Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

6 uur geleden zei Erwin.:

Ik moet hem nog steeds een keer goed luisteren. Is het een goeie?

Wat vind je van de nieuwe Drugs plaat?

Nieuwe TWoD pakt me echt veel minder dan dat de eerdere platen, Lost in the Dream en A Deeper Understanding, deden. De singles Living Proof en het titelnummer heb ik regelmatig gedraaid en bevielen me wel. Vervolgens het hele album gedraaid en het bleef een beetje bij die twee nummers en Harmonia's Dream die me pakte. De rest deed me (nog) niet zoveel. Het is natuurlijk ook niet heel vernieuwend, wat niet erg is, maar als je dan de voorgaande twee albums weer luistert, dan zet je liever die op. Misschien komt het nog na een paar luisterbeurten, want ik heb hem pas 3x in z'n geheel geluisterd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-11-2021 om 15:17 zei Richarð.:

Nieuwe TWoD pakt me echt veel minder dan dat de eerdere platen, Lost in the Dream en A Deeper Understanding, deden. De singles Living Proof en het titelnummer heb ik regelmatig gedraaid en bevielen me wel. Vervolgens het hele album gedraaid en het bleef een beetje bij die twee nummers en Harmonia's Dream die me pakte. De rest deed me (nog) niet zoveel. Het is natuurlijk ook niet heel vernieuwend, wat niet erg is, maar als je dan de voorgaande twee albums weer luistert, dan zet je liever die op. Misschien komt het nog na een paar luisterbeurten, want ik heb hem pas 3x in z'n geheel geluisterd.

Ik had hetzelfde inderdaad. Lost in the Dream was voor mij ook echt een groeier trouwens, dus misschien komt dat bij dit album ook nog.

Idles - The Beachland Ballroom

Link naar opmerking
Deel via andere websites