Dysproz Geplaatst 6 november 2017 Share Geplaatst 6 november 2017 Geen gekke keuze als Younes er ook al bij zit ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 6 november 2017 Share Geplaatst 6 november 2017 Vind Schwaab wel onderschat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 november 2017 Share Geplaatst 7 november 2017 Het is een wat slimmere speler, maar het is geen verdediger voor die Mannschaft hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 7 november 2017 Share Geplaatst 7 november 2017 Het is een wat slimmere speler, maar het is geen verdediger voor die Mannschaft hoor. Oh dat wil ik ook zeker niet zeggen, maar vind dat hij niet zo slecht is als veel PSV'ers claimen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 november 2017 Share Geplaatst 7 november 2017 Klopt, hij begon wat zwak maar dit seizoen tot nu toe prima. Heeft ook nog niet verloren in de Eredivisie ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 november 2017 Share Geplaatst 8 november 2017 (bewerkt) Weet dat er hele modellen voor worden gebouwd, maar het feit dat we niet verliezen met Daniel hoeft niet te maken te hebben met zijn aanwezigheid. Verschil tussen correlatie en causaal verband. Bedoel Liverpool won de CL met Djimi Traore en niemand zal durven zeggen dat hij goed is. Bedoel je ziet hem toch domme keuzes maken? Belangrijke duels verliezen, er compleet uitgelopen worden, kopduels verliezen? Ook hij en Isi mogen veel meer hulp en cover krijgen van Hendrix en Van Ginkel. 8 november 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 8 november 2017 Share Geplaatst 8 november 2017 Schwaab is een degelijke verdediger. Heeft een terechte basisplaats maar hij heeft niet het niveau wat PSV moet nastreven. Zeker geen onderschatte speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 8 november 2017 Share Geplaatst 8 november 2017 Schwaab is een degelijke verdediger. Heeft een terechte basisplaats maar hij heeft niet het niveau wat PSV moet nastreven. Zeker geen onderschatte speler. Nou, veel mensen vinden hem helemaal niet degelijk, dus vind ik het een onderschatte speler. We moeten natuurlijk wel een hoger niveau nastreven inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 november 2017 Share Geplaatst 19 november 2017 Goed ingegrepen van Cocu maar wat een droevenis verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 november 2017 Share Geplaatst 27 november 2017 Beetje zonde dat je inmiddels al weer 3 doelpunten achter staat maar als je over 2 weken 11 punten voor staat maakt dat al minder uit ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 november 2017 Share Geplaatst 27 november 2017 Hoe zit het nou met netwerk.to? @Dysproz jij had toch een alternatieve link? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 27 november 2017 Share Geplaatst 27 november 2017 [quote name='Sophomore']Hoe zit het nou met netwerk.to? @Dysproz jij had toch een alternatieve link? [/QUOTE] Geen idee. Ik keek af en toe op het forum maar postte daar nauwelijks. Ik heb geen alternatieve link nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 november 2017 Share Geplaatst 27 november 2017 Geen idee. Ik keek af en toe op het forum maar postte daar nauwelijks. Ik heb geen alternatieve link nee. Dan ben ik in de war met een andere user ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 27 november 2017 Share Geplaatst 27 november 2017 [quote name='Sophomore']Hoe zit het nou met netwerk.to? @Dysproz jij had toch een alternatieve link? [/QUOTE] Ik was het niet, maar heb wel de link ;c [url]https://psvnetwerk.forum2go.nl/[/url] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 november 2017 Share Geplaatst 28 november 2017 Ik was het niet, maar heb wel de link ;c https://psvnetwerk.forum2go.nl/ Vriendelijk bedankt (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 november 2017 Share Geplaatst 28 november 2017 Beter, al mis ik eigenlijk vooral de reacties onder de nieuwsberichten, hoe kut ze soms ook zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 november 2017 Share Geplaatst 28 november 2017 Dat ook ja, maar vooral de kenners van de jeugd en de transferjosti's. "Heb gisteren Messi zien lunchen met Cocu, hij komt naar PSV." :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 november 2017 Share Geplaatst 28 november 2017 Dat ook ja, maar vooral de kenners van de jeugd en de transferjosti's. "Heb gisteren Messi zien lunchen met Cocu, hij komt naar PSV." :D Nu kun je er wel om lachen, maar het is wel waar: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 december 2017 Share Geplaatst 5 december 2017 Photoshop skills on point Pien Gaat lastig worden zondag, nu Blom is aangesteld. Met een normale scheids ook overigens ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 9 december 2017 Share Geplaatst 9 december 2017 FM-talentje Romero schijnt op weg te zijn naar PSV :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 december 2017 Share Geplaatst 10 december 2017 Photoshop skills on point Pien Paint FTW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 10 december 2017 Share Geplaatst 10 december 2017 FM-talentje Romero schijnt op weg te zijn naar PSV :) De sportief directeur van Stuttgart is iig lovend over hem. Michael Reschke heeft PSV maar alvast gefeliciteerd met de aankoop van Maximiliano Romero. In BILD legt de sportief directeur van VfB Stuttgart, in het verleden scout bij Bayern München, uit dat de tien miljoen euro die zijn club bood niet afdoende was.Daarom is Stuttgart afgehaakt en lijkt PSV met de Argentijnse spits aan de haal te gaan. 'Ik kan PSV feliciteren met de transfer', stelt Reschke. 'Een toptransfer, iets wat wat wij ook graag gerealiseerd hadden. Helaas is, hoewel de gesprekken met de speler, zijn belangenbehartiger en de club in een vergevorderd stadium waren, gebleken dat ons bod duidelijk lager is dan dat uit Eindhoven.' Over de potentie van Romero is Reschke duidelijk. 'Ik weet zeker dat hij over twee tot drie jaar zo'n dertig miljoen euro waard is. Dit was voor ons een fantastische investering geweest.' Bron: VI.nl Sicke FM voorhoede krijgen we dan met Lozano en Romero. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 10 december 2017 Share Geplaatst 10 december 2017 Ben benieuwd hoeveel hij nu uiteindelijk kost. Toch vreemd dat Nederlandse clubs dat soort spelers kunnen aantrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 10 december 2017 Share Geplaatst 10 december 2017 Ach prima, nog zeven punten voor. Kampioen word je tegen Twente, ADO en Utrecht. Niet met dit soort potjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 december 2017 Share Geplaatst 10 december 2017 Ik vind Ajax persoonlijk veel te wisselvallig hoor, zie dan ook niet snel een gevaar voor PSV nu. Maar wat PSV vandaag op de mat heeft gebracht is toch wel een beetje gênant? Wat vinden de supporters hier zelf van? In de 71ste minuut schoot PSV voor het eerst. Hoe zij voetbalden, met een verdediger op het middenveld. Ik vind dat als koploper met 10 punten voorsprong gewoon niet kunnen. Niet om te provoceren voor de duidelijkheid, gewoon benieuwd naar jullie mening over hoe angstig PSV en Cocu begint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten