Yves Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Dertien in een dozijn commerciële rap/r&b-tune. Fijn voor twaalfjarige Justin Bieberfans maar deze eenheidsworst eten maakt mij een beetje misselijk. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Ik vind het wel wat hebben. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 +1, omdat dit meer mijn kopje thee is, en omdat m'n minnetjes op beginnen te raken. Beetje jammer van die pop zangeres tussendoor alleen, zo saai en goedkoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Ik vind hem heerlijk. Die zangeres stoor ik me ook totaal niet aan, teksten zijn goed, groof is goed en flow is uitstekend. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Kleine +1, het luistert erg lekker weg en ik word er wel vrolijk van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Volgens mij nu alle nummers die in de plus zijn geeindigd gemist :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Ik houd echt totaal niet van rap maar dat mag geen reden zijn om direct een - te geven. Ik houd het dus neutraal, een 0 want het is niet heel slecht maar ook niet dat ik zeg "ja!". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Eigen inzending. Heerlijk nummertje, echt talloze keren geluisterd. Dikke +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Ik hou wel HipHop/rap, dus fijn omdat dit hier even langs zien te komen. Dit zit wel een beetje tegen de RnB aan, wat ik vaak net even iets minder vind. Ook hoor ik een beetje de sound van College Dropout terug van Kanye West. Heb nu wel de neiging om er meer van te luisteren, dus daarom een +1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Meh. J.Cole is nou ook niet het type rapper waar ik graag naar luister. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Altijd +1 voor Jermaine Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Ik vind RnB over het algemeen niet te pruimen. Ook in dit geval niet. Staat zo ver van mijn smaak af. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 J. Cole kan ik normaal wel hebben, dit nummer echter niet. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Not my cup of tea, -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Is het goed? Geen idee. Is het slecht? Dat stuk van de dame in ieder geval wel. Is dat genoeg voor een -1? Nee. Eerste reactie was 'manmanman wat is dit nou weer?', inderdaad een beetje makkelijk/goedkoop/dertien in een dozijn, maar het is minder onaangenaam dan ik in eerste instantie ervoer (en een groot aantal nummers die al langsgekomen zijn). Vind het nog steeds niet best, maar niet genoeg voor een -1. Goed vind ik het echter ook niet, dus 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 +: Stukjes van J. Cole zijn wel aardig. -: Al de rest. -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Dertien in een dozijn commerciële rap/r&b-tune. Fijn voor twaalfjarige Justin Bieberfans maar deze eenheidsworst eten maakt mij een beetje misselijk. -1 Eensch. Stem jij anders voortaan gelijk voor mij. -1 dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Wat een elitairlisme hier af en toe zeg..Nooit geweten dat muziek zo zwaar genomen werd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Ik ben van nature een Hip-Hop man. Al maakt juist dat feit me zeer kritisch tegenover Hip-Hop wanneer ik het luister. Kon vroeger J. Cole zeker goed waarderen, maar na Friday Night Lights ging het bij hem rap achteruit. J. Cole heeft weinig boeiends te zeggen en valt erg vaak in herhaling. Verder is TLC natuurlijk zwaar classic, Waterfalls en No Scrubs zijn 2 R&B classics, maar de sample hier (is het een sample? klinkt zo wel) is maar een beetje matig, beetje houterig, zonder charisma en lijkt er zomaar in gezet te zijn. Beat is redelijk, maar niet super. J. Cole zn verses zijn maar matig, delivery is ook iets te geforceerd, de storytelling overigens ook net iets té. Als ik dit vergelijk met J. Cole op zn scherpst, bij A Star is Born van Jay-Z of Beautiful Bliss van Wale, damn wat een verschil. Daar hoorde ik een hongerige MC, dat is ondertussen al een tijdje niet meer. Desalniettemin is het niet eens een heel slecht nummer, zo voor op de achtergrond klinkt het best prima eigenlijk, het is nog aardig catchy en de production value is ook vrij hoog, nummer zit redelijk goed in elkaar, producer weet wat die aan het doen is. Aangezien ik pleit voor positivisme ga ik dan maar voor een 0, omdat ik het ongeveer een 6je zou geven. Overigens is mn vader na dit nummer opeens Waterfalls van TLC aan het zingen :mrgy: Terwijl ik deze op mn headphones luisterde, dat is wel mooi toeval. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Met al die 0 laatste tijd is ook geen wonder dat zo weinig songs in plus komen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Wat een elitairlisme hier af en toe zeg..Nooit geweten dat muziek zo zwaar genomen werd.. Gelukkig is er nog een culturele elite om de kwaliteit van de rommel te scheiden. Wie zou dat anders doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Wat een elitairlisme hier af en toe zeg..Nooit geweten dat muziek zo zwaar genomen werd.. Alles plussen zoals jij doet is dan weer het andere uiterste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Alles plussen zoals jij doet is dan weer het andere uiterste. Ik plus gewoon wat ik goed vind ja..Vindt laatste 6 nummers steeds beter worden..Met een 0 kan je net zo goed -1 doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Ik plus gewoon wat ik goed vind ja..Vindt laatste 6 nummers steeds beter worden..Met een 0 kan je net zo goed -1 doen. Moet je misschien eens lezen wat ik te zeggen heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Ik plus gewoon wat ik goed vind ja..Vindt laatste 6 nummers steeds beter worden..Met een 0 kan je net zo goed -1 doen. En de rest mint gewoon wat ze niet goed vinden, big deal. Vind dit zeker niet een van J Cole's betere nummers maar desondanks wel een +1'tje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten