Socrates Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Nog belangrijker dan een passende speelstijl/juiste clubkeuze is dat hij aan zichzelf gaat werken. Hij is niet vooruit te branden met dat bonkige lichaam van hem. Het enige wat hij nu kan is zijn lichaam erin zetten en een balletje kaatsen met een verdediger in zijn rug. Maar zelfs dat gaat al vaak mis, want dan gaat 'ie lopen pingelen en raakt 'ie de bal kwijt. Met zijn niveau van de laatste maanden horen we eigenlijk helemaal niet te praten over Barca en Juve, maar over categorie Lyon of Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 59 minuten geleden zei timpy00: Depay is eigenlijk tot nu in zijn carrière voornamelijk goed geweest in teams die redelijk om hem heen zijn gebouwd toch? Denk niet dat hij die status ooit echt gaat behalen bij Barcelona. Ik had het idee dat in zijn tweede goede periode bij Lyon dat er wel een beetje uit was. 55 minuten geleden zei Socrates: Nog belangrijker dan een passende speelstijl/juiste clubkeuze is dat hij aan zichzelf gaat werken. Hij is niet vooruit te branden met dat bonkige lichaam van hem. Het enige wat hij nu kan is zijn lichaam erin zetten en een balletje kaatsen met een verdediger in zijn rug. Maar zelfs dat gaat al vaak mis, want dan gaat 'ie lopen pingelen en raakt 'ie de bal kwijt. Met zijn niveau van de laatste maanden horen we eigenlijk helemaal niet te praten over Barca en Juve, maar over categorie Lyon of Ajax. Volgens mij heeft dat pingelen niet zozeer met z'n lichaam te maken, maar dat Depay het idee heeft dat 'ie het allemaal zelf moet oplossen en dat onder Xavi hij die bal veel eerder in de aanval krijgt, waarin de bal gewoon snel rond moet gaan en niet moet gaan pingelen. Hoe kutter het gaat hoe meer hij het idee heeft dat hij het team moet dragen hoe kutter het gaat hoe meer hij het idee heeft dat hij het team moet dragen hoe kutter het gaat enz. Ik ben ook wel benieuwd of hij het misschien wat vaker hangend vanaf de linkerkant mag laten zien, dan ga ik er even vanuit dat niet iedereen fit blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Het is toch ziek dat morgen gewoon doorgaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 (bewerkt) Blijkbaar is het zo dat als je veertien geregistreerde spelers hebt die kunnen spelen dat je dan moet spelen Lees net wel dat Umtiti negatief heeft getest en er wel bij kan zijn, dat is natuurlijk de meevaller waar Xavi op zat te wachten 1 januari 2022 bewerkt door Abe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Op 30-12-2021 om 18:52 zei Abe: Volgens mij heeft dat pingelen niet zozeer met z'n lichaam te maken, maar dat Depay het idee heeft dat 'ie het allemaal zelf moet oplossen en dat onder Xavi hij die bal veel eerder in de aanval krijgt, waarin de bal gewoon snel rond moet gaan en niet moet gaan pingelen. Hoe kutter het gaat hoe meer hij het idee heeft dat hij het team moet dragen hoe kutter het gaat hoe meer hij het idee heeft dat hij het team moet dragen hoe kutter het gaat enz. Sorry, maar dit vind ik een wat vreemde lezing. Het gaat voetballend vaak helemaal zo kut niet, het gaat kut wanneer Memphis de bal krijgt. Dat doet hij toch echt zelf. Meerdere wedstrijden al gezien waarin Memphis gewoon de slechtste van het veld is. Hij kan niet mee met de rest ipv andersom en dat Memphis dan moet overcompenseren. Jutgla laat prima zien hoe je als spits werkelijk moet spelen. Maar dat kan Memphis niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Hmm. Misschien heb je gelijk idd, ik ga de aankomende wedstrijden es kijken of ik 't scherper kan krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Iets minder zin in de wedstrijd van vandaag, hopelijk staat het zo: Stegen Araujo - Eric - Lenglet - Mingueza Frenkie Puig Nico Akhomach Jutgla en geen idee, zet er iemand neer behalve Luuk. Marmol heeft wel een leuke naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Luukie in de basis, letsgo! Hij gaat een hattrick maken waarvan één omhaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 1 uur geleden zei La Pulga: waarvan één omhaal! Het scheelde niet veel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 2 minuten geleden zei Nom de Guerre: Het scheelde niet veel Nou nog één keer lat of paal en dan heeft hij in ieder geval een hattrick op het aluminium behaald! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 7 minuten geleden zei La Pulga: Nou nog één keer lat of paal en dan heeft hij in ieder geval een hattrick op het aluminium behaald! #nostradamus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 LUUUK LUUK LUUK LUUK! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Goh, die omhaal. Dat was een wonder geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Goh, die omhaal. Dat was een wonder geweest. Ben blij dat ie er niet in ging, anders had ie weer het hele seizoen in de basis moeten staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Vandaag blijkt maar weer eens: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 5 minuten geleden zei Socrates: Vandaag blijkt maar weer eens: Maar als ik hem zie lopen ben ik altijd bang dat mijn TV per ongeluk in de slow motion stand is gezet. Lijkt wel alsof hij in zijn broek gescheten heeft joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Dit Barca is trouwens nog niet goed, maar zeker wel 10 keer leuker om naar te kijken. Nooit meer 5-3-2 is echt een zege. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Moet je Luuk niet als avatar nemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 2 uur geleden zei himan: Moet je Luuk niet als avatar nemen? Ik denk niet dat ik Luuk ooit waard zal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Heb gisteren voor de verandering eens een stuk Barca gekeken. Schakel ik precies na een 20 minuten even elders heen en dan doet Luuk die omhaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 En ze hebben een enorme zak geld gevonden of geleend om Ferran Torres te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 Matchdayyyy, Lets go Barcelona!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 2 uur geleden zei La Pulga: Matchdayyyy, Lets go Barcelona!!!! Staan 1-0 achter zie ik. Is het spel beetje fatsoenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 (bewerkt) 8 minuten geleden zei rich ruzzian: Staan 1-0 achter zie ik. Is het spel beetje fatsoenlijk? Gelukkig heeft Dembele een goaltje geprikt. Nee het ziet er echt niet uit vandaag. Tegen deze gasten moet je echt 0-5 voorkomen maar we gaan wel winnen. Wat een blunder van Neto, daar komen we echt heel goed weg En we staan al voor, Jutglaaaa. Nu al 10 keer beter dan Memphis! 5 januari 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 Frenkie erin, Frenkie eruit? Wat was dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten