Baddoo Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Vind het wel een lekker nummer voor 'on the side', maar niet meer dan dat. Toch een +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Dit is een nummertje wat je heel snel zat wordt, persoonlijk na een seconde of 15 al... Niet ontzettend slecht, maar ik wil mijn plusjes toch wel wat meer waarde geven dan dit -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Plakje van die ellenlange eenheidswoest die de muziekwereld regeert. Zoals iemand al eerder zei een nummertje op de radio dat aan je voorbij gaat. Irritant is het niet meteen, op de ohohoh's na dan. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Mixed feelings. Vind het wel een prima nummertje, maar tegelijk ook weer erg eentonig en 'standaard'. Aangezien ik in een goede bui ben maak ik er een plusje van, dus: +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Na 1 seconde hoor je het al: dit is standaard meuk. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Mixed feelings. Vind het wel een prima nummertje, maar tegelijk ook weer erg eentonig en 'standaard'. Aangezien ik in een goede bui ben maak ik er een plusje van, dus: +1 Hier sluit ik me volledig bij aan +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Nee, lekker radiovriendelijk, maar dit hoeft van mij niet. Ergerlijk ook die ooooooh -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Lekker nummer voor op de achtergrond +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Leuk liedje voor in de auto +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 april 2016 Auteur Share Geplaatst 25 april 2016 Andrew McMahon In the Wilderness behaalt -2 met hun nummer Cecilia and the Satellite. Sam Hunt - Cop Car Kloppie G4dWlCHKdio Huisregels: - Elke dag rond 18:00 zal het volgende nummer gepost worden door mij - Gebruik +1 of -1. Post zonder zullen niet meetellen - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen - Max. 2 nummers per persoon op de wachtlijst - Alle genres zijn toegestaan - Het nummer móet op Youtube of Soundcloud te staan - Ingezonden nummers móeten voorzien worden van een link naar YT of SC Top 10 +5 Eefje de Visser - Scheef 0 Benjamine Clementine - Cornerstone -2 Andrew McMahon In the Wilderness - Cecilia and the Satellite -5 Anderson .Paak ft. The Game & Sonyae Elise - Room in Here -6 Iris Penning - Onvoorstelbaar Onvoorspelbaar -11 People You Know - Bigger Things -15 Gers Pardoel - Met Mij [spoiler=Overige Nummers]- [spoiler=Wachtlijst]A Perfect Circle - The Package fn0hy-8vTeE Zeus Ringo Deathstarr - Rip IQ187y5sH3E Yves Joanna Newsom - Leaving the City keke7BGzJPI Keko Thundercat - Them Changes sBM5T4fHucA Justin J. Cole ft. TLC - Crooked Smile 2KK_Mxbc91I JanVertonghen' Volbeat - The Devil's Bleeding Crown YlWke6jK4rI sennid Kygo - Epsilon ME_HnkOcJl4 Thomassje123 Bipolar Sunshine - Daydreamer JhBa8LekChU Magikarp Moderat - Reminder cJwsNUoazUg Kyrill Flume ft. Tove Lo - Say It RobBouwman Common ft Lauryn Hill - Retrospect for Life VzZVNFYleb8 Östlund Atmosphere - Last to Say 9uEJi0x-49E Rensationeel. Fyfe - Solace oLGnR0UldCM Chiemel Nothing But Thieves - If I Get High xWpEZguQE8E pecswollenaer Austin Plaine - Never Come Back Again REUPPN33tBs bas2204 Akwasi - Dorst MiwTYPLUkSg Kloppie Dave Gahan & Soulsavers - All of This and Nothing cXzppoqAaRc Zeus Stillwave - Tarmac Plains fLtVQ2ztzks Keko Billy Currington - Hey Girl ek4Zsw5_p0g JanVertonghen' K's Choice - Shadowman d85AC7dD3LM Niejo101 Foals - Snake Oil Ye-Ziai0HLw Magikarp Amber Arcades: Fading Lines IsHc8Hce_D0 Richarð. Josef Salvat - Punchline 953jqlt88ZE Justin Miss Montreal ft. Will Knox - Thank You zDVTQSAbUiQ 007mark Part Company - Babar a6OGHhiXLNc Chiemel Praying Mantis - The One EOl5C-eL1zI bas2204 [spoiler=Mentions] [MENTION=3991]Jasper.[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=7213]Niejo101[/MENTION]; [MENTION=23359]RobBouwman[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=19686]Bm[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=19010]Tomas.[/MENTION]; [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=19189]henkyh[/MENTION]; [MENTION=8910]Baddoo[/MENTION]; [MENTION=32488]Ajaciedjee[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=26302]sennid[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Wow wat een zeiknummer, na een minuut afgezet. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Wat moet je hier mee? -1 De tekst is wel geniaal :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Walgelijk. Standaard singer-songwriter liedje met een haast banale ééntonigheid en typische schoolband-stem. Smerig en nietszeggend tegelijkertijd. -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Geniaal nummer. Lekker en veelzeggend tegelijkertijd. Dikke +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 354214353-in-een-dozijn. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Wel enorm ooooooooooh oooohhhhhhhhh gehalte... Tekst is hilarisch kut. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Nah Sam Hunt vind ik niks. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Dit soort emo-gezanik is al zoveel duizenden keren gemaakt dat je je afvraagt waarom zoiets überhaupt nog succes kan hebben? Al decennia lang worden echter de commerciële hitlijsten bestookt met dit soort weerzinwekkend kwijlconcentraat. Onbegrijpelijk. -1 en een doekje om de kots van mijn mond af te vegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 'Muzikale' diarree ziet er dus zo uit, weten we dat ook weer -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Haha, niveau is hier nog niet bijster hoog. Wederom een -1, helemaal niks dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Zeurmuziek... -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 (bewerkt) Het nummer had wel wat maar ik ben beter gewend van Sam Hunt. +1 25 april 2016 bewerkt door Tomas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Dit is idd het toppunt van 13 in een dozijn -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Jammer weer niet echt mijn nummer -1. Hoop binnenkort weer wat mooie nummers te horen, want ben vroeger door dit topic wel fan geworden van bepaalde nummers/bands. Trouwens bij nader inzien is Benjamin Clementine echt een lekker zanger en is het echt een mooi nummer, moest er even aan wennen maar hij krijgt nu een dikke +1! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Jammer weer niet echt mijn nummer -1. Hoop binnenkort weer wat mooie nummers te horen, want ben vroeger door dit topic wel fan geworden van bepaalde nummers/bands. Trouwens bij nader inzien is Benjamin Clementine echt een lekker zanger en is het echt een mooi nummer, moest er even aan wennen maar hij krijgt nu een dikke +1! Daar heb je een punt. Ik vind het een prachtig nummer maar moest het ook meerdere keren luisteren om het echt te waarderen. Is wel vaker zo, maar betrap me er nu zelf ook op dat ik ook slechts 1x per ingezonden nummer luister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten