Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Weet dat er hele modellen voor worden gebouwd, maar het feit dat we niet verliezen met Daniel hoeft niet te maken te hebben met zijn aanwezigheid. Verschil tussen correlatie en causaal verband. Bedoel Liverpool won de CL met Djimi Traore en niemand zal durven zeggen dat hij goed is.

Bedoel je ziet hem toch domme keuzes maken? Belangrijke duels verliezen, er compleet uitgelopen worden, kopduels verliezen? Ook hij en Isi mogen veel meer hulp en cover krijgen van Hendrix en Van Ginkel.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schwaab is een degelijke verdediger. Heeft een terechte basisplaats maar hij heeft niet het niveau wat PSV moet nastreven. Zeker geen onderschatte speler.

Nou, veel mensen vinden hem helemaal niet degelijk, dus vind ik het een onderschatte speler. We moeten natuurlijk wel een hoger niveau nastreven inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FM-talentje Romero schijnt op weg te zijn naar PSV :)

De sportief directeur van Stuttgart is iig lovend over hem.

Michael Reschke heeft PSV maar alvast gefeliciteerd met de aankoop van Maximiliano Romero. In BILD legt de sportief directeur van VfB Stuttgart, in het verleden scout bij Bayern München, uit dat de tien miljoen euro die zijn club bood niet afdoende was.Daarom is Stuttgart afgehaakt en lijkt PSV met de Argentijnse spits aan de haal te gaan.

'Ik kan PSV feliciteren met de transfer', stelt Reschke. 'Een toptransfer, iets wat wat wij ook graag gerealiseerd hadden. Helaas is, hoewel de gesprekken met de speler, zijn belangenbehartiger en de club in een vergevorderd stadium waren, gebleken dat ons bod duidelijk lager is dan dat uit Eindhoven.'

Over de potentie van Romero is Reschke duidelijk. 'Ik weet zeker dat hij over twee tot drie jaar zo'n dertig miljoen euro waard is. Dit was voor ons een fantastische investering geweest.'

Bron: VI.nl

Sicke FM voorhoede krijgen we dan met Lozano en Romero. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Ajax persoonlijk veel te wisselvallig hoor, zie dan ook niet snel een gevaar voor PSV nu. Maar wat PSV vandaag op de mat heeft gebracht is toch wel een beetje gênant? Wat vinden de supporters hier zelf van? In de 71ste minuut schoot PSV voor het eerst. Hoe zij voetbalden, met een verdediger op het middenveld. Ik vind dat als koploper met 10 punten voorsprong gewoon niet kunnen.

Niet om te provoceren voor de duidelijkheid, gewoon benieuwd naar jullie mening over hoe angstig PSV en Cocu begint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites