Sophomore Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 Precies "Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 Ik wil Cocu niet nu direct helemaal afschrijven, heeft ook goede prestaties geboekt. Maar heb nu wel dat ik eigenlijk nog steeds niet snap wat voor voetbal hij nu eigenlijk wil spelen. Ik hoor nu al vanaf het begin van Cocu dat er veel beweging moet zijn, hoog tempo, maar dat zie ik dus echt nooit terug. Ze staan echt allemaal stil, totaal geen tempo. Echt heel armoedig allemaal weer.. Vandaag eigenlijk niks gezien wat me vertrouwen geeft voor volgende week.. Dat interview met Luuk net was overigens wel vrij pijnlijk. Die wilde eigenlijk nog bijna zeggen dat we veel beter waren ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 Het spel van PSV leek vorig jaar ook gewoon nergens op. Dat is gewoon aan Cocu toe te dichten. Als hij dit seizoen gewoon weer op dezelfde manier verder gaat kun je beter afscheid van hem nemen want anders krijg je opnieuw een frustrerend seizoen. Ja Luuk heeft nog nooit enige zelfkritiek getoond. Stond weer belabberd te spelen maar Cocu laat hem natuurlijk weer 90 minuten staan. Wat zou het heerlijk zijn als hij nog verkocht wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 (bewerkt) Aan de PSV-ers, dit is niet lullig bedoelt: Is die Luckassen niet gewoon beter dan Isimat-Marin? Waarom betalen jullie er anders zoveel geld voor? 27 juli 2017 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 juli 2017 Share Geplaatst 28 juli 2017 @Denny Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 juli 2017 Share Geplaatst 28 juli 2017 @Sophomore Uhm? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 juli 2017 Share Geplaatst 28 juli 2017 Geen idee of Luckassen beter is. Ik heb hem nog niet veel van hem gezien. Maar PSV komt achterin duidelijk kwaliteit te kort. 2 seizoenen speel je nog met Bruma - Moreno en nu met Schwaab - Isimat. Dat kan gewoon niet. Brenet is ook te wisselvallig en geen linksback en Arias vertrekt waarschijnlijk nog. Op het middenveld en aanval heb je imo kwaliteit genoeg (tenminste als de Jong uit de basis gaat) maar de speelstijl moet duidelijk aangepast worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 juli 2017 Share Geplaatst 28 juli 2017 Het begint ook weer lekker gelijk te rommelen. Pröpper die verbaast is dat hij ernaast stond. Mochten we het nog redden is dit alweer een opmaat voor een verschrikkelijk europees seizoen. Het is te hopen dat ze zich in de Eredivisie beter kunnen opladen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 juli 2017 Share Geplaatst 28 juli 2017 Ik wil Cocu niet nu direct helemaal afschrijven, heeft ook goede prestaties geboekt. Maar heb nu wel dat ik eigenlijk nog steeds niet snap wat voor voetbal hij nu eigenlijk wil spelen. Ik hoor nu al vanaf het begin van Cocu dat er veel beweging moet zijn, hoog tempo, maar dat zie ik dus echt nooit terug. Ze staan echt allemaal stil, totaal geen tempo. Echt heel armoedig allemaal weer.. Vandaag eigenlijk niks gezien wat me vertrouwen geeft voor volgende week.. Dat interview met Luuk net was overigens wel vrij pijnlijk. Die wilde eigenlijk nog bijna zeggen dat we veel beter waren ;e Wat voor goede prestaties heeft cocu geboekt dan? Werd kampioen met verreweg het beste team van de eredivisie, en het jaar erop werd hij met al het geluk van de wereld kampioen op de allerlaatste speeldag. Ik ben er redelijk van overtuigd dat wanneer Ajax die wedstrijd tegen ze graafschap gewoon gewonnen. Had, dat cocu na 2 seizoenen zonder prijzen gewoon het hazenpad had kunnen nemen. Het is gewoon geen goede trainer, tactisch niet sterk, maakt verkeerde keuzes. En dan ook nog roepen dat het zo slecht niet was. Dan heeft hij vast op zijn mobiel een andere wedstrijd zitten kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 juli 2017 Share Geplaatst 28 juli 2017 Het is gewoon een beetje een Frank de Boer verhaal. Eerste seizoenen goed presteren en prijzen pakken. Vervolgens niet open staan voor verandering omdat het in de eerste seizoenen ook goed ging en nu is het spel niet om aan te zien. Supporters raken steeds gefrustreerder totdat hij uiteindelijk vertrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 28 juli 2017 Share Geplaatst 28 juli 2017 Wat voor goede prestaties heeft cocu geboekt dan? Werd kampioen met verreweg het beste team van de eredivisie, en het jaar erop werd hij met al het geluk van de wereld kampioen op de allerlaatste speeldag. Ik ben er redelijk van overtuigd dat wanneer Ajax die wedstrijd tegen ze graafschap gewoon gewonnen. Had, dat cocu na 2 seizoenen zonder prijzen gewoon het hazenpad had kunnen nemen. Het is gewoon geen goede trainer, tactisch niet sterk, maakt verkeerde keuzes. En dan ook nog roepen dat het zo slecht niet was. Dan heeft hij vast op zijn mobiel een andere wedstrijd zitten kijken. Twee keer kampioen geworden in vier seizoenen is toch prima? Vind het nogal apart om dat nu te bagatelliseren met "dat mocht ook wel als je het beste team onder je hoede hebt" en "hij werd kampioen met al het geluk van de wereld". Tevens als dat als, als, als-verhaal. Is supportersretoriek dit. Overigens ben ik ook niet overtuigd van Cocu hoor, maar om je nu af te vragen wat voor goede prestaties hij heeft geboekt is het andere uiterste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 juli 2017 Share Geplaatst 28 juli 2017 Twee keer kampioen geworden in vier seizoenen is toch prima? Vind het nogal apart om dat nu te bagatelliseren met "dat mocht ook wel als je het beste team onder je hoede hebt" en "hij werd kampioen met al het geluk van de wereld". Tevens als dat als, als, als-verhaal. Is supportersretoriek dit. Overigens ben ik ook niet overtuigd van Cocu hoor, maar om je nu af te vragen wat voor goede prestaties hij heeft geboekt is het andere uiterste. Het zou juist wat gebagatelliseerd mogen worden toch? als jij veruit de beste selectie hebt van een competitie is het toch niet heel erg knap dat je kampioen word? Wanneer cocu nu dat jaar met het debacle van Ajax geen kampioen geworden was is zijn staat van dienst toch een stuk anders? dat succes heeft natuurlijk een boel verbloemt, want ook in dat seizoen werd al pijnlijk duidelijk dat cocu gewoon tactisch echt te kort komt. Vorig seizoen was daar dan weer een overtreffende trap van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 28 juli 2017 Share Geplaatst 28 juli 2017 (bewerkt) Het zou juist wat gebagatelliseerd mogen worden toch? als jij veruit de beste selectie hebt van een competitie is het toch niet heel erg knap dat je kampioen word? Dan moet je je niet afvragen "wat voor goede prestaties hij heeft geboekt". Hij is twee keer kampioen geworden met inderdaad een uitstekend elftal en heeft het redelijk in Europa gedaan. Dat zijn toch prima prestaties? Als je dan gaat kijken naar het spel, ontwikkeling van spelers, tactisch benul etc dan zijn daar inderdaad veel vraagtekens bij te zetten, maar puur gelet op prestaties zijn die er wel. Wanneer cocu nu dat jaar met het debacle van Ajax geen kampioen geworden was is zijn staat van dienst toch een stuk anders? dat succes heeft natuurlijk een boel verbloemt, want ook in dat seizoen werd al pijnlijk duidelijk dat cocu gewoon tactisch echt te kort komt. Vorig seizoen was daar dan weer een overtreffende trap van. Klopt, maar hij werd wél kampioen. Dit als-verhaal snap ik niet zo goed. Het is niet gebeurd dus ik zie niet echt in waarom je dat er bij zou halen.Als Frank de Boer niet vier keer kampioen was geworden, was het toch ook een slechte trainer met dat suffe voetbal? 28 juli 2017 bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 juli 2017 Share Geplaatst 28 juli 2017 Dan moet je je niet afvragen "wat voor goede prestaties hij heeft geboekt". Hij is twee keer kampioen geworden met inderdaad een uitstekend elftal en heeft het redelijk in Europa gedaan. Dat zijn toch prima prestaties? Als je dan gaat kijken naar het spel, ontwikkeling van spelers, tactisch benul etc dan zijn daar inderdaad veel vraagtekens bij te zetten, maar puur gelet op prestaties zijn die er wel. Klopt, maar hij werd wél kampioen. Dit als-verhaal snap ik niet zo goed. Het is niet gebeurd dus ik zie niet echt in waarom je dat er bij zou halen.Als Frank de Boer niet vier keer kampioen was geworden, was het toch ook een slechte trainer met dat suffe voetbal? Kom op he, je snapt toch zelf hopelijk wel de nuance en het verschil wat er zit tussen die kampioenschappen? Wat overigens niet weg neemt dat je gelijk hebt dat Frank de boer een trainer is met suf voetbal. Ik probeer overigens ook alleen maar te zeggen dat dat kampioenschap een heleboel problemen heeft verbloemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 juli 2017 Share Geplaatst 28 juli 2017 (bewerkt) Je zegt het alleen een beetje apart. Volgens mij bedoelen jullie verder wel hetzelfde. Het 1e jaar dat PSV kampioen werd, was Ajax minstens net zo'n grote favoriet. Overigens valt dat verbloemen ook best mee, er is altijd kritiek geweest op het spel en een aantal spelers en vooral hun instelling/mentaliteit vanuit de achterban. 28 juli 2017 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 28 juli 2017 Share Geplaatst 28 juli 2017 Kom op he, je snapt toch zelf hopelijk wel de nuance en het verschil wat er zit tussen die kampioenschappen? Wat overigens niet weg neemt dat je gelijk hebt dat Frank de boer een trainer is met suf voetbal. Ik probeer overigens ook alleen maar te zeggen dat dat kampioenschap een heleboel problemen heeft verbloemt. Ik snap het inderdaad wel, maar nogmaals ik struikel over je woorden die je eerder zei: "wat voor goede prestaties heeft hij geboekt?" That's all. Verder liggen we wel op dezelfde golflengte, maar ik vond je woorden vreemd gekozen. That's all. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 juli 2017 Share Geplaatst 28 juli 2017 Je zegt het alleen een beetje apart. Volgens mij bedoelen jullie verder wel hetzelfde. Het 1e jaar dat PSV kampioen werd, was Ajax minstens net zo'n grote favoriet. Overigens valt dat verbloemen ook best mee, er is altijd kritiek geweest op het spel en een aantal spelers en vooral hun instelling/mentaliteit vanuit de achterban. Ben ik niet helemaal met je eens. Qua selectie had PSV wel echt een beter team destijds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 juli 2017 Share Geplaatst 30 juli 2017 Wat voor goede prestaties heeft cocu geboekt dan? Werd kampioen met verreweg het beste team van de eredivisie, en het jaar erop werd hij met al het geluk van de wereld kampioen op de allerlaatste speeldag. Ik ben er redelijk van overtuigd dat wanneer Ajax die wedstrijd tegen ze graafschap gewoon gewonnen. Had, dat cocu na 2 seizoenen zonder prijzen gewoon het hazenpad had kunnen nemen. Het is gewoon geen goede trainer, tactisch niet sterk, maakt verkeerde keuzes. En dan ook nog roepen dat het zo slecht niet was. Dan heeft hij vast op zijn mobiel een andere wedstrijd zitten kijken. Toch twee keer kampioen geworden en het eenmalig best aardig gedaan in de CL. Wat ik er eigenlijk mee wilde zeggen is dat het na één zo'n wedstrijd wel makkelijk is om meteen Cocu weer overal de schuld van te geven. Ja, het voetbal is al vanaf zijn komst niet leuk om naar te kijken. Het veldspel is matig tot slecht, wissels zijn vaak niet logisch en heel erg veilig en de selectie oogt vaak heel mak. Ik ga er eigenlijk vanuit dat Cocu aan zijn laatste seizoen bezig is. Nog zo'n seizoen gaan de supporters niet accepteren. Mijn verwachtingen voor dit seizoen waren al niet per sé heel hoog, maar na donderdag is dat in ieder geval niet beter geworden. Ik ben bang voor een heel lang, zwaar en frustrerend seizoen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 juli 2017 Share Geplaatst 30 juli 2017 Toch twee keer kampioen geworden en het eenmalig best aardig gedaan in de CL. Wat ik er eigenlijk mee wilde zeggen is dat het na één zo'n wedstrijd wel makkelijk is om meteen Cocu weer overal de schuld van te geven. Ja, het voetbal is al vanaf zijn komst niet leuk om naar te kijken. Het veldspel is matig tot slecht, wissels zijn vaak niet logisch en heel erg veilig en de selectie oogt vaak heel mak. Ik ga er eigenlijk vanuit dat Cocu aan zijn laatste seizoen bezig is. Nog zo'n seizoen gaan de supporters niet accepteren. Mijn verwachtingen voor dit seizoen waren al niet per sé heel hoog, maar na donderdag is dat in ieder geval niet beter geworden. Ik ben bang voor een heel lang, zwaar en frustrerend seizoen.. ik baseer het niet op 1 wedstrijd, kijk maar terug dat ik al een tijd roep dat cocu niet de man is die PSV weer in het zadel gaat helpen. En hoewel brands in het verleden wel altijd goede tot extreem goede aankopen had, was dat vorig seizoen geheel tegen de verwachtingen in niet zo. Ik denk dat dit seizoen zowel voor cocu als brands wel eens de laatste bij PSV zou kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 juli 2017 Share Geplaatst 31 juli 2017 Die Ritzmaier :D Als hij 19 ofso was, wereldtalent tegen Liverpool FC U23 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 augustus 2017 Share Geplaatst 3 augustus 2017 Schwaab, Ramselaar en de Jong zouden vervangen worden door Luckassen, Pröpske en Lozano (Loca spits) vanavond. Paar 'supporters' van Osijek hebben PSV iig al goed welkom geheten. Eentje in de categorie 'man man man, je verwacht het niet he.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 3 augustus 2017 Share Geplaatst 3 augustus 2017 Dat klinkt als een prima opstelling. Alleen nog een nieuwe LB. Tsja, die klapperij. Had ook zo in Frankrijk kunnen gebeuren. Maar scoren, inpakken en wegwezen lijkt mij het devies. Gure toko's daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 augustus 2017 Share Geplaatst 3 augustus 2017 Schwaab, Ramselaar en de Jong zouden vervangen worden door Luckassen, Pröpske en Lozano (Loca spits) vanavond. ' @Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 3 augustus 2017 Share Geplaatst 3 augustus 2017 Zeer terecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 augustus 2017 Share Geplaatst 3 augustus 2017 Ik ben heel benieuwd wat deze groep gaat laten zien. En wat Loca in de spits kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten