Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Heeft gewoon een valid punt zuurpruim. Kyrill loopt hier in het voetbalboard al weken lang weer te zuigen en onnodige domme reacties te plaatsen.

Ik doe niet eens mee aan deze huidige discussie dus ga lekker in Ajax topic posten ofzo. Man man man

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft gewoon een valid punt zuurpruim. Kyrill loopt hier in het voetbalboard al weken lang weer te zuigen en onnodige domme reacties te plaatsen.

Ja, en dan reageert Kyrill er weer op en gaan ze beide kinderachtig doen. Dan is het 'zal het niet meer doen' en nog geen befbeurtje later is het alweer raak. Ze zouden elkaar niet meer opzoeken maar het gebeurt elke keer weer.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Magikarp'] 'When you are winning'. You're, niet your. Lul de behanger.[/QUOTE] :-D Wat ben ik dom zeg punt 1 dat ik het verkeerd schrijf en punt 2 dat ik het niet zie. @Denny Sorry. En kom op mannen hij post vorige week in 3, 4 topics over dat PSV gewonnen had van Feyenoord, dan is zo'n opmerking ook te verwachten als PSV flink op z'n bek gaat, dat is niks persoonlijks, dat had ik ook gedaan als een Soof of een Dyproz dat deden. Als ik hier straks 4 topics bevuil met de 6-0 overwinning van Ajax en volgende week krijgen wel 3-0 pak slaag, dan zal ik dat ook horen natuurlijk. Wie kaatst kan de bal verwachten.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je snapt het weer niet zie ik. Geeft niks. Hoe vaak is het al voorgekomen dat jij en Pino elkaar opzochten? Daar leek het nu weer heel sterk op, van Pino z'n kant. Is het dan gek dat ik jouw naam noem, in een reactie op een post waarin jij genoemd wordt? Ik zoek jou niet op, ik benoem gewoon een situatie die zich al talloze malen heeft voorgedaan.

En zoeken hóeft ook helemaal niet, jij bent overal zeer sterk aanwezig.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De ballenbak is weer geopend zie ik.

Anyway, godzijdank niets kunnen zien van de afgang gisteren. Hoop dat het een complete offday was en dat de koppies weer op scherp staan. Met zo’n selectie 10 punten voor staan kan nooit goed gaan natuurlijk. Misschien is het juist goed om nu tegen zo’n zeperd aan te lopen. Bizar trouwens dat je over 4 wedstrijden al kampioen kan zijn. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat ik een kopje niet goed las. Las het nog een keer en kwam tot dezelfde conclusie: de uitslag kon ik niet geloven. Ik dacht dat de titel gewoon vanaf geformuleerd was ofzo. Maar hij bleek juist te zijn. Wat is er met PSV gebeurd? Grootste nederlaag sinds 1964 en maar eenmaal dikker verloren? En dat tegen een degradatie kandidaat? Hoe dan? Hadden ze een b-elftal opgesteld ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem II miste ook nog een grote kans. Al komt dat totaal niet naar voren uit de xG modellen. Wij hadden de betere kansen bij elkaar opgeteld (zonder penals) volgens dat model. Kan het bijna niet geloven.

​​​​​​

Dan moet het wel aan de scheids hebben geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De ballenbak is weer geopend zie ik.

Anyway, godzijdank niets kunnen zien van de afgang gisteren. Hoop dat het een complete offday was en dat de koppies weer op scherp staan. Met zo’n selectie 10 punten voor staan kan nooit goed gaan natuurlijk. Misschien is het juist goed om nu tegen zo’n zeperd aan te lopen. Bizar trouwens dat je over 4 wedstrijden al kampioen kan zijn. :cab:

Het gaat misschien een beetje ver om te zeggen dat een dergelijke wedstrijd er een keer tussen kan zitten, maar ik denk dat het vooral een incident is. Een combinatie van een slap PSV tegen een getergd Willem 2. Ik zou me er niet al te druk om maken, 7 punten voorsprong met 7 wedstrijden te gaan en geen heel lastig programma is denk ik wel gelopen. Inb4 de graafschap poste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gebeurt echt in elk topic, maar ik weet dat jij graag de calimero kaart speelt.

Ik las ergens dat het winnen van de laatste 4 thuiswedstrijden genoeg is, dat moet hopelijk wel lukken. Komend weekend sowieso laten zien dat afgelopen weekend een uitzondering was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat misschien een beetje ver om te zeggen dat een dergelijke wedstrijd er een keer tussen kan zitten, maar ik denk dat het vooral een incident is. Een combinatie van een slap PSV tegen een getergd Willem 2. Ik zou me er niet al te druk om maken, 7 punten voorsprong met 7 wedstrijden te gaan en geen heel lastig programma is denk ik wel gelopen. Inb4 de graafschap poste.

Hier kan ik me wel in vinden. Gezien het programma mag je dit natuurlijk nooit meer uit handen geven. Dat is ook precies de reden dat afgelopen zaterdag me niet heel veel deed. Eigenlijk kan je alleen Ajax-thuis verliezen, al heb ik ze laatst in het GelreDome gezien en dat was ook flink behelpen. AZ presteert zo slecht in de topwedstrijden, dat moet ook gewoon 3 punten opleveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Typisch PSV gisteren. Vond ze goed spelen. Wel enorm geholpen door die penal en Bizot natuurlijk maar verdiende overwinning. Hoe gevaarlijk kun je zijn met standaardsituaties zeg :r Bijna elke situatie is een goal. Die De Jong is ook zo belangrijk in jullie spel, wint zoveel duels, is bizar slim en versiert de nodige penals.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Boys, meer dan terecht kampioenschap. De club die achter zijn trainer bleef staan, achter zijn ''matige'' verdediging, achter zijn ''matige'' spits wint de titel. Denk dat PSV meer in zijn mars heeft dan wat we vaak hebben gezien dit seizoen. De wedstrijden tegen Feyenoord, AZ en vandaag als voorbeelden. Ben persoonlijk erg gecharmeerd geraakt van Schwaab, echt een hele goede verdediger. Luuk de Jong die ontzettend belangrijk is voor jullie spel. Brenet die toch een hele sterke 2de seizoenshelft heeft gespeeld, complimenten voor hem. PSV mag blij zijn met Cocu denk ik en dat Luuk de Jong 2 keer niet weg is gegaan.

Nog effe wat tips, mocht die Lozano het leuk doen op het wk, zo snel mogelijk verkopen he. Mis je niks aan die gozer. Nieuwe linksback, hopen dat die Romero nog een keer ooit fit raakt en voor de rest Cocu houden lijkt mij. Of juist weg doen maximale eruit gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Boys, meer dan terecht kampioenschap. De club die achter zijn trainer bleef staan, achter zijn ''matige'' verdediging, achter zijn ''matige'' spits wint de titel. Denk dat PSV meer in zijn mars heeft dan wat we vaak hebben gezien dit seizoen. De wedstrijden tegen Feyenoord, AZ en vandaag als voorbeelden. Ben persoonlijk erg gecharmeerd geraakt van Schwaab, echt een hele goede verdediger. Luuk de Jong die ontzettend belangrijk is voor jullie spel. Brenet die toch een hele sterke 2de seizoenshelft heeft gespeeld, complimenten voor hem. PSV mag blij zijn met Cocu denk ik en dat Luuk de Jong 2 keer niet weg is gegaan.

Nog effe wat tips, mocht die Lozano het leuk doen op het wk, zo snel mogelijk verkopen he. Mis je niks aan die gozer. Nieuwe linksback, hopen dat die Romero nog een keer ooit fit raakt en voor de rest Cocu houden lijkt mij. Of juist weg doen maximale eruit gehaald.

Niet mee eens, komt meer gevaar van af dan je denkt. Wel zie ik er geen wereldtopper in nog, daarvoor zal hij echt nog flinke stappen moeten maken.

Aan de ene kant zou ik niet heel rouwig zijn als Cocu weggaat, aan de andere kant is wat je er voor terug gaat krijgen waarschijnlijk wel minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtige beelden van Wim Rip met de schaal in handen na afloop in de kleedkamer. Kippenvel op de armen.

Als je Pereiro toch ziet voetballen de laatste weken tegen AZ en Ajax... Poeh, zonder twijfel hoort hij bij de beste spelers dan. Zo jammer dat hij er minder zin in lijkt te hebben tegen clubs uit het rechterrijtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites