Jump to content
CrisChivu

Handbal

Recommended Posts

Welke club ben je trainer dan?

heb zelf jaartje bij lotus gespeeld en 2de jaar kon ik naar aalsmeer maar lekker hoofddorp gebleven.

Welke club ben je trainer dan?

heb zelf jaartje bij lotus gespeeld en 2de jaar kon ik naar aalsmeer maar lekker hoofddorp gebleven.

Ik zit bij VIdo in Purmerend. Zelf speel je niet meer?

Ik zit bij VIdo in Purmerend. Zelf speel je niet meer?

Nee speel niet meer

ken je dames uit het 2de? Haha

Halve finale nu tegen Noorwegen. 8 minuten gespeeld en je ziet nu al dat het hem niet gaat worden. Missen alweer te veel kansen.

Wat een wedstrijd! Ben helemaal geen fan, maar zat op het puntje van mijn stoel. Qua snelheid en hardheid kan het voetbal echt nog wel iets leren van deze sport. Geen schwalbes of aanstellerij, na een overtreding meteen de bal laten liggen en geen gezeur tegen de scheids. Ook de effectieve speeltijd ligt ontzettend hoog. Er mogen wel wat regels worden overgenomen uit het handbal en hockey wat mij betreft.. 

Mooi voor de oudgedienden Wester, Polman, Abbingh, Malestein, Snelder en ik vergeet er vast nog een paar. Hoe vaak zij naast de hoofdprijs grepen was gewoon niet leuk meer. En nu zijn ze eindelijk wereldkampioen en als toetje meteen geplaatst voor de Olympische Spelen. Ik volg dit team al jaren op tv en dit is gewoon genieten.

Op 15-12-2019 om 14:24 zei delichris:

Mooi voor de oudgedienden Wester, Polman, Abbingh, Malestein, Snelder en ik vergeet er vast nog een paar. Hoe vaak zij naast de hoofdprijs grepen was gewoon niet leuk meer. En nu zijn ze eindelijk wereldkampioen en als toetje meteen geplaatst voor de Olympische Spelen. Ik volg dit team al jaren op tv en dit is gewoon genieten.

Wel ontzettend zuur voor Nieke de Groot en Yvette Broch natuurlijk. Zij hebben de afgelopen EK's en WK's ook veel betekend voor de andere meiden uit deze huidige selectie. Met deze twee erbij hadden ze ongetwijfeld nog wat meer diepte in de selectie gehad om wat meer door te rouleren. Maar wat een bizar toernooi hebben ze gedraaid zeg, 3 x verliezen en alsnog WK worden. Gelukkig stonden ze er bij de wedstrijden dat het moest gebeuren. Eindelijk ook een keer die dekselse Noorse dames verslagen. 

Wat mij betreft sportteam van het jaar, ongeacht wat de uitslag wordt bij het gala. :)

Edit: Oh en... Tess :classic_love:

Edited by tdogg16