La Pulga Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 Erg zonde inderdaad. Zou leuk bij Arsenal passen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 Cool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 Depay lijkt ook rond. Veel Nederlanders bij Barcelona, vind ik wel een beetje jammer aangezien het allemaal net niet spelers zijn op Frenkie na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 6 juni 2021 Share Geplaatst 6 juni 2021 Barça is toch ook één grote grap aan het worden. Even Sergi Roberto 10mil pj betalen en dan Wijnaldum vragen of die voor de helft komt voetballen. Had hun beste middenvelder kunnen zijn. 100% logische keuze dat ie voor Psg gaat voetballen. Financieel niet achteruit plus een veel beter gerunde club die wel vooruit wilt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 juni 2021 Share Geplaatst 6 juni 2021 Beste middenvelder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 6 juni 2021 Share Geplaatst 6 juni 2021 Wss wel ja. Wel grappig dat ze in Barcelona nog denken dat elk jeugdspeler een Xavi, Iniesta of Messi wordt. Vraag me oprecht af wanneer ze eens wakker worden daar. Luis Enrique zag het en haalde compleet andere middenvelders dan de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 juni 2021 Share Geplaatst 6 juni 2021 Wijnaldum is nooit beter dan Frenkie. Pedri en Busquets zijn aan de bal beter, Wijnaldum enkel fysiek beter. Maar is inmiddels ook alweer een dertiger. En Moriba heeft wel de potentie om een stuk beter te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 juni 2021 Share Geplaatst 16 juni 2021 Morgen persconferentie. Ramos gaat zijn contract niet verlengen. Naar PSG? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 (bewerkt) 8 uur geleden zei The Saint: Morgen persconferentie. Ramos gaat zijn contract niet verlengen. Naar PSG? Sevilla las ik ergens. Kan me PSG niet zo goed voorstellen, hebben Kimpembe en Marquinhos al, kunnen beter heel veel geld in een links- en/of rechtsback steken. Edit: toch maar even gekeken online en zie City, United & PSG inderdaad. City heeft na jaren eindelijk eens fatsoenlijke verdedigers, zouden ze Ramos willen halen 17 juni 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 4 uur geleden zei Rogier.: Sevilla las ik ergens. Kan me PSG niet zo goed voorstellen, hebben Kimpembe en Marquinhos al, kunnen beter heel veel geld in een links- en/of rechtsback steken. Edit: toch maar even gekeken online en zie City, United & PSG inderdaad. City heeft na jaren eindelijk eens fatsoenlijke verdedigers, zouden ze Ramos willen halen United lekker Ramos halen voor een prikje en blunder Maguire lekker lozen voor veel geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 https://nos.nl/collectie/13781/artikel/2385292-depay-laat-doorschemeren-dat-toptransfer-naar-barcelona-aanstaande-is Dit is waarom ik het als persoon een hele rare gast vind, heeft er ook echt niets te zoeken met Messi, Griezmann, Aguero, Fati (zijn grootste concurrent) en Trincao. Van Coutinho, Dembele en Braithwaite verwacht ik dat ze weggaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Ik vind het sowieso wat vreemd. Als ze terug gaan naar 4-3-3 (wil Laporta lijkt het) en Agüero of Memphis staat in de punt, moet Messi dus van rechts komen weer. Dan krijg je straks een zelfde soort probleem als met Suarez. Of zouden Memphis en/of Agüero wel veel arbeid qua pressen en wat meeverdedigen leveren? Het zal al snel meer zijn tov Suarez in zijn laatste twee seizoenen, maar toch, ideaal is het ook niet. Eigenlijk kan Messi dan enkel nog als valse negen. Twee buitenspelers die wel kunnen pressen en nog eens meelopen met hun back. Maar ja, dat gaat zo niet gebeuren dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 3 minuten geleden zei Socrates: Ik vind het sowieso wat vreemd. Als ze terug gaan naar 4-3-3 (wil Laporta lijkt het) en Agüero of Memphis staat in de punt, moet Messi dus van rechts komen weer. Dan krijg je straks een zelfde soort probleem als met Suarez. Of zouden Memphis en/of Agüero wel veel arbeid qua pressen en wat meeverdedigen leveren? Het zal al snel meer zijn tov Suarez in zijn laatste twee seizoenen, maar toch, ideaal is het ook niet. Eigenlijk kan Messi dan enkel nog als valse negen. Twee buitenspelers die wel kunnen pressen en nog eens meelopen met hun back. Maar ja, dat gaat zo niet gebeuren dus. Barca moet heel snel die linksachter van Italië halen, die viel mij tegen Nederland ook al op. Dan heb je aan de linkerkant geen zorgen meer en kan je met iemand spelen die elke bal naar binnen kapot (zoals Insigne nu) Verder nog een dynamische middenvelder en een centrale verdediger. Emerson moet ik nog maar aanzien en Roberto mag weg. Zag laatst ook een gerucht dat Guardiola een ruil wilt maken met Barca, Dembele + Roberto voor Cancelo en Sterling. Lijkt me dat ze dat gelijk moeten doen maar ik schat de kans daarvan niet eens 1% in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Joan Laporta doet deze zomer volgens AS een poging om zijn droom te verwezenlijken: Lionel Messi en Cristiano Ronaldo samenbrengen bij Barcelona. De voorzitter van de club bereidt volgens de Spaanse sportkrant een aanbieding voor op de 36-jarige aanvaller van Juventus. Gezien de financiële situatie van Barça is de club veroordeeld tot een mogelijke ruildeal. Als dit doorgaat dan stop ik met voetbal kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 AS 1 april komt vroeg in Spanje blijkbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 (bewerkt) Volgens mij gaat Barcelona failliet als ze die transfer doorzetten https://www.vi.nl/nieuws/als-barca-messi-wil-behouden-zullen-ze-ergens-anders-moeten-snijden 22 juni 2021 bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Alsof die 2 ooit in 1 ploeg zouden kunnen spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 Gaat wel lekker bij mijn clubje, iedereen mag bijna gratis weg om Messi te behouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 2 uur geleden zei La Pulga: Gaat wel lekker bij mijn clubje, iedereen mag bijna gratis weg om Messi te behouden. Dat is niets nieuws toch? In februari was al bekend dat ze iets van 200 miljoen moesten snijden in de salariskosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 Ik wil maar een ding weten en dat is het rugnummer van Memphis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Ik wil maar een ding weten en dat is het rugnummer van Memphis. Voorlopig blijft dat op rugnummer 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 Messsiii Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 1 uur geleden zei La Pulga: Messsiii Gaat ie Barca nu iig wel naar plek 2 of hoger brengen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 18 uur geleden zei Kyrill: Gaat ie Barca nu iig wel naar plek 2 of hoger brengen? Maak jij je maar zorgen om jouw eigen club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 15 minuten geleden zei La Pulga: Maak jij je maar zorgen om jouw eigen club. Dit is niet het Engels voetbal topic of wel soms? Mijn club heeft hier niks mee te maken en wij geven geen schijntje zoveel geld uit aan spelers als Barcelona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten