Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Hier verders.

javierarres-wepresent-12.jpg?w=800

Markuss zei:
Zag toevallig op transfermarkt.de deze speler weer eens voorbij komen. Kan alleen z'n beslissende penalty tegen Lyon (?) herinneren.. Wát een clubs heeft deze man daarna gehad zeg, ontiegelijk veel.

http://www.transfermarkt.de/robert/profil/spieler/15094

PJHoutman zei:
Die kon er ook echt helemaal niks van :D

mathijsloo zei:
Volgens mij heb ik hem ooit in de beker tegen FC Oss een hele goede wedstrijd zien spelen

Beppu zei:
Moreno bij Psv Tv :D. Wat een fantastische kerel is dat zeg.

Sophomore zei:
Weet nog dat m'n opa helemaal trots met het ED naar me toekwam waar de vorige Rik Elfrink schreef over 'de nieuwe Romario' :D

Erwin. zei:
Helemaal niks is overdreven, scoren kon hij op zich wel. Maar als je verder 50x zo slecht ben als Inzaghi heb je er niet veel aan. Is natuurlijk wel een soort cultheld geworden tegen Lyon dankzij Evert ten Napel
bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier verders.

Zag toevallig op transfermarkt.de deze speler weer eens voorbij komen. Kan alleen z'n beslissende penalty tegen Lyon (?) herinneren.. Wát een clubs heeft deze man daarna gehad zeg, ontiegelijk veel.

http://www.transfermarkt.de/robert/profil/spieler/15094

Die kon er ook echt helemaal niks van :D

Volgens mij heb ik hem ooit in de beker tegen FC Oss een hele goede wedstrijd zien spelen

Moreno bij Psv Tv :D. Wat een fantastische kerel is dat zeg.

Weet nog dat m'n opa helemaal trots met het ED naar me toekwam waar de vorige Rik Elfrink schreef over 'de nieuwe Romario' :D

Helemaal niks is overdreven, scoren kon hij op zich wel. Maar als je verder 50x zo slecht ben als Inzaghi heb je er niet veel aan. Is natuurlijk wel een soort cultheld geworden tegen Lyon dankzij Evert ten Napel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over de actualiteit: hopen dat Nice met een gek bod op Isimat komt, dan een (betere) vervanger halen. Dan nog een verdedigende middenvelder erbij en een linksbenige aanvaller (Kennedy is meer dan welkom).

Verdedigende middenvelder wil ik wel toelichten; kun je Guardado naar voren schuiven en/of Pereiro op het middenveld zetten voor meer scorend vermogen. Andres heeft dat echt wel en ik word helemaal ziek van hem als zes.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt toch Hendrix verdedigend?

Die lijkt zich onder Cocu echt op de 8 positie te moeten richten.

Middenveld Guardado, Hendriks, Propper is prima in de eredivisie, in de CL ben je misschien verdedigend wat kwetsbaar, waardoor ik me wel aansluit bij de mening van Sophomore. Prioriteit is in mijn mening echter een goede linksbuiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over de actualiteit: hopen dat Nice met een gek bod op Isimat komt, dan een (betere) vervanger halen. Dan nog een verdedigende middenvelder erbij en een linksbenige aanvaller (Kennedy is meer dan welkom).

Verdedigende middenvelder wil ik wel toelichten; kun je Guardado naar voren schuiven en/of Pereiro op het middenveld zetten voor meer scorend vermogen. Andres heeft dat echt wel en ik word helemaal ziek van hem als zes.

Ken jij die Kennedy? Ik had er nog nooit van gehoord. Ben sowieso erg benieuwd wie er komt. Als je op de persconferentie een beetje tussen neus en lippen doorleest dan komen er redelijk zeker twee spelers bij. Dus dat moet al in verre fase zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er klopt helemaal niks van voorin he. Je speelt gewoon met 3 centrumspelers. Willems sinds ie terug is van zn blessure echt zo slecht. Denkt volgens mij dat ie rugby speelt, verdedigt gewoon niet meer. Gaat gewoon voor z'n man staan of pakt hem vast.

Guardado draagt PSV deze 24 minuten in z'n uppie.

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er klopt helemaal niks van voorin he. Je speelt gewoon met 3 centrumspelers. Willems sinds ie terug is van zn blessure echt zo slecht. Denkt volgens mij dat ie rugby speelt, verdedigt gewoon niet meer. Gaat gewoon voor z'n man staan of pakt hem vast.

Guardado draagt PSV deze 24 minuten in z'n uppie.

Ik heb Pereiro ook alleen nog maar achter de Jong zien wandelen :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites