Socrates Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Saúl zou voor Barca wel echt een mooie aanwinst zijn. Wat denk jij ervan @La Pulga? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 1 uur geleden zei Kyrill: Dit is niet het Engels voetbal topic of wel soms? Mijn club heeft hier niks mee te maken en wij geven geen schijntje zoveel geld uit aan spelers als Barcelona Toch maak je nu zelf een vergelijking met je eigen club. Wil je dat voortaan dan even niet in het Spaans voetbal doen aub? En 80 miljoen voor een middelmatige speler als Pepe. 44 minuten geleden zei Socrates: Saúl zou voor Barca wel echt een mooie aanwinst zijn. Wat denk jij ervan @La Pulga? Ja zeker! Ik ben sowieso blij met hoe Barcelona zich op de transfermarkt gedraagt. Heb ook echt zin in het komende seizoen, op de tenue's na en ik hoop niet dat Depay een basisspeler gaat worden. Geef mij maar Fati - Aguero - Messi en dan Depay als supersub al denk ik dat Koeman het gaat switchen tussen Depay en Aguero. Het ook wel ziek wat voor een voorhoede Atletico gaat hebben met Griezmann, Felix en Suarez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 4 minuten geleden zei La Pulga: Toch maak je nu zelf een vergelijking met je eigen club. Wil je dat voortaan dan even niet in het Spaans voetbal doen aub? En 80 miljoen voor een middelmatige speler als Pepe. Ja zeker! Ik ben sowieso blij met hoe Barcelona zich op de transfermarkt gedraagt. Heb ook echt zin in het komende seizoen, op de tenue's na en ik hoop niet dat Depay een basisspeler gaat worden. Geef mij maar Fati - Aguero - Messi en dan Depay als supersub al denk ik dat Koeman het gaat switchen tussen Depay en Aguero. Het ook wel ziek wat voor een voorhoede Atletico gaat hebben met Griezmann, Felix en Suarez. Jij begon over ''mijn eigen'' club of niet soms. 150 miljoen voor matige speler als Coutinho , 145 miljoen voor matige Dembele die ALTIJD geblesseerd is... Sure Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 3 minuten geleden zei Kyrill: Jij begon over ''mijn eigen'' club of niet soms. 150 miljoen voor matige speler als Coutinho , 145 miljoen voor matige Dembele die ALTIJD geblesseerd is... Sure En nu mag ik in het Brits voetbaltopic weer op jou reageren? Wat zijn jouw regels hierin? O ja, ken je dit nummertje nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 1 minuut geleden zei La Pulga: En nu mag ik in het Brits voetbaltopic weer op jou reageren? Wat zijn jouw regels hierin? O ja, ken je dit nummertje nog? Natuurlijk mag je dat, altijd maat. Jij begint over Pepe nou Coutinho en Dembele zijn 300 miljoen samen. Heb nog niet eens over alle andere mislukte en dure Barcelona aankopen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Kyrill: Natuurlijk mag je dat, altijd maat. Jij begint over Pepe nou Coutinho en Dembele zijn 300 miljoen samen. Heb nog niet eens over alle andere mislukte en dure Barcelona aankopen.... Nou laten we Arsenal dan buiten discussie want dat is oneerlijk. Coutinho en Dembele zijn gehaald om het gemis van Neymar op te volgen, toen waren het echt geen onbegrijpelijke aankopen en de transferwaarde was toen ook wel logisch omdat PSG Neymar had gekocht voor 220 miljoen. Dan is de helft betalen voor Coutinho en Dembele best wel begrijpelijk in die tijd want het waren gewoon de sterspelers bij hun club. Ik heb er meer moeite mee dat er veel is betaald voor Griezman en Suarez gratis die kant op is gegaan. Braithwaite hopelijk weg voor 15 miljoen. Toch 1/3 van Messi zijn jaarsalaris! 15 juli 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Niet zo kinderachtig doen jullie. Maar Zoveel geld voor Dembele is nooit te billijken, Coutinho snapte ik nog ergens wel. 1 uur geleden zei La Pulga: En nu mag ik in het Brits voetbaltopic weer op jou reageren? Wat zijn jouw regels hierin? O ja, ken je dit nummertje nog? Eigenlijk wel echt een tof nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 1 uur geleden zei La Pulga: Nou laten we Arsenal dan buiten discussie want dat is oneerlijk. Coutinho en Dembele zijn gehaald om het gemis van Neymar op te volgen, toen waren het echt geen onbegrijpelijke aankopen en de transferwaarde was toen ook wel logisch omdat PSG Neymar had gekocht voor 220 miljoen. Dan is de helft betalen voor Coutinho en Dembele best wel begrijpelijk in die tijd want het waren gewoon de sterspelers bij hun club. Ik heb er meer moeite mee dat er veel is betaald voor Griezman en Suarez gratis die kant op is gegaan. Braithwaite hopelijk weg voor 15 miljoen. Toch 1/3 van Messi zijn jaarsalaris! Nou aangezien je zo graag over Arsenal wil hebben, laten maar doen dan. Klopt Arsenal gaat al jaren kut. Helemaal mee eens. Waar niet 1)Barcelona miljarden schuld heeft en voor Corona salarissen van spelers niet kon betalen. 2)Heeft Arsenal niet. 3)Je had jarenlang alleen Barcelona en Real Madrid voor de titel. Daar is Atletico bij gekomen meer niet. In PL heb je City, United, Chelsea, Liverpool, Spurs, Everton, Wolves, Leicester en meer allemaal in theorie voor EL/CL meedoen of meer. In La Liga komen op de 3 clubs die ik al noemde na niemand die ook maar bij ze in buurt komt. 4)Arsenal had megasalaris voor Ozil maar bij Barcelona zit iedereen aan mega salaris. Bratwhaite zelfs zoals je al zegt 5) is altijd makkelijk bashen op Arsenal en soms ook terecht. Maar koste Liverpool 30 jaar voor een titel. Spurs 0 landstitels en City en United geven zoveel meer uit dan ons al jaren. Tevreden nu :)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 18 minuten geleden zei cimbomcu: Maar Zoveel geld voor Dembele is nooit te billijken, Coutinho snapte ik nog ergens wel. Voor Dembele toen juist wel. Had een top seizoen bij Dortmund en toonde daar aan écht wel uit het juiste hout te zijn gesneden. Die jongen heeft gewoon immense pech gehad met zijn hamstringblessure. Die is dusdanig ernstig geweest en daar is zoveel mee kapot gegaan dat het daarna - ook mede door zijn non-prof levensstijl - nooit meer goed gekomen is met hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 4 minuten geleden zei Kyrill: Nou aangezien je zo graag over Arsenal wil hebben, laten maar doen dan. Klopt Arsenal gaat al jaren kut. Helemaal mee eens. Waar niet 1)Barcelona miljarden schuld heeft en voor Corona salarissen van spelers niet kon betalen. 2)Heeft Arsenal niet. 3)Je had jarenlang alleen Barcelona en Real Madrid voor de titel. Daar is Atletico bij gekomen meer niet. In PL heb je City, United, Chelsea, Liverpool, Spurs, Everton, Wolves, Leicester en meer allemaal in theorie voor EL/CL meedoen of meer. In La Liga komen op de 3 clubs die ik al noemde na niemand die ook maar bij ze in buurt komt. 4)Arsenal had megasalaris voor Ozil maar bij Barcelona zit iedereen aan mega salaris. Bratwhaite zelfs zoals je al zegt 5) is altijd makkelijk bashen op Arsenal en soms ook terecht. Maar koste Liverpool 30 jaar voor een titel. Spurs 0 landstitels en City en United geven zoveel meer uit dan ons al jaren. Tevreden nu :)? Prima hoor wat je allemaal nu zegt. Door slecht beleid van onze vorige voorzitter zit Barcelona nu inderdaad in de schulden, lekker boeie. Zolang er maar 11 spelers op het veld staan die een balletje kunnen trappen, maakt mij niets uit dat ze in de schulden staan. Nu je zo mooi aan het vergelijken bent, wat helemaal prima is, vergelijk dan ook het tv geld wat Engelse teams ontvangen. Ook qua teams vind ik het een beetje gek dat in jouw lijstje Spurs, Everton en Wolves staan die voor de landstitel gaan. Vergeet je dan ook niet Sevilla en Villareal (Europa League winnaar) te noemen? Braithwaite was een noodaankoop vanwege een blessure en kon alleen maar iemand komen van binnen de competitie. Liverpool speelt in ieder geval al jarenlang in de Champions League en staan ook al jarenlang bij één van de kanshebbers. Wil je dat vergelijken met hoe nu Arsenal er voor staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Kyrill: 3)Je had jarenlang alleen Barcelona en Real Madrid voor de titel. Daar is Atletico bij gekomen meer niet. In PL heb je City, United, Chelsea, Liverpool, Spurs, Everton, Wolves, Leicester en meer allemaal in theorie voor EL/CL meedoen of meer. In La Liga komen op de 3 clubs die ik al noemde na niemand die ook maar bij ze in buurt komt. Verder vind ik deze discussie verder een beetje nutteloos, maar waarom haal je bij Engeland EL-ploegen erbij terwijl je bij Spanje alleen kijkt naar ploegen 'die meedoen om de titel'? Het gat tussen de Engelse kampioen en de nummer 3 (15 punten) was groter dan het gat tussen de kampioen en nummer 4 in Spanje (9 punten). 15 juli 2021 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 8 minuten geleden zei Lazy: Voor Dembele toen juist wel. Had een top seizoen bij Dortmund en toonde daar aan écht wel uit het juiste hout te zijn gesneden. Die jongen heeft gewoon immense pech gehad met zijn hamstringblessure. Die is dusdanig ernstig geweest en daar is zoveel mee kapot gegaan dat het daarna - ook mede door zijn non-prof levensstijl - nooit meer goed gekomen is met hem. Dat was toen inderdaad de ideale vervanger van Neymar en als die speelt is het ook niet zo slecht. Jammer dat ie 90% van zijn tijd geblesseerd is, maar dat kan je van te voren niet weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 12 minuten geleden zei La Pulga: Prima hoor wat je allemaal nu zegt. Door slecht beleid van onze vorige voorzitter zit Barcelona nu inderdaad in de schulden, lekker boeie. Zolang er maar 11 spelers op het veld staan die een balletje kunnen trappen, maakt mij niets uit dat ze in de schulden staan. Nu je zo mooi aan het vergelijken bent, wat helemaal prima is, vergelijk dan ook het tv geld wat Engelse teams ontvangen. Ook qua teams vind ik het een beetje gek dat in jouw lijstje Spurs, Everton en Wolves staan die voor de landstitel gaan. Vergeet je dan ook niet Sevilla en Villareal (Europa League winnaar) te noemen? Braithwaite was een noodaankoop vanwege een blessure en kon alleen maar iemand komen van binnen de competitie. Liverpool speelt in ieder geval al jarenlang in de Champions League en staan ook al jarenlang bij één van de kanshebbers. Wil je dat vergelijken met hoe nu Arsenal er voor staat? Oké gap whatever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Graag on-topic en lief blijven, anders voel ik mij genoodzaakt jullie berichten te rapporteren, waarna je zomaar een theoretische ban kan ontvangen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 14 minuten geleden zei Socrates: Graag on-topic en lief blijven, anders voel ik mij genoodzaakt jullie berichten te rapporteren, waarna je zomaar een theoretische ban kan ontvangen! Over welke theoretische ban heb je het nu steeds? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 Schatten ze nou in de media Depay hoger in dan Griezmann? Ik scroll even door Facebook en daar gaat het constant over Fati - Depay - Messi... Ik mag toch hopen dat ze dat niet gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 Ik zou eerder gaan voor Fati - Messi - Dembouz/Griezmann. Messi als rechtsbuiten maakt je kwetsbaar tegenover een offensieve back, die defensieve defecten ben ik nou wel een beetje klaar mee. Suarez en Rakitic zijn al weg, Umtiti op een zijspoor, nu Messi van die rechterflank weg blijven houden en nooit meer een as met zowel Pique als Busquets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 2 uur geleden zei Socrates: Ik zou eerder gaan voor Fati - Messi - Dembouz/Griezmann. Messi als rechtsbuiten maakt je kwetsbaar tegenover een offensieve back, die defensieve defecten ben ik nou wel een beetje klaar mee. Suarez en Rakitic zijn al weg, Umtiti op een zijspoor, nu Messi van die rechterflank weg blijven houden en nooit meer een as met zowel Pique als Busquets. Same, zo zonde dat Dembele telkens geblesseerd in anders was het echt een aanwinst op rechtsbuiten geweest. Iemand met diepgang en een goede dribbel. Ben benieuwd hoe Garcia en Emerton het gaan doen achterin nu, hopelijk is het een vooruitgang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 Ik vind het wel een lastig vraagstuk centraal achterin. Eenieder heeft zo zijn mankementen. Araujo - fysiek sterk, defensief solide, maar voetballend gortig Eric Garcia - intelligent, voetballend zeer goed, defensief en fysiek zwak Lenglet - voetballend aardig, defensief zeer wisselvallig Mingueza - goede werkethos, op alle andere gebieden gemiddeld Ga daar maar eens een keuze uit maken. Dan neem ik Pique al niet meer mee (veels te sloom, oud), waar je nu al weet dat hij vast nog zijn kansen weer krijgt aankomend seizoen. Wat Emerson betreft: lijkt mij wel een betere verdediger vergeleken met Dest, maar laatstgenoemde kan toch wel heel lekker voetballen, hoor. Heeft het als je kijkt naar waar hij vandaan komt (de bank van Ajax, totale onderschatting imo, maar goed) ook gewoon goed gedaan. Kan een interessante strijd worden mits beide overtuigen. Sergio Roberto lekker verpatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 juli 2021 Share Geplaatst 30 juli 2021 Miskoop Braithwaite gehaald voor 15 miljoen en verkocht voor 15 miljoen. Me happy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 En daarmee Leganes naar de Segunda getrapt; més que un club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 1 uur geleden zei Socrates: Dat doet hij mooi! Zo te zien speelde Depay vanaf links?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 Ja. Maar Griezmann trok veelal weg uit de punt, dus kwam Memphis veel naar binnen. Beetje rand zestien. Verder Gavi wel opvallend. Joch is 16, maar liep lekker te ballen op het middenveld. Heb je ook nog Nico en Puig. Genoeg technisch onderlegde middenveldertjes die op de deur kloppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus 2021 Share Geplaatst 4 augustus 2021 Voor de liefhebber, Barca tegen Salzburg vandaag live op ESPN. 19.00 is de aftrap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten