Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Barça is toch ook één grote grap aan het worden. Even Sergi Roberto 10mil pj betalen en dan Wijnaldum vragen of die voor de helft komt voetballen. Had hun beste middenvelder kunnen zijn. 100% logische keuze dat ie voor Psg gaat voetballen. Financieel niet achteruit plus een veel beter gerunde club die wel vooruit wilt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei The Saint:

Morgen persconferentie. Ramos gaat zijn contract niet verlengen. Naar PSG?

Sevilla las ik ergens. Kan me PSG niet zo goed voorstellen, hebben Kimpembe en Marquinhos al, kunnen beter heel veel geld in een links- en/of rechtsback steken.

Edit: toch maar even gekeken online en zie City, United & PSG inderdaad. City heeft na jaren eindelijk eens fatsoenlijke verdedigers, zouden ze Ramos willen halen :-D 

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Rogier.:

Sevilla las ik ergens. Kan me PSG niet zo goed voorstellen, hebben Kimpembe en Marquinhos al, kunnen beter heel veel geld in een links- en/of rechtsback steken.

Edit: toch maar even gekeken online en zie City, United & PSG inderdaad. City heeft na jaren eindelijk eens fatsoenlijke verdedigers, zouden ze Ramos willen halen :-D 

United lekker Ramos halen voor een prikje en blunder Maguire lekker lozen voor veel geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://nos.nl/collectie/13781/artikel/2385292-depay-laat-doorschemeren-dat-toptransfer-naar-barcelona-aanstaande-is

Dit is waarom ik het als persoon een hele rare gast vind, heeft er ook echt niets te zoeken met Messi, Griezmann, Aguero, Fati (zijn grootste concurrent) en Trincao.

Van Coutinho, Dembele en Braithwaite verwacht ik dat ze weggaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het sowieso wat vreemd. Als ze terug gaan naar 4-3-3 (wil Laporta lijkt het) en Agüero of Memphis staat in de punt, moet Messi dus van rechts komen weer. Dan krijg je straks een zelfde soort probleem als met Suarez. Of zouden Memphis en/of Agüero wel veel arbeid qua pressen en wat meeverdedigen leveren? Het zal al snel meer zijn tov Suarez in zijn laatste twee seizoenen, maar toch, ideaal is het ook niet.

Eigenlijk kan Messi dan enkel nog als valse negen. Twee buitenspelers die wel kunnen pressen en nog eens meelopen met hun back. Maar ja, dat gaat zo niet gebeuren dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Socrates:

Ik vind het sowieso wat vreemd. Als ze terug gaan naar 4-3-3 (wil Laporta lijkt het) en Agüero of Memphis staat in de punt, moet Messi dus van rechts komen weer. Dan krijg je straks een zelfde soort probleem als met Suarez. Of zouden Memphis en/of Agüero wel veel arbeid qua pressen en wat meeverdedigen leveren? Het zal al snel meer zijn tov Suarez in zijn laatste twee seizoenen, maar toch, ideaal is het ook niet.

Eigenlijk kan Messi dan enkel nog als valse negen. Twee buitenspelers die wel kunnen pressen en nog eens meelopen met hun back. Maar ja, dat gaat zo niet gebeuren dus.

Barca moet heel snel die linksachter van Italië halen, die viel mij tegen Nederland ook al op. Dan heb je aan de linkerkant geen zorgen meer en kan je met iemand spelen die elke bal naar binnen kapot (zoals Insigne nu)

Verder nog een dynamische middenvelder en een centrale verdediger. Emerson moet ik nog maar aanzien en Roberto mag weg.

Zag laatst ook een gerucht dat Guardiola een ruil wilt maken met Barca, Dembele + Roberto voor Cancelo en Sterling. Lijkt me dat ze dat gelijk moeten doen maar ik schat de kans daarvan niet eens 1% in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joan Laporta doet deze zomer volgens AS een poging om zijn droom te verwezenlijken: Lionel Messi en Cristiano Ronaldo samenbrengen bij Barcelona. De voorzitter van de club bereidt volgens de Spaanse sportkrant een aanbieding voor op de 36-jarige aanvaller van Juventus. Gezien de financiële situatie van Barça is de club veroordeeld tot een mogelijke ruildeal.

Als dit doorgaat dan stop ik met voetbal kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei La Pulga:

Gaat wel lekker bij mijn clubje, iedereen mag bijna gratis weg om Messi te behouden.

Dat is niets nieuws toch? In februari was al bekend dat ze iets van 200 miljoen moesten snijden in de salariskosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei La Pulga:

Maak jij je maar zorgen om jouw eigen club.

Dit is niet het Engels voetbal topic of wel soms?

Mijn club heeft hier niks mee te maken en wij geven geen schijntje zoveel geld uit aan spelers als Barcelona ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites