Jump to content

Duits voetbal

vinnypassy
 Share

Recommended Posts

Oke snap er niks meer van, en weet niet zo wat ik moet doen.. Het is al morgen.

Woensdag: Helaas moeten we je informeren dat Borussia Dortmund vs FC Bayern München wat plaats zou vinden op 4 December 2021 (Ordernummer 25914309) is afgelast.

Hoewel wij geen invloed hebben op deze annuleringen, begrijpen we heel goed dat het erg teleurstellend is. We hopen dat je snel weer een ander evenement naar keuze kunt bijwonen, waar ook ter wereld.

Vandaag:

We nemen contact met je op over je bestelling voor Borussia Dortmund vs FC Bayern München dat plaatsvindt op 4 December 2021 (Ordernummer 25914309).

De eventorganiser heeft de volgende voorwaarden toegevoegd aan het event:

Onthoud dat je een legitimatiebewijs met foto moet voorleggen om toegang te krijgen.
Je moet gedurende het hele evenement een FFP2-mondmasker dragen.
Dit evenement is alleen toegankelijk voor mensen die volledig zijn gevaccineerd of die een herstelbewijs hebben.
Corona-gerelateerd bewijs moet getoond worden met de Europese Corona-app.

Je tickets voor dit event blijven geldig. Als je nog vragen hebt, kun je altijd contact met ons opnemen door deze email te beantwoorden of via onze hulp-pagina.

Geniet van het event!

9 uur geleden zei Socrates:

Hoe kan het dan dat je alles gratis op Youtube kan kijken? ESPN zal toch niet voor niks betalen? 

En Dortmund - Bayern ook gratis te zien dan op YT morgen? 

Is de BL niet al weg bij ESPN? Meen gelezen te hebben dat die ook naar ViaPlay zijn.

1 uur geleden zei Lazy:

Is de BL niet al weg bij ESPN? Meen gelezen te hebben dat die ook naar ViaPlay zijn.

Ja, die hebben dat sinds dit seizoen niet meer. Is inderdaad naar ViaPlay, maar die bieden het nu op YouTube aan om de Nederlandse markt tegemoet te komen omdat het nog niet beschikbaar is.

16 uur geleden zei GAE EAGLES:

Is ook speciaal voor Nederland😉

Maar nu niet aan het kijken. Morgen de topper 

Geloof mij. Werd ook meer dan zat Duits gepraat in chat zelfs Arabisch ;) jammer je gemist hebt. Union was geweldig. Sheraldo Becker ex ADO speelde erg lekker. Union nu 4e...

Leipzig voor eerst ooit 3 competitie duels in Bundesliga op rij verloren heerlijk hahaahah... Terwijl ze heel vorig seizoen blijkbaar 7 nederlagen in totaal hadden maar... 

15 uur geleden zei cimbomcu:

Oke snap er niks meer van, en weet niet zo wat ik moet doen.. Het is al morgen.

Woensdag: Helaas moeten we je informeren dat Borussia Dortmund vs FC Bayern München wat plaats zou vinden op 4 December 2021 (Ordernummer 25914309) is afgelast.

Hoewel wij geen invloed hebben op deze annuleringen, begrijpen we heel goed dat het erg teleurstellend is. We hopen dat je snel weer een ander evenement naar keuze kunt bijwonen, waar ook ter wereld.

Vandaag:

We nemen contact met je op over je bestelling voor Borussia Dortmund vs FC Bayern München dat plaatsvindt op 4 December 2021 (Ordernummer 25914309).

De eventorganiser heeft de volgende voorwaarden toegevoegd aan het event:

Onthoud dat je een legitimatiebewijs met foto moet voorleggen om toegang te krijgen.
Je moet gedurende het hele evenement een FFP2-mondmasker dragen.
Dit evenement is alleen toegankelijk voor mensen die volledig zijn gevaccineerd of die een herstelbewijs hebben.
Corona-gerelateerd bewijs moet getoond worden met de Europese Corona-app.

Je tickets voor dit event blijven geldig. Als je nog vragen hebt, kun je altijd contact met ons opnemen door deze email te beantwoorden of via onze hulp-pagina.

Geniet van het event!

En hoe is afgelopen ben je nu in Duitsland of besloten niet te gaan? 

14 minuten geleden zei cimbomcu:

Nee was toch voor mij gecanceld.

Jammer maat, begrijpelijk. Ik probeerde jaren geleden ook al Dortmund tickets te kopen was toen rond 2013 ook al bepaald niet makkelijk. 

Hummels speelt zo slecht alof ie met zijn hart nog bij Bayern is en zit... ;e

@007markzag serieus stat in beeld Jeremy St Juste snelste speler in Bundesliga is met ruim 36km per uur wtf :-D:classic_love:

Edited by Kyrill

34 minuten geleden zei Beppu:

Dat Amerikaans commentaar doe je mij geen plezier mee

Dat is waar vriendje. Nederlands commentaar is al helemaal kut. Ik kan bijna alleen Wytse van der Goot aanhoren. Frank Snoeks, Arno Vermeulen etc is gif drinken misschien nog wel betere optie.... 

Heb laatste deel moeten missen omdat naar werk ging fietsen... 

Wat wedstrijd was het zeg. Wat een 2e helft.... Jammer Bayern uiteindelijk gewonnen heeft. 

• 2 weeks later...

Weekend Duitsland gehad dus we dachten laten we nog even wedstrijd meepikken, wegens de vele restricties in de Bundesliga is het Duisburg - Osnabruck geworden. Haalt zo'n derderangs marginaaltje het in zijn hoofd de groet te doen door naar gekleurde Osnabruck speler waardoor de match meteen permanent stilgelegd wordt. Daar moeten we dan bijna in 2022 voor zijn, wat mij betreft levenslang stadionverbod en ferme boete voor zulke figuurtjes.

2 uur geleden zei Sophomore:

Je kiest ze wel uit ;c 

Ach zaterdag Paderborn - Heidenheim gedaan en s'avonds wat Keulense kerstmarkten etc dus was nu niet speciaal voor die wedstrijd naar daar gegaan. In Duisburg was er een groepje Engelsen van West Ham speciaal gekomen dan lagen die er slechter voor. 

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...