Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Nog belangrijker dan een passende speelstijl/juiste clubkeuze is dat hij aan zichzelf gaat werken. Hij is niet vooruit te branden met dat bonkige lichaam van hem. Het enige wat hij nu kan is zijn lichaam erin zetten en een balletje kaatsen met een verdediger in zijn rug. Maar zelfs dat gaat al vaak mis, want dan gaat 'ie lopen pingelen en raakt 'ie de bal kwijt. 

Met zijn niveau van de laatste maanden horen we eigenlijk helemaal niet te praten over Barca en Juve, maar over categorie Lyon of Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei timpy00:

Depay is eigenlijk tot nu in zijn carrière voornamelijk goed geweest in teams die redelijk om hem heen zijn gebouwd toch? Denk niet dat hij die status ooit echt gaat behalen bij Barcelona.

Ik had het idee dat in zijn tweede goede periode bij Lyon dat er wel een beetje uit was. 

55 minuten geleden zei Socrates:

Nog belangrijker dan een passende speelstijl/juiste clubkeuze is dat hij aan zichzelf gaat werken. Hij is niet vooruit te branden met dat bonkige lichaam van hem. Het enige wat hij nu kan is zijn lichaam erin zetten en een balletje kaatsen met een verdediger in zijn rug. Maar zelfs dat gaat al vaak mis, want dan gaat 'ie lopen pingelen en raakt 'ie de bal kwijt. 

Met zijn niveau van de laatste maanden horen we eigenlijk helemaal niet te praten over Barca en Juve, maar over categorie Lyon of Ajax.

Volgens mij heeft dat pingelen niet zozeer met z'n lichaam te maken, maar dat Depay het idee heeft dat 'ie het allemaal zelf moet oplossen en dat onder Xavi hij die bal veel eerder in de aanval krijgt, waarin de bal gewoon snel rond moet gaan en niet moet gaan pingelen. Hoe kutter het gaat hoe meer hij het idee heeft dat hij het team moet dragen hoe kutter het gaat hoe meer hij het idee heeft dat hij het team moet dragen hoe kutter het gaat enz.

Ik ben ook wel benieuwd of hij het misschien wat vaker hangend vanaf de linkerkant mag laten zien, dan ga ik er even vanuit dat niet iedereen fit blijft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar is het zo dat als je veertien geregistreerde spelers hebt die kunnen spelen dat je dan moet spelen 

Lees net wel dat Umtiti negatief heeft getest en er wel bij kan zijn, dat is natuurlijk de meevaller waar Xavi op zat te wachten ;)  

bewerkt door Abe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-12-2021 om 18:52 zei Abe:

Volgens mij heeft dat pingelen niet zozeer met z'n lichaam te maken, maar dat Depay het idee heeft dat 'ie het allemaal zelf moet oplossen en dat onder Xavi hij die bal veel eerder in de aanval krijgt, waarin de bal gewoon snel rond moet gaan en niet moet gaan pingelen. Hoe kutter het gaat hoe meer hij het idee heeft dat hij het team moet dragen hoe kutter het gaat hoe meer hij het idee heeft dat hij het team moet dragen hoe kutter het gaat enz.

Sorry, maar dit vind ik een wat vreemde lezing. Het gaat voetballend vaak helemaal zo kut niet, het gaat kut wanneer Memphis de bal krijgt. Dat doet hij toch echt zelf. Meerdere wedstrijden al gezien waarin Memphis gewoon de slechtste van het veld is. Hij kan niet mee met de rest ipv andersom en dat Memphis dan moet overcompenseren. 

Jutgla laat prima zien hoe je als spits werkelijk moet spelen. Maar dat kan Memphis niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan een afbeelding zijn van 1 persoon en de tekst 'CONVO SQUAD LIST TER STEGEN 3 PIQUÉ RARAUJO RIQUI PUIG 13 NETO 15 LENGLET 17 L. DE JONG 21 F. DE JONG 22 0. MINGUEZA 23 UMTITI 24 ERIC 26 IÃAKI PEÑA 28 NICO 29 JUTGLÀ 34 ÁLVARO SANZ 35 COMAS 37 I. AKHOMACH 38 GUILLEM 39 ESTANIS 40 L. DE VEGA 41 MIKA MÁRMOL FCB L 一 MATCHDAY 19 JAN. 9PM LaLiga'

Iets minder zin in de wedstrijd van vandaag, hopelijk staat het zo:

Stegen

Araujo - Eric - Lenglet - Mingueza

Frenkie

Puig         Nico

Akhomach     Jutgla    en geen idee, zet er iemand neer behalve Luuk. Marmol heeft wel een leuke naam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei rich ruzzian:

Staan 1-0 achter zie ik. Is het spel beetje fatsoenlijk? 

Gelukkig heeft Dembele een goaltje geprikt.

Nee het ziet er echt niet uit vandaag. Tegen deze gasten moet je echt 0-5 voorkomen maar we gaan wel winnen.

Wat een blunder van Neto, daar komen we echt heel goed weg:-D

En we staan al voor, Jutglaaaa. Nu al 10 keer beter dan Memphis! 

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites