Grote Ree Geplaatst 29 oktober 2021 Share Geplaatst 29 oktober 2021 Het nieuwe album van The War On Drugs is weer als vanouds hoor. Heerlijk wegdromen naar een andere wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 2 november 2021 Share Geplaatst 2 november 2021 (bewerkt) Genres en sub-genres: Indie Rock, Shoegaze, Dream Pop, Post-Rock, J-Rock Ben wel fan van deze groep, maar dit album had ik nog nooit geluisterd. 2 november 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 2 november 2021 Share Geplaatst 2 november 2021 (bewerkt) Ooit behoorlijk lang geleden door @King XVIingezonden voor Worldvisiesongfestival en op 5 punten van de eerste plaats geeindigd. Nu is hun muziek meer lakistyle en doet het me denken aan Chromatics. Erg goed album trouwens. 2 november 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 @Bolderbast zal je vast het hoogtepunt van je week geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 13 minuten geleden zei Dansmeister: @Bolderbast zal je vast het hoogtepunt van je week geven. Jij hebt nooit meer gereageerd op mijn pm's dus je staat op mijn negeerlijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 18 minuten geleden zei Bolderbast: Jij hebt nooit meer gereageerd op mijn pm's dus je staat op mijn negeerlijst. Haha sorry bro. Ik ben ook een tijdje hier afwezig geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 november 2021 Auteur Share Geplaatst 3 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Nancy Sinatra & Lee Hazelwood- Summer Wine mijn favoriete tune van de laatste paar weken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 Positieve verrassing, was niet zeker of het iets voor mij zou zijn, maar dit is erg goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 november 2021 Share Geplaatst 5 november 2021 Talou - $hirak Albumpje hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 november 2021 Share Geplaatst 5 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 november 2021 Share Geplaatst 5 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 november 2021 Auteur Share Geplaatst 6 november 2021 Foals - Wake Me Up @Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 november 2021 Share Geplaatst 6 november 2021 Nancy Sinatra & Lee Hazlewood- Storybook Children Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 november 2021 Auteur Share Geplaatst 6 november 2021 Jungle by Night - Cookies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 november 2021 Share Geplaatst 6 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 november 2021 Share Geplaatst 9 november 2021 Op 6-11-2021 om 16:48 zei Richarð.: Foals - Wake Me Up @Erwin. Ik moet hem nog steeds een keer goed luisteren. Is het een goeie? Wat vind je van de nieuwe Drugs plaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 november 2021 Auteur Share Geplaatst 9 november 2021 6 uur geleden zei Erwin.: Ik moet hem nog steeds een keer goed luisteren. Is het een goeie? Wat vind je van de nieuwe Drugs plaat? Nieuwe TWoD pakt me echt veel minder dan dat de eerdere platen, Lost in the Dream en A Deeper Understanding, deden. De singles Living Proof en het titelnummer heb ik regelmatig gedraaid en bevielen me wel. Vervolgens het hele album gedraaid en het bleef een beetje bij die twee nummers en Harmonia's Dream die me pakte. De rest deed me (nog) niet zoveel. Het is natuurlijk ook niet heel vernieuwend, wat niet erg is, maar als je dan de voorgaande twee albums weer luistert, dan zet je liever die op. Misschien komt het nog na een paar luisterbeurten, want ik heb hem pas 3x in z'n geheel geluisterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 november 2021 Auteur Share Geplaatst 11 november 2021 Beach House - Superstar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 november 2021 Share Geplaatst 12 november 2021 Op 9-11-2021 om 15:17 zei Richarð.: Nieuwe TWoD pakt me echt veel minder dan dat de eerdere platen, Lost in the Dream en A Deeper Understanding, deden. De singles Living Proof en het titelnummer heb ik regelmatig gedraaid en bevielen me wel. Vervolgens het hele album gedraaid en het bleef een beetje bij die twee nummers en Harmonia's Dream die me pakte. De rest deed me (nog) niet zoveel. Het is natuurlijk ook niet heel vernieuwend, wat niet erg is, maar als je dan de voorgaande twee albums weer luistert, dan zet je liever die op. Misschien komt het nog na een paar luisterbeurten, want ik heb hem pas 3x in z'n geheel geluisterd. Ik had hetzelfde inderdaad. Lost in the Dream was voor mij ook echt een groeier trouwens, dus misschien komt dat bij dit album ook nog. Idles - The Beachland Ballroom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten