Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Begrijp er nog steeds helemaal niets van; hoe kun je een dergelijke clausule in een contract opnemen? Zelfs in kleine competities als de Eredivisie gaan er spelers van subtoppers naar toppers voor meer geld (Ziyech bijvoorbeeld). En dan zat Twente ook nog eens in een situatie dat ze hem wel moesten verkopen. Dahoud is zeker het vier à vijfvoudige waard.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Hansje']Dit is toch gewoon de concurrentie verzakken in plaats van het eigen team sterker te maken? Echt schandalig, nul sympathie voor. Wat? Ah, het is Dortmund, ik dacht Bayern. Oh nee, goeie transfer dan.[/QUOTE] Volgens mij is dit genoeg aangehaald, er zijn genoeg Dortmund fans die dit zelf ook zeggen. The circle of life, Gladbach zal ze wegpikken bij Bochum/Düsseldorf etc., Dortmund bij hen en de grote vissen in Europa weer bij Dortmund. @Dysproz Dat is wel héél erg aanvallend he ;) @cimbomcu Helaas speelt hij erg weinig, Tuchel schijnt nog niet erg gecharmeerd te zijn van hem en dan met name zijn mentaliteit. Als je dan ook nog eens 2 megatalenten als Dembélé en Pulisic voor je hebt en aan de andere kant Reus en Tuchel's lieverdje Schürrle dan zijn de kansen gering. Áls hij speelt dan heeft hij vaak wat oogkleppen op maar toch zie je dat hij een berg talent heeft hoor, een jaartje verhuren lijkt mij een prima optie.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk weer eens een 'normale' opstelling van Tuchel, 4-2-3-1. Hij experimenteerde de laatste tijd in mijn ogen veel te vaak me 5 verdedigers, Piszczek, Sokratis en Bartra stonden dan centraal en Durm/Passlack en Schmelzer vulden de zijkanten in. Nu is Piszczek al geen CV en met die anderen aan de zijkanten werd het opbouwen er ook niet makkelijker op omdat Weigl ook direct werd vastgezet zo. Met deze spelers is 4-2-3-1 gewoonweg de beste opstelling, zo krijg je voorin een veel betere bezetting en is het achterin veel duidelijker.

Blij dat Reus weer aanwezig was, wat blijft dat toch een heerlijke speler. Het zal lastig worden in Monaco maar er is altijd een kans(je).

Link naar opmerking
Deel via andere websites