Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Dat is het idd zeker niet, en het was ook gewoon een prima reeks. Maar men was gelijk veel te positief over alles terwijl ze eigenlijk bijna niet echt getest waren. Komend weekend zal toch beslissend zijn voor Bosz. Nogmaals verliezen zal lijkt mij niet geaccepteerd worden.

Ben trouwens wel onder de indruk van Schalke, die zitten nu ook een leuke reeks neer met winst tegen Hertha, Mainz, Hsv & Freiburg en gelijk tegen Wolfsburg en Leverkusen. En mistte in 3 van deze wedstrijden Goretzka. Top 4 is zeker haalbaar alleen de vraag is nu al hoe ze gaan herstellen van het aankomend vertrek van Meyer en Goretzka.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door wie dan? Vele journalisten en pundits hebben juist geen hoge pet van hem op. Ook Barca niet.

Maarjah als je dan verhalen hoort dat Vermaelen misschien moet spelen tegen Valencia komend weekend, zou ik niet heel veel waarde hechten aan die mening ;c

Die bondscoach van Spanje mag hem wel volgens mij. Komt vast doordat hij Bartra kent van Jong Spanje.

Dat moment met die terugspeelbal ook echt, waar Kane een overtreding maakt op Bartra. Als dat niet was gebeurd die overtreding, was het een te korte terugspeelbal die zo onderschept zou worden.

Twee heerlijke reddingen van Burki btw. Komt zeker te kort, maar toch. Overigens weet ik niet of die reddingen nou spectaculairder waren door zijn lengte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat onvermijdelijk was is gebeurt, Peter Stöger is ontslagen bij 1.FC Köln. Nog geen overwinning dit seizoen in de Bundesliga, waar vorig seizoen nog Europees voetbal werd gehaald. Jammer voor hem, maar de club kan hier uiteraard niet mee verder.

Vlemmings nu ook :mrgy:

Edit: Ah je had zelf al gepost in JL topic

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites