Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

5 minuten geleden zei Richarð.:

Nieuwe Arctic Monkeys plaat, Karel. Had je moeten weten.

Ik vind ze goed, nooit fan van geweest. Ik kan ze beter behappen dan Muse iig, vind ik echt niet mijn ding.

En ik moet bij AM altijd aan dit denken:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arctic Monkeys en Muse hebben niet super veel met elkaar te maken. Ik vind Arctic Monkeys best prima om naar te luisteren, vooral toen ik wat jonger was. Het mist alleen tegenwoordig wel iets voor mijn gevoel. Beetje creativiteit, gelaagdheid ofzo. Nummers en teksten blijven toch altijd een beetje steken op een hoog witte-studentenjongenman-die-veel-blowtjes-doet-niveau. Maar zal het nieuwe album eens luisteren, wie weet zit er eens wat meer maturiteit in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Socrates:

Arctic Monkeys en Muse hebben niet super veel met elkaar te maken. Ik vind Arctic Monkeys best prima om naar te luisteren, vooral toen ik wat jonger was. Het mist alleen tegenwoordig wel iets voor mijn gevoel. Beetje creativiteit, gelaagdheid ofzo. Nummers en teksten blijven toch altijd een beetje steken op een hoog witte-studentenjongenman-die-veel-blowtjes-doet-niveau. Maar zal het nieuwe album eens luisteren, wie weet zit er eens wat meer maturiteit in.

Dit inderdaad. Heb het nieuwe album ook maar eens aangeslingerd en ik ben alles behalve onder de indruk. Ik mis echt urgentie. Het zijn geen slechte songs maar stuk voor stuk niemendalletjes. Ik mis dynamiek in het instrumentarium en de zang. Alles is ontzettend vlak, bijna slapjes zelfs zou ik zeggen. Het pit wat bijvoorbeeld op AM wel nadrukkelijk aanwezig was is weg, heel ver weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites