Michaelinho* Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 (bewerkt) Leuk die overgang van de Bundesliga naar Viaplay per 1 januari 2022. Maar dat houdt dus in dat het nog maar de vraag is waar we de komende maanden de Bundesliga kunnen volgen. ESPN is de rechten al kwijt, die mogen dus niet meer uitzenden en gaan mede daarom ook terug van 6 naar 4 kanalen. Viaplay onderzoekt nog of ze de rechten voor een half jaar kunnen subcontracten aan een partij. Lekker knullig allemaal weer . Van mij mag er een Europese richtlijn komen die dit soort praktijken verbiedt. Gewoon al het sport bij één grote aanbieder. Lekker duidelijk en overzichtelijk voor de consument. LINK 26 juli 2021 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 3 uur geleden zei Michaelinho*: Leuk die overgang van de Bundesliga naar Viaplay per 1 januari 2022. Maar dat houdt dus in dat het nog maar de vraag is waar we de komende maanden de Bundesliga kunnen volgen. ESPN is de rechten al kwijt, die mogen dus niet meer uitzenden en gaan mede daarom ook terug van 6 naar 4 kanalen. Viaplay onderzoekt nog of ze de rechten voor een half jaar kunnen subcontracten aan een partij. Lekker knullig allemaal weer . Van mij mag er een Europese richtlijn komen die dit soort praktijken verbiedt. Gewoon al het sport bij één grote aanbieder. Lekker duidelijk en overzichtelijk voor de consument. LINK Volledig mee eens. Wat een gekloot. Heb zelf alle ESPN en Ziggo Sport kanelen en kan geen ene fuck zien. Ja F1 nu nog, maar was wel prettig geweest als ik ook gewoon de (2.) Bundesliga ('s) en Premier League kon zien ... Die sportzenders is het enigste wat ik voornamelijk kijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 1 minuut geleden zei Jotew: Volledig mee eens. Wat een gekloot. Heb zelf alle ESPN en Ziggo Sport kanelen en kan geen ene fuck zien. Ja F1 nu nog, maar was wel prettig geweest als ik ook gewoon de (2.) Bundesliga ('s) en Premier League kon zien ... Die sportzenders is het enigste wat ik voornamelijk kijk Hetzelfde hier.. echt helemaal ruk. Leuk dat Ziggo nu de Ligue 1 erbij krijgt, maar dat boeit me dus helemaal geen ruk. De vier dingen die ik wil zien zitten zo bij Viaplay, maar daar heb ik nu niks aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 1 uur geleden zei Michaelinho*: Hetzelfde hier.. echt helemaal ruk. Leuk dat Ziggo nu de Ligue 1 erbij krijgt, maar dat boeit me dus helemaal geen ruk. De vier dingen die ik wil zien zitten zo bij Viaplay, maar daar heb ik nu niks aan ‘T is te hopen dat er een tussenoplossing komt, kunnen ze haast niet onderuit voor alle kijkers over de wereld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 Toch achterlijk dat de DFL de rechten verkoopt aan de hoogste bieder en geen eens checkt of ze het überhaupt uitzenden Terwijl het toch belangrijk is dat je 'product' aan 'klanten' wordt vertoond (vreselijk woorden, maar zo denken die gladde marketingboys). "Ja DFL, wij zijn ViaPlay en gaan het eerste half jaar niet uitzenden maar we hebben wel het hoogste bod" Beetje alsof je de rechten koopt en dan met een beamer gaat vertonen op Mars. Heb je vrij weinig aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 augustus 2021 Share Geplaatst 4 augustus 2021 Zou gaan om een bedrag van zo'n 18 miljoen. Behoorlijke steal. Ben alleen bang dat Bayern er niet uit gaat komen met Goretzka en daarom snel schakelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 augustus 2021 Share Geplaatst 4 augustus 2021 Even wat vraagjes wie was de coach die Wolfsburg naar plek 4 loodste afgelopen seizoen? Is hij ontslagen, zelf nieuwe club gevonden, zo ja welke? En waarom hebben ze in vredesnaam Van Bommel als vervanger gehaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 augustus 2021 Share Geplaatst 4 augustus 2021 Op 26-7-2021 om 16:09 zei Michaelinho*: Leuk die overgang van de Bundesliga naar Viaplay per 1 januari 2022. Maar dat houdt dus in dat het nog maar de vraag is waar we de komende maanden de Bundesliga kunnen volgen. ESPN is de rechten al kwijt, die mogen dus niet meer uitzenden en gaan mede daarom ook terug van 6 naar 4 kanalen. Viaplay onderzoekt nog of ze de rechten voor een half jaar kunnen subcontracten aan een partij. Lekker knullig allemaal weer . Van mij mag er een Europese richtlijn komen die dit soort praktijken verbiedt. Gewoon al het sport bij één grote aanbieder. Lekker duidelijk en overzichtelijk voor de consument. LINK Ondertussen mogen wij wel gewoon de volle pond blijven betalen voor ESPN. Aangezien ik van KPN al drie kanalen cadeau krijg betaal ik nu dus voor ESPN 4 (voor de NFL) 15 euro in de maand...... 6 minuten geleden zei Kyrill: Even wat vraagjes wie was de coach die Wolfsburg naar plek 4 loodste afgelopen seizoen? Is hij ontslagen, zelf nieuwe club gevonden, zo ja welke? En waarom hebben ze in vredesnaam Van Bommel als vervanger gehaald? Geen idee eigenlijk.... Ben ook wel nieuwsgierig. Maar Bommeltje is binnenkort wel de eerste trainer die al in de voorbereiding wordt ontslagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 augustus 2021 Share Geplaatst 4 augustus 2021 5 minuten geleden zei ElMarcos: Ondertussen mogen wij wel gewoon de volle pond blijven betalen voor ESPN. Aangezien ik van KPN al drie kanalen cadeau krijg betaal ik nu dus voor ESPN 4 (voor de NFL) 15 euro in de maand...... Geen idee eigenlijk.... Ben ook wel nieuwsgierig. Maar Bommeltje is binnenkort wel de eerste trainer die al in de voorbereiding wordt ontslagen Heb het opgezocht. Het was Oliver Glasner en die is sinds 1 juli 2021 nieuwe manager van Frankfurt, bij Wolfsburg was ie 87 officieele wedstrijden de baas/manager. Ik kan alleen maar bedenken als ik probeer in hem te verplaatsen dat met Wolfsburg alleen maar minder zou kunnen gaan of er was verschil in visie met het Wolfsburg bestuur? https://bulinews.com/news/8285/oliver-glasner-heading-for-the-exit-door-wolfsburg De laatste optie dus :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus 2021 Share Geplaatst 4 augustus 2021 Wordt gezellig in de 9e divisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 augustus 2021 Share Geplaatst 4 augustus 2021 Een ding scheelt. Beide zijn nooit fit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 augustus 2021 Share Geplaatst 4 augustus 2021 1 uur geleden zei Kyrill: Even wat vraagjes wie was de coach die Wolfsburg naar plek 4 loodste afgelopen seizoen? Is hij ontslagen, zelf nieuwe club gevonden, zo ja welke? En waarom hebben ze in vredesnaam Van Bommel als vervanger gehaald? Dat was Oliver Glasner, die is deze zomer vertrokken naar Frankfurt. Begrijp hem ergens wel. Vierde met zo'n ploeg is bijzonder knap en ga je nooit meer overtreffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 augustus 2021 Share Geplaatst 4 augustus 2021 Ging gewoon om ruzie hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 augustus 2021 Share Geplaatst 4 augustus 2021 21 minuten geleden zei Socrates: Ging gewoon om ruzie hoor. Vertel? Ruzie om? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 augustus 2021 Share Geplaatst 4 augustus 2021 Heeft nooit een goede relatie gehad met die TD, Schmadtke. Die heeft wel vaker ruzie volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Dan kun je beter gaan, want dat is niet prettig werken als coach. Benieuwd hoelang Bommeltje het volhoudt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 (bewerkt) 18 uur geleden zei Thierryvane: Vertel? Ruzie om? Staat ook in artikel dat ik deelde maatje @Socrates heeft helemaal gelijk 5 augustus 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 1 uur geleden zei ElMarcos: Dan kun je beter gaan, want dat is niet prettig werken als coach. Benieuwd hoelang Bommeltje het volhoudt. Uiterlijk eind november staat die op straat. Voorbereiding dramatisch, maar resultaat boeit niet volgens Bommel. En na die 4e plaats vorig jaar kan het dit jaar alleen maar minder gaan. Zou me niet verbazen als ze na 12-14 wedstrijden in het rechterrijtje staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Sowieso is het achter Leizpig, Dortmund en Bayern elk jaar stuivertje wisselen. Dus wat dat betreft is dat helemaal geen gekke aanname. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 Markie begint wel heel goed zo Jammer want ik vond em best aardig overkomen bij de docu op Videoland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Markie toch... Als het bij Wolfsburg fout gaat, dan is het einde oefening als serieuze manager. Ja, je kunt á la schoonpapa op basis van je naam wat klusjes aanpakken in de zandbak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Een technische staf bestaat tegenwoordig uit zo’n 15 man. Is er dan helemaal niemand die meetelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 ‘T is wel een gekke week met die uitslagen in de DFB Pokal. De teams uit de lagere divisies maken het de betere teams zwaar lastig.. Zit nu ook Viktoria Köln tegen Hoffenheim te kijken, waarbij laatst genoemde t niet makkelijk heeft. Hopen dat Kaiserslautern ook weet te stunten! Heerlijk die livestreams op Youtube. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Zeker, het is misschien wel het leukste voetbalweekend in de totale voetbalkalender imo. Zeker nu er weer het nodige publiek bij is, want vorig seizoen was het niet helemaal. Bijvoorbeeld dat hele verhaal van VfL Oldenburg dat mee mocht doen omdat ze door middel van loting de Nedersaksen Pokal hadden gewonnen Clubs als Lok Leipzig, Dynamo Berlin, Bayreuth, Rot-Weiss Koblenz (zelf ooit nog eens daar tegen de Onder 17 gespeeld daar tijdens een jeugdtoernooi) zien spelen etc. Alleen qua echte stunts valt het een beetje tegen; Osnabrück tegen Bremen, Babelsberg tegen Fürth en Mannheim tegen Frankfurt. Maar misschien ben ik dan te kritisch, want vooral die laatste twee zijn natuurlijk serieuze stunts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten