Geplaatst 30 september 20214 jr. 16 uur geleden zei La Pulga: Iemand die dit actief speelt? Wordt een beetje moe van de randommers. Redelijk. S’avonds beetje op de mobiel.
Geplaatst 30 september 20214 jr. 1 uur geleden zei The Saint: Redelijk. S’avonds beetje op de mobiel. Met welke Pokemon speel jij het liefst? Mijne is Cinderace, als die level 15 is dan is die niet te stoppen.
Geplaatst 30 september 20214 jr. Momenteel vooral Venusaur. Beetje snipen met sludge bomb en solar beam vanuit de bosjes.
Geplaatst 30 september 20214 jr. Zelf nu al twee weekjes ofzo niet gespeeld, daarvoor heel veel gespeeld. Zit in master league met alleen maar solo queue en speel veel Marchamp, Absol, Greninja/Cinderace.
Geplaatst 17 oktober 20214 jr. Ik heb een nieuwe favoriet, Zeraora, als die op level 8 zijn discharge heeft en op level 10 zijn ult is dat echt te overpowered. Ben nu volgens mij veteran 3.
Geplaatst 18 november 20213 jr. Triple post achter elkaar. Maar is er iemand al klaar voor morgen? Bij mij komt Diamond op de mat dan.
Geplaatst 18 november 20213 jr. Verdomme Gaabs, als ik mod was had ik je geband Is DIamond weer een spel zoals good old Pokemon Red of Pokemon Gold?
Geplaatst 18 november 20213 jr. 16 minuten geleden zei Erwin.: Verdomme Gaabs, als ik mod was had ik je geband Is DIamond weer een spel zoals good old Pokemon Red of Pokemon Gold? Die waarschuwing in mijn PM was ook wel overbodig hoor, ik wist heus wel dat ik fout zat. Maar inderdaad, dit word een remake van de old school diamond en pearl. Lekker 8 badges verslaan in een paar uur en dan maanden wachten op een nieuwe versie. Wel een belangrijke toevoeging ten opzichte van de old school versie, je kan je pokebal customisen hoe ziek is dat? Gewoon je pokebal een sticker geven en een andere kleur.
Geplaatst 18 november 20213 jr. Ik weet nog niet zo goed of ik deze moet pakken. Heb al een paar Pokémon nu aangetast maar nooit helemaal uitgespeeld, sowieso is het een grijs gebied wanneer je Pokémon 'uitspeelt'.
Geplaatst 18 november 20213 jr. Vind het zelf wel lachen om op de telefoon af en toe te doen alsof je op de GBC weer zit met Pokémon Crystal.
Geplaatst 21 november 20213 jr. Ik vind het tot nu toe wel één van de betere versies van Pokémon ooit.
Geplaatst 21 november 20213 jr. 1 uur geleden zei La Pulga: Ik vind het tot nu toe wel één van de betere versies van Pokémon ooit. Ja. De moeite?
Geplaatst 21 november 20213 jr. 23 minuten geleden zei Aaron21: Ja. De moeite? Zeker, beetje een animal crossing sfeertje en zit goed in elkaar. Ook dat je nu met een controller op de tv kan spelen is lekker. (ik tel sword niet mee, die vond ik namelijk magertjes)
Geplaatst 21 november 20213 jr. 10 minuten geleden zei La Pulga: Zeker, beetje een animal crossing sfeertje en zit goed in elkaar. Ook dat je nu met een controller op de tv kan spelen is lekker. (ik tel sword niet mee, die vond ik namelijk magertjes) Op tv spelen is wel lekker idd.
Geplaatst 25 januari 20223 jr. 8 uur geleden zei Stefan.: Zijn we al hyped voor vrijdag? Ik was heel sceptisch, maar na de leaks zijn de laatste geluiden louter positief. Ik twijfel er wel nog een beetje aan om hem alvast te bestellen zodat ik vrijdag gelijk kan spelen, of toch even de reviews en vooral gameplay beelden af te wachten. Wat doe jij?
Geplaatst 25 januari 20223 jr. 9 uur geleden zei Stefan.: Zijn we al hyped voor vrijdag? Ja Ik droomde dat die maandag kwam zodat ik lekker de hele week kon spelen.
Geplaatst 25 januari 20223 jr. Ik heb een tijdje geleden eens Sword gekocht (geloof ik), maar toch lang niet meer zo leuk als twintig jaar geleden. Ik neem aan dat Pikachu nog steeds the shit is?
Geplaatst 25 januari 20223 jr. 3 uur geleden zei Beppu: Ik was heel sceptisch, maar na de leaks zijn de laatste geluiden louter positief. Ik twijfel er wel nog een beetje aan om hem alvast te bestellen zodat ik vrijdag gelijk kan spelen, of toch even de reviews en vooral gameplay beelden af te wachten. Wat doe jij? Nog niet gekocht, deze week ff kijken en dan lekker vrijdag spelen
Geplaatst 28 januari 20223 jr. 3 uur geleden zei La Pulga: Nou hij is binnen! Hier nog niet helaas. Nou ja, vandaag toch op stap met mijn kleine meid. Hopelijk ligt die morgenochtend wel op de deurmat. Wat is je eerste indruk? Heb toch vooral erg positieve review gelezen. Niet verwacht hoor.
Geplaatst 28 januari 20223 jr. 8 minuten geleden zei Beppu: Hier nog niet helaas. Nou ja, vandaag toch op stap met mijn kleine meid. Hopelijk ligt die morgenochtend wel op de deurmat. Wat is je eerste indruk? Heb toch vooral erg positieve review gelezen. Niet verwacht hoor. Ik moet nog beginnen, ga ik zo eventjes doen. Ben benieuwd hoever het zal gaan met online gedeeltes want dan trommel ik wat vrienden op om mee te spelen.