jj1 Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Welke club ben je trainer dan? heb zelf jaartje bij lotus gespeeld en 2de jaar kon ik naar aalsmeer maar lekker hoofddorp gebleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Tess :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 23 december 2016 Auteur Share Geplaatst 23 december 2016 Welke club ben je trainer dan? heb zelf jaartje bij lotus gespeeld en 2de jaar kon ik naar aalsmeer maar lekker hoofddorp gebleven. Ik zit bij VIdo in Purmerend. Zelf speel je niet meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Ik zit bij VIdo in Purmerend. Zelf speel je niet meer? Nee speel niet meer ken je dames uit het 2de? Haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 december 2017 Share Geplaatst 15 december 2017 Halve finale nu tegen Noorwegen. 8 minuten gespeeld en je ziet nu al dat het hem niet gaat worden. Missen alweer te veel kansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Wereldkampioen ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Wat een wedstrijd! Ben helemaal geen fan, maar zat op het puntje van mijn stoel. Qua snelheid en hardheid kan het voetbal echt nog wel iets leren van deze sport. Geen schwalbes of aanstellerij, na een overtreding meteen de bal laten liggen en geen gezeur tegen de scheids. Ook de effectieve speeltijd ligt ontzettend hoog. Er mogen wel wat regels worden overgenomen uit het handbal en hockey wat mij betreft.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Mooi voor de oudgedienden Wester, Polman, Abbingh, Malestein, Snelder en ik vergeet er vast nog een paar. Hoe vaak zij naast de hoofdprijs grepen was gewoon niet leuk meer. En nu zijn ze eindelijk wereldkampioen en als toetje meteen geplaatst voor de Olympische Spelen. Ik volg dit team al jaren op tv en dit is gewoon genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 18 december 2019 Share Geplaatst 18 december 2019 (bewerkt) Op 15-12-2019 om 14:24 zei delichris: Mooi voor de oudgedienden Wester, Polman, Abbingh, Malestein, Snelder en ik vergeet er vast nog een paar. Hoe vaak zij naast de hoofdprijs grepen was gewoon niet leuk meer. En nu zijn ze eindelijk wereldkampioen en als toetje meteen geplaatst voor de Olympische Spelen. Ik volg dit team al jaren op tv en dit is gewoon genieten. Wel ontzettend zuur voor Nieke de Groot en Yvette Broch natuurlijk. Zij hebben de afgelopen EK's en WK's ook veel betekend voor de andere meiden uit deze huidige selectie. Met deze twee erbij hadden ze ongetwijfeld nog wat meer diepte in de selectie gehad om wat meer door te rouleren. Maar wat een bizar toernooi hebben ze gedraaid zeg, 3 x verliezen en alsnog WK worden. Gelukkig stonden ze er bij de wedstrijden dat het moest gebeuren. Eindelijk ook een keer die dekselse Noorse dames verslagen. Wat mij betreft sportteam van het jaar, ongeacht wat de uitslag wordt bij het gala. Edit: Oh en... Tess 18 december 2019 bewerkt door tdogg16 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 18 januari 2022 Share Geplaatst 18 januari 2022 Dat handbal, zoals nu weer dat Nederlands mannen team op het EK tegen Portugal. Het is toch wel qua fysiek, tempo/snelheid, uithoudingsvermogen etc. echt topsport he! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 18 januari 2022 Share Geplaatst 18 januari 2022 2 uur geleden zei Jotew: Dat handbal, zoals nu weer dat Nederlands mannen team op het EK tegen Portugal. Het is toch wel qua fysiek, tempo/snelheid, uithoudingsvermogen etc. echt topsport he! Als fervent handballer kan ik dat alleen maar beamen. Zeker met/tegen de jongere garde veel gespeeld dus ik heb hard zitten juichen vandaag. De halve finales bereiken zal echter zeer moeilijk worden maar ik durf met dit team niks meer uit te sluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 januari 2022 Share Geplaatst 20 januari 2022 Dat gaat zwaar worden vanavond tegen Frankrijk. Vier spelers in isolatie en Tommie Falke onderweg naar Hongarije. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 20 januari 2022 Share Geplaatst 20 januari 2022 Ik zie het inderdaad ook somber in, qua dekking heb je echt heel weinig over. Hopelijk kan NL tegen Kroatië en Montenegro nog een keer stunten maar hoe dan ook is het al een topprestatie om de eerste ronde door te komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 januari 2022 Share Geplaatst 22 januari 2022 Vooralsnog een mooie pot tussen Nederland en Montenegro! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 22 januari 2022 Share Geplaatst 22 januari 2022 16 minuten geleden zei Jotew: Vooralsnog een mooie pot tussen Nederland en Montenegro! Volledig mee eens! Hopelijk breekt het gebrek aan wisselmogelijkheden NL in de tweede helft niet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 januari 2022 Share Geplaatst 22 januari 2022 (bewerkt) Mooi om die kleine Steins elke keer in de weer te zien trouwens! Word wel lustig op los gestrooid met tijdstraffen zeg. Deze laatste 2-minuten voor Smits is wel heeeeeeeel zwaar 22 januari 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 januari 2022 Share Geplaatst 22 januari 2022 Van Leeuwen: HELD! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 22 januari 2022 Share Geplaatst 22 januari 2022 Wat een legendes dit! Ondanks alle hindernissen bij de beste tien ploegen van Europa met maar 2 spelers die individueel meespelen in de wereldtop. Zegt genoeg over het collectief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten