt. Lastig om dan nog te verdedigen, want aanvaller is al in voorwaartse positie. Vind het meer een fout van Bosz, dat ie niet verdedigender wisselt. Trek lekker die 1-0 over de streep man in plaats van op zoek te gaan naar die 2-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 25 minuten geleden zei Bolderbast: Mjah niet echt een fout, is een afgeweken voorzet omdat Karsdorp die bal raakt. Lastig om dan nog te verdedigen, want aanvaller is al in voorwaartse positie. Vind het meer een fout van Bosz, dat ie niet verdedigender wisselt. Trek lekker die 1-0 over de streep man in plaats van op zoek te gaan naar die 2-0. Ledezma laat zijn man lopen en Flamingo dekt onnodig een zone die niet gedekt hoeft te worden want doet de speler voor hem al. Altijd beter je as verdedigen dan hopen op een lage voorzet bij de 1e paal waar tevens een teamgenoot staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 12 minuten geleden zei timpy00: Ledezma laat zijn man lopen en Flamingo dekt onnodig een zone die niet gedekt hoeft te worden want doet de speler voor hem al. Altijd beter je as verdedigen dan hopen op een lage voorzet bij de 1e paal waar tevens een teamgenoot staat. Dat ben ik met je eens, maar vind het citaat "dat ze helemaal de fout ingaan" te zwaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 34 minuten geleden zei Bolderbast: Dat ben ik met je eens, maar vind het citaat "dat ze helemaal de fout ingaan" te zwaar. In die situatie vind ik van wel. Waarbij Ledezma natuurlijk tekort komt zeker als middenvelder maar mist de urgentie om man te volgen bij een voorzet. Dat is echt heel kwalijk. Flamingo mist daar inzicht om juiste zone te verdedigen. Dat is wel iets wat interessant is om in de gaten te houden. Speelde verder natuurlijk erg goed. Verbloemde verdedigend ook een hele hoop van Boscagli die vooral aan aanvallen dacht ipv verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 3 minuten geleden zei timpy00: Verbloemde verdedigend ook een hele hoop van Boscagli die vooral aan aanvallen dacht ipv verdedigen. Draai het eens om: Flamingo is een verdomd goeie aanvulling op de best voetballende verdediger van de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 1 uur geleden zei Bolderbast: Vind het meer een fout van Bosz, dat ie niet verdedigender wisselt. Trek lekker die 1-0 over de streep man in plaats van op zoek te gaan naar die 2-0. Vind je dit echt? Ik denk dat met het voetbal wat Bosz speelde en bleef spelen, we Sporting erg goed onder controle hadden 75 minuten lang en enorm veel dreiging hadden. Genoeg kansen ook op de 2-0 gehad, maar ja die valt niet en dan weet je wat er gaat gebeuren tegen een Portugese ploeg... Je ziet vaak bij Nederlandse ploegen dat als ze verdedigend gaan wisselen en 't dan dicht proberen te gooien het 9 van de 10 keer fout gaat. -- Gister voelt een beetje als verlies, maar toch wel echt een hele mooie pot voetbal gezien. Flamingo echt als 'n beest gespeeld en Dams verdedigend ook weer heel sterk. Hoop positieve dingen gezien in ieder geval! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Samenvatting even bekeken, maar hier had inderdaad veel meer ingezeten. Zonde zeg! Kunnen ze Bakayoko even leren dat hij niet altijd per sé om goal hoeft te roeien als in de buurt van de 16 komt? Dat wordt echt een blind paard in combinatie met een wilde stier als hij de rand van de 16 ruikt. Omspeelt ‘ie de keeper en meteen wild en blind schieten. Neem even iets meer tijd joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 3 minuten geleden zei LouisPSV: Vind je dit echt? Ik denk dat met het voetbal wat Bosz speelde en bleef spelen, we Sporting erg goed onder controle hadden 75 minuten lang en enorm veel dreiging hadden. Gaat me dan ook om die laatste 15 minuten. Ruimtes waren wel erg groot op het laatst. Toen die gozer op weg naar de 1-1 struikelde over zijn eigen poten, had je eigenlijk moeten ingrijpen. Maargoed, beetje achteraf gelul van me hoor. Zit ook geen Branthwaithe ofzo op de bank die je nog even kan inbrengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Dams verdedigend heel sterk noemen vind ik toch straf. Werd zeker 3 keer vrij eenvoudig voorbij gelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 18 minuten geleden zei Bolderbast: Gaat me dan ook om die laatste 15 minuten. Ruimtes waren wel erg groot op het laatst. Toen die gozer op weg naar de 1-1 struikelde over zijn eigen poten, had je eigenlijk moeten ingrijpen. Maargoed, beetje achteraf gelul van me hoor. Zit ook geen Branthwaithe ofzo op de bank die je nog even kan inbrengen. Wel die Nagalo, maar daar kan ik nog niet goed van inschatten wat die kan brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 9 minuten geleden zei Erwin.: Dams verdedigend heel sterk noemen vind ik toch straf. Werd zeker 3 keer vrij eenvoudig voorbij gelopen. Vond dit ook wel opvallend van Bosz. Vond hem juist de zwakke schakel achterin. Meeste aanvallen gingen via zijn kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 11 minuten geleden zei Erwin.: Dams verdedigend heel sterk noemen vind ik toch straf. Werd zeker 3 keer vrij eenvoudig voorbij gelopen. Zojuist zei Thierryvane: Vond dit ook wel opvallend van Bosz. Vond hem juist de zwakke schakel achterin. Meeste aanvallen gingen via zijn kant. Zal wel psychologie ofzo zijn. Die jongen lekker prijzen zodat hij vertrouwen krijgt/houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 1 uur geleden zei Bolderbast: Draai het eens om: Flamingo is een verdomd goeie aanvulling op de best voetballende verdediger van de Eredivisie. In het algemeen wel. Gisteren niet natuurlijk. Maar dat sluit aan bij jouw punt over de laatste 15 minuten waar Boscagli natuurlijk dacht dat hij soort middenvelder was geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Waarschijnlijk heb ik er ook een andere kijk op als je in 't stadion zit met 10 bier achter de kiezen ipv voor de TV. Maar ik vond Dams sterk in zijn persoonlijke duels en positioneel vaak goed staan met veel onderscheppingen. Hij werd inderdaad een paar keer voorbij gespeeld, maar verder vond ik hem echt sterk en fel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 28 minuten geleden zei timpy00: In het algemeen wel. Gisteren niet natuurlijk. Maar dat sluit aan bij jouw punt over de laatste 15 minuten waar Boscagli natuurlijk dacht dat hij soort middenvelder was geworden. Ik zei het gisteren voor de wedstrijd al, maar ik denk dat dat bewust was om het gemis van Veerman op te pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 4 uur geleden zei Bolderbast: Mjah niet echt een fout, is een afgeweken voorzet omdat Karsdorp die bal raakt. Lastig om dan nog te verdedigen, want aanvaller is al in voorwaartse positie. Vind het meer een fout van Bosz, dat ie niet verdedigender wisselt. Trek lekker die 1-0 over de streep man in plaats van op zoek te gaan naar die 2-0. Want verdedigers inbrengen werkt altijd? Niet bepaald. Neem Ajax -Spurs ETH haalde al zijn middenvelders eraf en stond met muur van 6 achterin, nog ging het mis... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Tygo Land dan morgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 6 uur geleden zei The Saint: Tygo Land dan morgen Hoop ik ook, maar denk eerder Nagalo of Obispo met Flamingo, Naono voor 90 minuten hoop ik eigenlijk vooral, mag wel eens na al die tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Op 4-10-2024 om 14:56 zei The Saint: Tygo Land dan morgen Nope, het wordt Mauro Ook geen Lang, wel Perisic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Weer geen land . Als we winnen allemaal prima hoor, maar wordt er ergens wel een beetje moe van dat Mauro nu de pleister op alle wonden is. Leuk hoor zo’n multifunctionele speler, maar zo goed is ‘ie nu ook weer niet. Zo had je Land beter kunnen verhuren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Mauro Lucius. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Zelfde intensiteit als tegen Sporting.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten