Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Betreft kwestie Schweini, laat duidelijk zijn dat ik met overschat niet bedoel dat ik het een slechte speler vond, in tegendeel.

Wie is er trouwens nu vice-captain? [MENTION=10166]Markuss[/MENTION];

Kun je wel om argumenten vragen, als je niet eens weet hoelang iemand ergens speelt houdt het op.

Walgelijke narcist, hou toch eens op met trachten overal hier de lakens uit de delen. Brrr, wat heb jij een enge houding gekregen zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WTF! Zie ik dit nu goed? Sebas die mij een soort van verdedigd?

En sorry [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; dat ik me 1 jaar vergist had hoelang Schweini bij United speelde. Kan zelfs de beste (mij) overkomen.

Zie het verband ook niet met argumenten eerlijk gezegd. Jij pleurt hier van alles op het voetbalboard en doet dan heel gewichtig alsof je de wijsheid in pacht heb, terwijl het vaak alleen kopieer werk is van wat Dansmeister of RogerGarcia hebben gepost. Verschil is alleen dat zij wel met argumenten komen en jij komt alleen met oneliners zoals hierboven.

Maar goed, Schweini dus, vond hem bij Bayern onder Van Gaal en Heyckens echt heel erg goed, maar de klad liep er helaas snel in. Hoop dat hij toch nog een mooie club zal vinden deze winter of komende zomer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit altijd een verschil tussen zo'n artikel en de werkelijk, zelf geen Hoffenheim gezien dit seizoen dus geen idee hoe zijn ideeën in de praktijk werken. Blijf het wel tof vinden als een profclub een onbekende trainer de kans durft te geven, in plaats van een profvoetballer meteen als trainer neer te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zou jij voor opstelling maken?

Fitte selectie

Neuer

Lahm-Hummels-Boateng-Alaba

Robben - Vidal - Martinez, Ribery

Muller Lewandowski

En tegen sterkere tegenstanders 1 van de buitenspelers eraf voor een extra middenvelder. Vandaag snapte ik de keuze voor Sanches niet met de keuzes (Kimmich & Vidal) die er waren. Middenveld werd compleet overlopen.

bewerkt door iSimic
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Thierryvane']Interessant artikel om te lezen: [URL="https://decorrespondent.nl/5213/zeven-voetballessen-van-julian-nagelsmann-de-jongste-duitse-trainer-ooit/397033069004-d8b0c37a"]'Zeven voetballessen van [B]Julian Nagelsmann[/B], de jongste Duitse trainer ooit'[/URL] @Dansmeister, @E2E, @Mvdv & meer.[/QUOTE] Had ik al in het coachtopic geplaatst. ;c
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mainz - Hoffenheim was een leuke wedstrijd. Mainz staat 2 keer voor met 3 doelpunten (3-0, 4-1) maar na een rode kaart bij Mainz komt Hoffenheim nog terug tot 4-4

wat een wedstrijd was dit zeg, damn. Op de één of andere manier verwachte ik nog een vijfde treffer voor één van beide ploegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites