Beppu Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Johan Cruijff is overschat 🇧🇪 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Ik wist niet dat Barcelona zulke goede talenten heeft in de selectie. Hier gaan ze velen jaren plezier aan beleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 BELLINGHAM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Wat een speler die Bellingham Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Madrid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Hala Madrid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Dit was pijnlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Die Aguero kan je ook moeilijk serieus nemen sinds die met pensioen is. Los van zijn provocatieve uitspraken tijdens het wk zei die blijkbaar tijdens zijn live stream dat Bellingham vooral veel geluk heeft... Real heeft één speler nodig om weer ongestoord te domineren: Lautaro Martinez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Er lopen inderdaad wat talenten daar rond in La Liga. Of het nou van de jeugdopleiding is of dat ze aangekocht zijn zoals een Bellingham en Camavinga. Barca en Real gaan denk ik de komende jaren weer domineren, op den duur ook in Europa vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal! Wat een goal in de laatste minuut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Girona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 (bewerkt) Barca had al met 30-0 voor moeten staan. Zal zo wel 0-1 worden dus. FELIXXXX 3 december 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 EZ!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Aankomend weekend tegen Girona, leuk potje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Sevilla gaat een nieuw stadion bouwen. Ik heb niet zoveel met het Sanchez-Pizjuan, maar dit stadion vind ik ook niet bepaald veel uitstralen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 38 minuten geleden zei Urbeto: Sevilla gaat een nieuw stadion bouwen. Ik heb niet zoveel met het Sanchez-Pizjuan, maar dit stadion vind ik ook niet bepaald veel uitstralen. Word het volledig nieuw of gaan ze dit Icoon verbouwen? Op 30-10-2023 om 13:39 zei Acquafresca: Real heeft één speler nodig om weer ongestoord te domineren: Lautaro Martinez. Je schrijft Mbappé verkeerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 28 minuten geleden zei ElMarcos: Word het volledig nieuw of gaan ze dit Icoon verbouwen? Het wordt gesloopt en daarna helemaal nieuw, met voor zover ik zie alleen de historische buitenwand met de naam etc. die hergebruikt wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 4 minuten geleden zei Urbeto: Het wordt gesloopt en daarna helemaal nieuw, met voor zover ik zie alleen de historische buitenwand met de naam etc. die hergebruikt wordt. Eeuwig zonde, want ik vind dit toch wel een van de Spaanse voetbaliconen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 43 minuten geleden zei ElMarcos: Eeuwig zonde, want ik vind dit toch wel een van de Spaanse voetbaliconen. Ik vind Betis een mooiere club, maar die gaan er op termijn ook aan geloven. Helaas. Voor die tijd wellicht nog maar eens naar Sevilla vliegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Dit gaat een mooi potje worden, succes mede Barcelona supporters Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Girona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 (bewerkt) Haha Lewandowski... Gefeliciteerd aan alle Girona supporters. 10 december 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Girona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Niet gekeken, dit had ik niet verwacht. Ben geen Girona supporter, vind de stad zelf wel echt heel mooi en tof. Jaar geleden geweest met mijn moeder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Je hebt aan alles het gevoel dat dit een Leicester sprookje kan worden (als Real meewerkt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten