GAE EAGLES Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Heerlijk hoor. De held. Zoals je zegt voor zijn clubs wat minder belangrijk, maar voor Duitsland zeer belangrijk. Dik verdiend een goal in zijn afscheidswedstrijd. Gun het hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Wat een heerlijke goal zeg! Prachtig afscheid zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Mooie beelden na de tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Fantastisch! Het is hem gegund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 30 maart 2017 Share Geplaatst 30 maart 2017 Vandaag officieel: [twitter]847397147368579077[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 30 maart 2017 Share Geplaatst 30 maart 2017 Heel erg goede aankoop hoor. Toppertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 maart 2017 Share Geplaatst 30 maart 2017 (bewerkt) Begrijp er nog steeds helemaal niets van; hoe kun je een dergelijke clausule in een contract opnemen? Zelfs in kleine competities als de Eredivisie gaan er spelers van subtoppers naar toppers voor meer geld (Ziyech bijvoorbeeld). En dan zat Twente ook nog eens in een situatie dat ze hem wel moesten verkopen. Dahoud is zeker het vier à vijfvoudige waard. 30 maart 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 31 maart 2017 Share Geplaatst 31 maart 2017 Dit is toch gewoon de concurrentie verzakken in plaats van het eigen team sterker te maken? Echt schandalig, nul sympathie voor. Wat? Ah, het is Dortmund, ik dacht Bayern. Oh nee, goeie transfer dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 31 maart 2017 Share Geplaatst 31 maart 2017 :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 maart 2017 Share Geplaatst 31 maart 2017 Wat vinden de Dortmund fans tot dus ver van Emre Mor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 31 maart 2017 Share Geplaatst 31 maart 2017 [quote name='Hansje']Dit is toch gewoon de concurrentie verzakken in plaats van het eigen team sterker te maken? Echt schandalig, nul sympathie voor. Wat? Ah, het is Dortmund, ik dacht Bayern. Oh nee, goeie transfer dan.[/QUOTE] Volgens mij is dit genoeg aangehaald, er zijn genoeg Dortmund fans die dit zelf ook zeggen. The circle of life, Gladbach zal ze wegpikken bij Bochum/Düsseldorf etc., Dortmund bij hen en de grote vissen in Europa weer bij Dortmund. @Dysproz Dat is wel héél erg aanvallend he ;) @cimbomcu Helaas speelt hij erg weinig, Tuchel schijnt nog niet erg gecharmeerd te zijn van hem en dan met name zijn mentaliteit. Als je dan ook nog eens 2 megatalenten als Dembélé en Pulisic voor je hebt en aan de andere kant Reus en Tuchel's lieverdje Schürrle dan zijn de kansen gering. Áls hij speelt dan heeft hij vaak wat oogkleppen op maar toch zie je dat hij een berg talent heeft hoor, een jaartje verhuren lijkt mij een prima optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 31 maart 2017 Share Geplaatst 31 maart 2017 [quote name='Markuss'] @Dysproz Dat is wel héél erg aanvallend he ;) [/QUOTE] Klopt, ik kwam dit op Twitter tegen. Het gaat me er meer om dat ze op bijna iedere positie een supertalent hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 Stindl :D :huhu: @GAE EAGLES Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 Iemand idee wat er met die BVB bus is gebeurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 Explosie, maar het lijkt me geen aanslag ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 Zou gaan om vuurwerk waarbij Bartra aan zn arm gewond is geraakt door glas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 3 explosies geweest in de buurt van de bus, zegt de politie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 Wedstrijd eruit gegooid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 jep, niet meer dan terecht lijkt me... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 [twitter]851868377824059392[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 Gelukkig geen aanslag oid en dus 'maar vuurwerk'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Leek inderdaad om vuurwerk te gaan maar blijkbaar zijn het toch wat zwaardere explosieven geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 april 2017 Share Geplaatst 13 april 2017 Wel een aanslag dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 Eindelijk weer eens een 'normale' opstelling van Tuchel, 4-2-3-1. Hij experimenteerde de laatste tijd in mijn ogen veel te vaak me 5 verdedigers, Piszczek, Sokratis en Bartra stonden dan centraal en Durm/Passlack en Schmelzer vulden de zijkanten in. Nu is Piszczek al geen CV en met die anderen aan de zijkanten werd het opbouwen er ook niet makkelijker op omdat Weigl ook direct werd vastgezet zo. Met deze spelers is 4-2-3-1 gewoonweg de beste opstelling, zo krijg je voorin een veel betere bezetting en is het achterin veel duidelijker. Blij dat Reus weer aanwezig was, wat blijft dat toch een heerlijke speler. Het zal lastig worden in Monaco maar er is altijd een kans(je). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 april 2017 Share Geplaatst 22 april 2017 Werder ook ineens zesde zie ik. Zijn dan ook snel naar boven gekomen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten