Juca Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Nirvana - Arctic Monkeys Nirvana, blegh. The Beatles - Radiohead Veel boeiender en interessanter. Led Zeppelin - Tame Impala Led Zeppelin erg tof, maar Tame Impala vind ik ietsje toffer. Pink Floyd - The National Heel erge close call. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Nirvana - Arctic Monkeys The Beatles - Radiohead Led Zeppelin - Tame Impala Pink Floyd - The National Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Nirvana - Arctic Monkeys The Beatles - Radiohead Led Zeppelin - Tame Impala Pink Floyd - The National Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Nirvana - Arctic Monkeys The Beatles - Radiohead Led Zeppelin - Tame Impala Pink Floyd - The National Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Nirvana - Arctic Monkeys | Gewoon de betere The Beatles - Radiohead | ik hou ook zeker van de nummers van the Beatles maar Radiohead vind ik toch net iets beter Led Zeppelin - Tame Impala | Ik zeg gelijk maar dat Tame Impala hier het voordeel heeft van tijd, al is Zeppelin op dit moment zeker nog wel de grotere Pink Floyd - The National | Voor mij overduidelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 Nirvana - Arctic Monkeys Allebei meh, maar Nirvana nog iets meher. The Beatles - Radiohead Heb niet zoveel met Radiohead en The Beatles blijven gewoon uitermate goed. Led Zeppelin - Tame Impala Hahaha Tame |mpala hier :r:r:r Die mogen niet eens de schoenen poetsen van Led. Pink Floyd - The National Lijkt me vrij logisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 Nirvana - Arctic Monkeys Allebei bands die naar mijn mening niet bij de beste acht horen, maar ik geef de voorkeur aan Arctic Monkeys. The Beatles - Radiohead Led Zeppelin - Tame Impala Stairway to Heaven is mijn nr. 1 qua beste platen, maar Tame Impala ook een kans gegeven met hun muziek waaronder de bekende hit van 8 minuten. Dat was voor mij dan eigenlijk the Stairway to Hell. Pink Floyd - The National Pink Floyd sluit nog enigszins aan bij de muziek die ik kan waarderen, the National is het voor mij niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 april 2016 Auteur Share Geplaatst 7 april 2016 [Kwartfinale] De stemmen zijn geteld en onderstaande bands gaan door naar de halve finale. Spannend was het wel en in een enkel geval moest zelfs de beoordeling van de beste twee albums er aan te pas komen. Daardoor is voor de winnaar van 2015, Radiohead, de kwartfinale het eindstation. Eerdere winnaars The Beatles (2013) en Pink Floyd (2014) mogen nog hopen op een vervolg. De complete uitslag: Vanavond of morgen komt de halve finale online Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 april 2016 Share Geplaatst 7 april 2016 Haha, wat een farce dat the Beatles albums gemiddeld hoger scoren op Mume. Interesse is na de halve finale wel voorbij als Arctic Monkeys het moet afleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 8 april 2016 Share Geplaatst 8 april 2016 Voor mij houdt het hier alweer op, bands die naar mijn mening in aanmerking kwamen liggen er allemaal uit. Onbegrijpelijk dat drie van de vier halve finalisten bands zijn die ik al gedateerd en oubollig vind klinken, terwijl ik met gemak van velen onder jullie je vader kon zijn. Mathematisch dan, je moeder heeft geen scheve schaatsen gereden, tenminste niet met mij :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 april 2016 Auteur Share Geplaatst 8 april 2016 [Halve finale] Slechts 4 bands zijn nog in de race om uitgeroepen te worden tot 'Beste Band 2016'. Door loting zijn daar de volgende twee halve finales uitgekomen, waar jullie nu mogen bepalen welke twee bands zich over enkele dagen finalist mogen noemen. Stemmen De bedoeling is nu een favoriet te kiezen tussen twee bands. Dit door middel van de favoriet dik te markeren. Bijvoorbeeld. Band A - Band B Indien een neutrale stem markeer geen van beide. Probeer alleen te stemmen op bands die je ook echt kent, dit valt niet te controleren, maar ik reken op jullie eerlijkheid. Of je neemt de moeite een aantal nummers van de band te beluisteren of je stemt blanco. Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel gewaardeerd. The Beatles - Pink Floyd Led Zeppelin - Arctic Monkeys Deadline zal ergens na het weekend liggen, denk op dinsdag. Hangt af van hoe lang de activiteit nog doorgaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 april 2016 Share Geplaatst 8 april 2016 The Beatles - Pink Floyd | Meer mijn smaak, grootser, tijdlozer Led Zeppelin- Arctic Monkeys | Led Zeppelin kan niet winnen op basis van twee nummers die ik steengoed vind. Arctic Monkeys meer mijn smaak en heeft voor mij persoonlijk veel meer te bieden; hun oudere en nieuwe nummers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 8 april 2016 Share Geplaatst 8 april 2016 (bewerkt) The Beatles - Pink Floyd Op aanraden van wat vrienden gaan luisteren en het bevalt me erg goed. Led Zeppelin - Arctic Monkeys Hebben gewoon veel goede nummers die ik op elk moment kan waarderen. 8 april 2016 bewerkt door pecswollenaer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 april 2016 Share Geplaatst 8 april 2016 The Beatles - Pink Floyd The Beatles horen in de finale te Led Zeppelin - Arctic Monkeys staan tegen de Arctic Monkeys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 april 2016 Share Geplaatst 8 april 2016 The Beatles - Pink Floyd; Interessanter. Led Zeppelin - Arctic Monkeys; Beide niet halve finale-waardig in mijn ogen. Vind beide bands wel leuk, maar heb geen voorkeur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max.V. Geplaatst 8 april 2016 Share Geplaatst 8 april 2016 The Beatles - Pink Floyd Imo een van de beste band die er bestond. Zij hebben daadwerkelijk invloed op de muziek en maatschappij gehad en tevens een van mijn favoriete bands. Led Zeppelin - Arctic Monkeys Van beide geen fan maar om te kiezen toch van Led Zeppelin net iets meer puur omdat ze 2 goede nummer hebben met 'Stairway to Heaven' & 'Whole lotta love.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 8 april 2016 Share Geplaatst 8 april 2016 The Beatles - Pink Floyd | Finale avant la lettre wat mij betreft, waarbij ik dan toch duidelijk voor Pink Floyd kies. De band die van mij een serieuze muziekliefhebber maakte en nu zoveel artiesten later nog steeds tot m'n favorieten hoort. Led Zeppelin - Arctic Monkeys | Daarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 april 2016 Share Geplaatst 8 april 2016 The Beatles - Pink Floyd Hoewel The Beatles misschien meer hebben betekent voor de muziek, kan ik de nummers van Pink Floyd meer waarderen. Led Zeppelin - Arctic Monkeys | De aanwezigheid van Arctic Monkeys in de finale is voor mij al vreemd, dus als ze het dan opnemen tegen Led Zeppelin is het niet moeilijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 april 2016 Share Geplaatst 8 april 2016 Beatles en Monkeys. Beatles - Nirvana had in mijn ogen nog wel een acceptabele finale geweest. Interpol in de finale ook wel, toch een aantal liefhebbers hier en gewoon een zeer goede, krachtige band. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 9 april 2016 Share Geplaatst 9 april 2016 The Beatles - Pink Floyd zzzzzzzzzzz Led Zeppelin - Arctic Monkeys vind Led Zeppelin wel vet, maar Arctic Monkeys is de doorslaggevende band geweest in mijn muzikale groei en mogen wat mij betreft dit gaan winnen. Ook gewoon een tegenstem tegen de dinosauriërs waar tegen ze het moeten opnemen, vind dat jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 9 april 2016 Share Geplaatst 9 april 2016 The Beatles - Pink Floyd Nirvana eruit, ga jullie omdraaien, en draai vervolgens nooit meer om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 The Beatles - Pink Floyd | Beiden vind ik ze top maar Pink Floyd heeft net dat extras Led Zeppelin - Arctic Monkeys | Zelfde als bij Tijn, samen met Muse luister ik de monkeys vanaf het begin dat ik meer muziek begon te ontdekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 11 april 2016 Share Geplaatst 11 april 2016 (bewerkt) The Beatles - Pink Floyd Pink Floyd heeft een van mijn favoriete albums allertijden gemaakt: Meddle. Maar ik dank god op m'n blote knieën voor de Beatles. Zowat alle muziek die ik tof vind zijn schatplichtig aan ze. Bovendien zou ik niet eens een top 50 van beste nummers kunnen maken. Waanzinnig. Led Zeppelin - Arctic Monkeys De aapjes zijn live een waar feest. De albums evolueren in iets wat me steeds minder aanspreekt, maar ik blijf liefde geven. Totdat die prutser van een Josh Homme ze volledig verneukt heeft. Led Zeppelin zie ik toch vooral als echte hardrock, een genre wat me niet echt ligt. Kan ze wel waarderen, maar daar houdt het voor mij ook op. 11 april 2016 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 The Beatles - Pink Floyd PF is een voor pretentieusachtige figuren de band, geef mij maar de muziek voor het gepeupel. Led Zeppelin - Arctic Monkeys Allebei meh, maar Arctic Monkeys? Say Whut?? Noh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 The Beatles - Pink Floyd Led Zeppelin - Arctic Monkeys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten