Ragazzo Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Betreft kwestie Schweini, laat duidelijk zijn dat ik met overschat niet bedoel dat ik het een slechte speler vond, in tegendeel. Wie is er trouwens nu vice-captain? [MENTION=10166]Markuss[/MENTION]; Kun je wel om argumenten vragen, als je niet eens weet hoelang iemand ergens speelt houdt het op. Walgelijke narcist, hou toch eens op met trachten overal hier de lakens uit de delen. Brrr, wat heb jij een enge houding gekregen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 september 2016 Share Geplaatst 2 september 2016 WTF! Zie ik dit nu goed? Sebas die mij een soort van verdedigd? En sorry [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; dat ik me 1 jaar vergist had hoelang Schweini bij United speelde. Kan zelfs de beste (mij) overkomen. Zie het verband ook niet met argumenten eerlijk gezegd. Jij pleurt hier van alles op het voetbalboard en doet dan heel gewichtig alsof je de wijsheid in pacht heb, terwijl het vaak alleen kopieer werk is van wat Dansmeister of RogerGarcia hebben gepost. Verschil is alleen dat zij wel met argumenten komen en jij komt alleen met oneliners zoals hierboven. Maar goed, Schweini dus, vond hem bij Bayern onder Van Gaal en Heyckens echt heel erg goed, maar de klad liep er helaas snel in. Hoop dat hij toch nog een mooie club zal vinden deze winter of komende zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 september 2016 Share Geplaatst 3 september 2016 ''terwijl het vaak alleen kopieer werk is van wat Dansmeister of RogerGarcia hebben gepost'' Zolang je met one-liners als deze (haha daar is die weer) blijft strooien mag je zelf argumenten verzinnen bij mijn posts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 september 2016 Share Geplaatst 8 september 2016 Interessant artikel om te lezen: [URL="https://decorrespondent.nl/5213/zeven-voetballessen-van-julian-nagelsmann-de-jongste-duitse-trainer-ooit/397033069004-d8b0c37a"]'Zeven voetballessen van [B]Julian Nagelsmann[/B], de jongste Duitse trainer ooit'[/URL] @Dansmeister, @E2E, @Mvdv & meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 8 september 2016 Share Geplaatst 8 september 2016 Fascinerend, vooral dat tweede punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 9 september 2016 Share Geplaatst 9 september 2016 Het 'speel nooit breed' punt _O_ eindelijk iemand die het snapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 9 september 2016 Share Geplaatst 9 september 2016 Zit altijd een verschil tussen zo'n artikel en de werkelijk, zelf geen Hoffenheim gezien dit seizoen dus geen idee hoe zijn ideeën in de praktijk werken. Blijf het wel tof vinden als een profclub een onbekende trainer de kans durft te geven, in plaats van een profvoetballer meteen als trainer neer te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 9 september 2016 Share Geplaatst 9 september 2016 Bayern München heeft het erg lastig uit bij Schalke '04. De thuisclub speelt echt heel aardig en Bayern is erg slordig, kijk of ze de tweede helft uit een ander vaatje kunnen tappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 9 september 2016 Share Geplaatst 9 september 2016 Dit middenveld hoop ik nooit meer te zien. Dramatisch, en sanches, by far de slechtste man van het veld mag blijven staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 9 september 2016 Share Geplaatst 9 september 2016 Wat zou jij voor opstelling maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 9 september 2016 Share Geplaatst 9 september 2016 (bewerkt) Wat zou jij voor opstelling maken? Fitte selectie Neuer Lahm-Hummels-Boateng-Alaba Robben - Vidal - Martinez, Ribery Muller Lewandowski En tegen sterkere tegenstanders 1 van de buitenspelers eraf voor een extra middenvelder. Vandaag snapte ik de keuze voor Sanches niet met de keuzes (Kimmich & Vidal) die er waren. Middenveld werd compleet overlopen. 9 september 2016 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 9 september 2016 Share Geplaatst 9 september 2016 [quote name='Thierryvane']Interessant artikel om te lezen: [URL="https://decorrespondent.nl/5213/zeven-voetballessen-van-julian-nagelsmann-de-jongste-duitse-trainer-ooit/397033069004-d8b0c37a"]'Zeven voetballessen van [B]Julian Nagelsmann[/B], de jongste Duitse trainer ooit'[/URL] @Dansmeister, @E2E, @Mvdv & meer.[/QUOTE] Had ik al in het coachtopic geplaatst. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Pfoe. Deksel op de neus voor Dortmund in Leipzig hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Die tweede goal van die Fin van Leverkusen gisteren : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Lekker assist bij die goal ook. Augsbrug Bremen is wel echt triest he. Verder niks op fox dus dit maar aangezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Mainz - Hoffenheim was een leuke wedstrijd. Mainz staat 2 keer voor met 3 doelpunten (3-0, 4-1) maar na een rode kaart bij Mainz komt Hoffenheim nog terug tot 4-4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 https://streamable.com/jnot redelijke assist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Wereldspeler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 september 2016 Share Geplaatst 12 september 2016 Doet die wel heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 12 september 2016 Share Geplaatst 12 september 2016 Twee goeie goals ook van Mark Uth Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 september 2016 Share Geplaatst 12 september 2016 Mainz - Hoffenheim was een leuke wedstrijd. Mainz staat 2 keer voor met 3 doelpunten (3-0, 4-1) maar na een rode kaart bij Mainz komt Hoffenheim nog terug tot 4-4 wat een wedstrijd was dit zeg, damn. Op de één of andere manier verwachte ik nog een vijfde treffer voor één van beide ploegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 september 2016 Share Geplaatst 16 september 2016 1.FC Köln koploper van de Bundesliga ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 september 2016 Share Geplaatst 16 september 2016 1.FC Köln koploper van de Bundesliga ;) Wat is Modeste toch een fijne spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 september 2016 Share Geplaatst 16 september 2016 Ja, een hele goede spits (zeker voor dit niveau). Maakt jaarlijks zijn doelpunten en voetbalt leuk mee. Maar verder lopen er ook nog meer leuke voetballers rond, Hector, Bittencourt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 september 2016 Share Geplaatst 17 september 2016 Dortmund & Pulisic :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten