vinnypassy Geplaatst 12 augustus 2016 Share Geplaatst 12 augustus 2016 (bewerkt) Hier verders. Markuss zei: Zag toevallig op transfermarkt.de deze speler weer eens voorbij komen. Kan alleen z'n beslissende penalty tegen Lyon (?) herinneren.. Wát een clubs heeft deze man daarna gehad zeg, ontiegelijk veel. http://www.transfermarkt.de/robert/profil/spieler/15094 PJHoutman zei: Die kon er ook echt helemaal niks van mathijsloo zei: Volgens mij heb ik hem ooit in de beker tegen FC Oss een hele goede wedstrijd zien spelen Beppu zei: Moreno bij Psv Tv :D. Wat een fantastische kerel is dat zeg. Sophomore zei: Weet nog dat m'n opa helemaal trots met het ED naar me toekwam waar de vorige Rik Elfrink schreef over 'de nieuwe Romario' Erwin. zei: Helemaal niks is overdreven, scoren kon hij op zich wel. Maar als je verder 50x zo slecht ben als Inzaghi heb je er niet veel aan. Is natuurlijk wel een soort cultheld geworden tegen Lyon dankzij Evert ten Napel 19 augustus 2021 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 12 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2016 Hier verders. Zag toevallig op transfermarkt.de deze speler weer eens voorbij komen. Kan alleen z'n beslissende penalty tegen Lyon (?) herinneren.. Wát een clubs heeft deze man daarna gehad zeg, ontiegelijk veel. http://www.transfermarkt.de/robert/profil/spieler/15094 Die kon er ook echt helemaal niks van :D Volgens mij heb ik hem ooit in de beker tegen FC Oss een hele goede wedstrijd zien spelen Moreno bij Psv Tv :D. Wat een fantastische kerel is dat zeg. Weet nog dat m'n opa helemaal trots met het ED naar me toekwam waar de vorige Rik Elfrink schreef over 'de nieuwe Romario' :D Helemaal niks is overdreven, scoren kon hij op zich wel. Maar als je verder 50x zo slecht ben als Inzaghi heb je er niet veel aan. Is natuurlijk wel een soort cultheld geworden tegen Lyon dankzij Evert ten Napel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 12 augustus 2016 Share Geplaatst 12 augustus 2016 Wat een club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 12 augustus 2016 Share Geplaatst 12 augustus 2016 Wat een club Kampioenuuuuuuuh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 augustus 2016 Share Geplaatst 13 augustus 2016 (bewerkt) Over de actualiteit: hopen dat Nice met een gek bod op Isimat komt, dan een (betere) vervanger halen. Dan nog een verdedigende middenvelder erbij en een linksbenige aanvaller (Kennedy is meer dan welkom). Verdedigende middenvelder wil ik wel toelichten; kun je Guardado naar voren schuiven en/of Pereiro op het middenveld zetten voor meer scorend vermogen. Andres heeft dat echt wel en ik word helemaal ziek van hem als zes. 13 augustus 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 13 augustus 2016 Share Geplaatst 13 augustus 2016 Je hebt toch Hendrix verdedigend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 augustus 2016 Share Geplaatst 13 augustus 2016 Je hebt toch Hendrix verdedigend? Speelt daar al een tijdje niet meer toch? Kan er spelen, maar ben er ook geen fan van. En dan nog, dubbele bezetting noodzakelijk. Rigo af en toe aan laten reuken, want gaf gisteren weer een zieke bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 13 augustus 2016 Share Geplaatst 13 augustus 2016 Je hebt toch Hendrix verdedigend? Die lijkt zich onder Cocu echt op de 8 positie te moeten richten. Middenveld Guardado, Hendriks, Propper is prima in de eredivisie, in de CL ben je misschien verdedigend wat kwetsbaar, waardoor ik me wel aansluit bij de mening van Sophomore. Prioriteit is in mijn mening echter een goede linksbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LucPSV Geplaatst 13 augustus 2016 Share Geplaatst 13 augustus 2016 Morgen gelijk proberen uit te lopen op Ajax. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Over de actualiteit: hopen dat Nice met een gek bod op Isimat komt, dan een (betere) vervanger halen. Dan nog een verdedigende middenvelder erbij en een linksbenige aanvaller (Kennedy is meer dan welkom). Verdedigende middenvelder wil ik wel toelichten; kun je Guardado naar voren schuiven en/of Pereiro op het middenveld zetten voor meer scorend vermogen. Andres heeft dat echt wel en ik word helemaal ziek van hem als zes. Ken jij die Kennedy? Ik had er nog nooit van gehoord. Ben sowieso erg benieuwd wie er komt. Als je op de persconferentie een beetje tussen neus en lippen doorleest dan komen er redelijk zeker twee spelers bij. Dus dat moet al in verre fase zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Heeft toch wel wat wedstrijden gespeeld voor Chelsea die Kennedy, meen veelal op linksback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Kennedy? Nee die ken ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 (bewerkt) Er klopt helemaal niks van voorin he. Je speelt gewoon met 3 centrumspelers. Willems sinds ie terug is van zn blessure echt zo slecht. Denkt volgens mij dat ie rugby speelt, verdedigt gewoon niet meer. Gaat gewoon voor z'n man staan of pakt hem vast. Guardado draagt PSV deze 24 minuten in z'n uppie. 14 augustus 2016 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Er klopt helemaal niks van voorin he. Je speelt gewoon met 3 centrumspelers. Willems sinds ie terug is van zn blessure echt zo slecht. Denkt volgens mij dat ie rugby speelt, verdedigt gewoon niet meer. Gaat gewoon voor z'n man staan of pakt hem vast. Guardado draagt PSV deze 24 minuten in z'n uppie. Ik heb Pereiro ook alleen nog maar achter de Jong zien wandelen :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Hadden we maar 11 Guardado's en Propper's :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Willems en Guardado strooien met lekkere passes : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Willems gaan we nog een jaartje in Eindhoven zien boys. Kan me geen enkele scout bedenken die hem als back gaat aanraden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Willems en Loca, wat een debielen zeg :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Locadia deed toch niks, of wel? Kuipers trekt zijn kaart ook wel snel zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Die zijn nu al zwaar overspannen ja. Echt ongekend dat gedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Poulsen zit weer niet op de bank he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Willems kwam in de JC Schaal ook al goed weg met geel toen die Toornstra omver duwde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Hij heeft geen geel en kwam nergens mee weg vandaag? *bij de scheids Edit: Nu ontsnapt hij wel aan geel bij overtreding op die Iraniër Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Bedoel ik ook niet, maar betrokken bij een opstootje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 (bewerkt) Noujah het zal wel; als je het zelf maar snapt Bruinsie Hendrix nu linksbuiten? Kuipers en kompanen zijn drama; was hands Luckassen, hoekschop voor AZ. En dat zijn alleen fouten binnen een minuut. 14 augustus 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten