La Pulga Gepost December 19, 2021 Share Gepost December 19, 2021 Na Mbappe lijkt ook Haaland naar Real Madrid te gaan. Die worden dus komende 10 jaar kampioen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 19, 2021 Share Gepost December 19, 2021 2 uur geleden zei La Pulga: Na Mbappe lijkt ook Haaland naar Real Madrid te gaan. Die worden dus komende 10 jaar kampioen. Welke bron lees je dat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 19, 2021 Share Gepost December 19, 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Welke bron lees je dat? https://www.eurosport.com/football/transfers/2021-2022/borussia-dortmund-confirm-real-madrid-interest-in-erling-haaland-but-want-striker-to-stay-in-germany_sto8678506/story.shtml Al is mijn Engels natuurlijk niet zo heel goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 19, 2021 Share Gepost December 19, 2021 1 minuut geleden zei La Pulga: https://www.eurosport.com/football/transfers/2021-2022/borussia-dortmund-confirm-real-madrid-interest-in-erling-haaland-but-want-striker-to-stay-in-germany_sto8678506/story.shtml Al is mijn Engels natuurlijk niet zo heel goed. Ja duidelijk stuk maar betekent niet dat echt gaat gebeuren. Maar hij heeft idd helaas maar release clausule van 75 miljoen. Ik hoop dat City Haaland haalt die zitten al jaren dun in de spoeling qua spitsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 19, 2021 Share Gepost December 19, 2021 4 minuten geleden zei Kyrill: Ja duidelijk stuk maar betekent niet dat echt gaat gebeuren. Maar hij heeft idd helaas maar release clausule van 75 miljoen. Ik hoop dat City Haaland haalt die zitten al jaren dun in de spoeling qua spitsen. Ik hoop ook dat Haaland naar Engeland gaat, het liefst een City of Liverpool al zie ik hem ook nog wel naar United gaan. Al gaat ie naar Real is het een beetje oneerlijk voor de andere teams. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost December 20, 2021 Share Gepost December 20, 2021 16 uur geleden zei La Pulga: Al gaat ie naar Real is het een beetje oneerlijk voor de andere teams. Maar dat was het hebben van Messi, Neymar en Suarez ook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 20, 2021 Share Gepost December 20, 2021 17 uur geleden zei Kyrill: Ja duidelijk stuk maar betekent niet dat echt gaat gebeuren. Maar hij heeft idd helaas maar release clausule van 75 miljoen. Ik hoop dat City Haaland haalt die zitten al jaren dun in de spoeling qua spitsen. Als je zonder spits speelt heb je ook niet heel veel spitsen nodig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 21, 2021 Share Gepost December 21, 2021 Daar gaan we weer met Pique achterin. 3-1 voor Sevilla vandaag, helaas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost December 21, 2021 Share Gepost December 21, 2021 Tja. Ben er ook echt wel klaar mee. Altijd maar Pique en Busquets. Om moe van te worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 21, 2021 Share Gepost December 21, 2021 Iemand de 1-0 van Villareal gezien? Dat was echt een lekkere goal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost December 21, 2021 Share Gepost December 21, 2021 Kounde jongen een bal in een gezicht gooien moet je toch weten dat dat rood is, zeer domme actie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 21, 2021 Share Gepost December 21, 2021 (edited) Haha die kounde, dan ben je wel echt een ezel. Edited December 21, 2021 by La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 22, 2021 Share Gepost December 22, 2021 10 uur geleden zei La Pulga: Daar gaan we weer met Pique achterin. 3-1 voor Sevilla vandaag, helaas. 1-1 mooi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost December 22, 2021 Share Gepost December 22, 2021 Ik vond Dembele trouwens schrikbarend. Die jongen deed werkelijk niets als hij de bal verloor, echt heel treurig. Hij deed niet eens alsof hij meeliep. Wel gevaarlijk aan de bal, maargoed dat is niet iets nieuws. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 22, 2021 Share Gepost December 22, 2021 49 minuten geleden zei Rogier.: Ik vond Dembele trouwens schrikbarend. Die jongen deed werkelijk niets als hij de bal verloor, echt heel treurig. Hij deed niet eens alsof hij meeliep. Wel gevaarlijk aan de bal, maargoed dat is niet iets nieuws. Hij heeft natuurlijk een tijdje gekeken naar zijn voorganger op die positie en denkt 'oh dan mag ik dat ook'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 22, 2021 Share Gepost December 22, 2021 Het was eindelijk weer eens een goede wedstrijd van Barcelona, vroeg druk zetten en de bal weer snel veroveren. Sevilla was wel erg matig overigens en als die wat beter in de wedstrijd zaten had je natuurlijk gewoon verloren maar toch biedt het veel hoop voor de toekomst. Vooral die Gavi een vast contract geven en ook mag Nico van mij part vaker spelen. Gelukkig is Busquets volgende wedstrijd geschorst al speelde die niet eens zo slecht (wel weer zonde om na 10 minuten een domme gele kaart te pakken) Mochten Fati en Braithwaite weer terugkomen voor voorin dan is er al één probleem opgelost. Vind het al knap dat Dembele nog steeds fit is en hij is wel onze enige speler waar de dreiging vandaan moet komen. In Abde zie ik het nog niet, maar dat kan natuurlijk nog altijd komen. Die heeft nu een aantal wedstrijden op rij gespeeld en was nu voor het eerst op links, heeft vast wel veel talent en hopelijk komt dat er nog uit. Die spits, waarvan ik zijn naam nog niet zo goed weet (Juaita ofzo?) doet het nu al 10 keer beter dan Depay, dat is niet echt heel knap maar zo zie je maar als je gewoon je meters maakt en af en toe diep loopt je het voor je medespelers al 10 keer makkelijker maakt. Mag wel wat gaan doen aan ze schotkracht, dat zag er namelijk niet uit. Verdedigend hoop ik zosnel mogelijk van Lenglet en Pique af te zijn, dat kan namelijk echt niet meer. Gelukkig komt Alves over twee weekjes en dan kan Araujo weer rustig naar het centrum waar die thuis hoort. Ook zou ik Balde wat meer minuten laten maken voor Alba, die denkt dat ie tegenwoordig ook kan voetballen namelijk omdat hij nu op zich heen kijkt en geen Messi, Iniesta en Xavi (ja op de bank) meer ziet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Gepost December 22, 2021 Share Gepost December 22, 2021 Ik vond die Abde gisteren wel een aardige speler. In elk geval iemand met veel lef aan de bal. Wel snel een gefrustreerd mannetje volgens mij. Had paar keer dat hij een tik kreeg en hij in de actie erna iets te hardhandig door ging en een onnodige overtreding maakte. Zag ook al dat hij in 8 duels al 3x geel heeft gepakt. Voor een aanvaller is dat best veel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 22, 2021 Share Gepost December 22, 2021 Overigens wel echt een verschil in een opstelling met Koeman, die had gister zo gespeeld. Ter Stegen Mingueza - Araujo - Pique - Lenglet - Alba Bus De Jong - Gavi Dembele - De Jong Om vervolgens er met 3-0 af te gaan en de schuld te geven aan blessures en dat hij vorig jaar nog Messi had en nu niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost December 22, 2021 Share Gepost December 22, 2021 7 minuten geleden zei Lazy: Ik vond die Abde gisteren wel een aardige speler. In elk geval iemand met veel lef aan de bal. Wel snel een gefrustreerd mannetje volgens mij. Had paar keer dat hij een tik kreeg en hij in de actie erna iets te hardhandig door ging en een onnodige overtreding maakte. Zag ook al dat hij in 8 duels al 3x geel heeft gepakt. Voor een aanvaller is dat best veel... Helemaal als het voortkomt uit frustratie overtredingen, met beetje pech pak je zo ook nog rood. Sowieso kan het je gewoon wedstrijden kosten qua schorsingen als je in zo'n tempo gele kaarten pakt/. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 22, 2021 Share Gepost December 22, 2021 Leuke wedstrijd bij Bilbao Madrid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 23, 2021 Share Gepost December 23, 2021 (edited) Abde mooi mee naar de Afrika Cup, heb je nog maar 2 aanvallers gaat er nog eentje weg naar de Afrika Cup. Wel leuk voor die jongen al zou ik het skippen als ik hem was. Dembele lijkt te verlengen, dat is dan wel weer goed nieuws. Edited December 23, 2021 by La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost December 23, 2021 Share Gepost December 23, 2021 10 uur geleden zei La Pulga: Wel leuk voor die jongen al zou ik het skippen als ik hem was. Mogen ze weigeren om op de Afrika Cup uit te komen? Of zijn ze daar wel gewoon verplicht op te komen draven? Op 21-12-2021 om 22:54 zei La Pulga: Haha die kounde, dan ben je wel echt een ezel. Dat is een regelrechte belediging voor de Ezel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 23, 2021 Share Gepost December 23, 2021 12 minuten geleden zei ElMarcos: Mogen ze weigeren om op de Afrika Cup uit te komen? Of zijn ze daar wel gewoon verplicht op te komen draven? Dat is een regelrechte belediging voor de Ezel Het is een officieel toernooi, dus dan mag dat helaas niet. Ajax wilt Kudus ook niet laten gaan maar ze hebben niet zoveel te willen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 23, 2021 Share Gepost December 23, 2021 59 minuten geleden zei ElMarcos: Mogen ze weigeren om op de Afrika Cup uit te komen? Of zijn ze daar wel gewoon verplicht op te komen draven? Dat is een regelrechte belediging voor de Ezel nee mag niet weigeren. En club mag alleen speler terug trekken bij vriendschappelijke wedstrijden, meer niet helaas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost December 24, 2021 Share Gepost December 24, 2021 19 uur geleden zei La Pulga: Ajax wilt Kudus ook niet laten gaan maar ze hebben niet zoveel te willen. Kan hij daarna weer lekker geblesseerd zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts