Sanel Geplaatst 22 juli 2017 Share Geplaatst 22 juli 2017 Het is gewoon de eye test. Ieder wie dit seizoen een beetje Real heeft gevolgd heeft kunnen zien wat die Danilo allemaal uitsteekt op een voetbalveld, en hoe labiel hij is als verdediger. In een 3-5-2 waar hij rugdekking heeft kan het misschien nog wat worden, maar als eenzame RB.. ik betwijfel het heel erg. Dit ja, aanvallend redelijke voetballer maar werd tegen elke simpele winger in de La Liga helemaal dronken gespeeld. Positionering is echt dramatisch, loopt veelste ver naar voren en te traag in de eerste meters. Casemiro was overigens altijd zeer degelijk als hij speelde, maar heeft het laatste kalenderjaar en belachelijke progressie geboekt waar je U tegen zegt. Danilo daarentegen, hij is ook al 26, dan moet je als back op je piek zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 22 juli 2017 Share Geplaatst 22 juli 2017 Aight boys, sluit het voetbaldeel maar af. Met die redenatie kunnen we nooit meer wat zeggen over welke voetballer dan ook. Stel je niet zo aan vent. Sommigen hebben er hier een handje van om bepaalde spelers makkelijk af te branden, de beste man heeft ook een belabberd seizoen gehad dat ontken ik ook nergens. Maar dat betekent gelijk ook dat je niet mag zeggen dat hij bij een andere club en onder andere omstandigheden niet weer kan opleven? Nou, sluit dan inderdaad dit forumgedeelte maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 22 juli 2017 Share Geplaatst 22 juli 2017 Vond Hamit Altintop op rechtsback nog minder gevaarlijk voor m'n hart dan die mafkees van een Danilo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 juli 2017 Share Geplaatst 23 juli 2017 Geen idee wat er nu gaat gebeuren met Neymar, was iig weergaloos goed tegen Juve vannacht :D Als ie dit soort dingen doet, mag hij blijven hoor. [YOUTUBE]lHIjFcKlbkY[/YOUTUBE] [YOUTUBE]8oS0F6173xU[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 23 juli 2017 Share Geplaatst 23 juli 2017 Hé, dat is gek, daar zat ik gisteren ook over na te denken. Maar hoe wil je dan spelen? Ronaldo - Benz - Sanchez Dybala mag ook btw. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 juli 2017 Share Geplaatst 23 juli 2017 Neymar mag wel vertrekken van mij. Barça kennende doen ze met die 222m toch gene vette. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 24 juli 2017 Share Geplaatst 24 juli 2017 "Se queda." Mooi. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 juli 2017 Share Geplaatst 24 juli 2017 Nieuwe hoofdsponsor regelen, Neymar schijnbaar behouden. Piqué 4president. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 26 juli 2017 Share Geplaatst 26 juli 2017 Ronaldo - Benz - Sanchez Dybala mag ook btw. :love: Waar laat je Isco dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR23 Geplaatst 2 augustus 2017 Share Geplaatst 2 augustus 2017 Waar laat je Isco dan? Isco was de allerfijnste speler om naar te kijken bij Real afgelopen seizoen. Ook de enige speler van Real die ik écht graag bij Barça had gezien. Ok en Marcelo misschien. Real is erg goed bezig met het aantrekken van alle jonge Spaanse talenten. Barça voor 2e of 3e seizoen op rij tot nog toe erg teleurstellend op de transfermarkt. Zijn ook weinig aankomende talenten die écht goed gaan worden volgens mij. Grootste talent Alena lijkt 'redelijk' at best. Als Neymar echt gaat, wat vandaag bevestigd lijkt, hoop ik inderdaad op Coutinho als vervanger. Wat een speler is dat zeg. Met de rest van het geld een nieuwe verdediging kopen en minstens 1 goede middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 augustus 2017 Share Geplaatst 2 augustus 2017 Teams gaan Barça en hun 222 miljoen wel graag zien komen nu. Elke speler die we gaan willen zal opeens veel duurder zijn. Nieuwe verdediging is niet nodig. Semedo/Vidal, Pique/Marlon, Umtiti/Masch, Alba/Digne is opzich goed genoeg voor komend seizoen, tenzij je ergens een Laporte nog binnen kunt halen. Een middenvelder moet er absoluut nog bij natuurlijk, maar wat Coutinho moet kosten vind ik echt te gortig. Vind dat nu ook geen supervoetballer. En wie gaat Neymar vervangen? Dat zal sowieso prioriteit worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 augustus 2017 Share Geplaatst 2 augustus 2017 (bewerkt) Dybala? Gingen de verhalen niet eerder rond dat spelers als Coutinho en Eriksen aangetrokken zouden worden voor het middenveld? Zag dat zelf toen al totaal niet voor me in een 4-3-3 met punt naar achter. Nu is Coutinho opeens een optie als vervanger van Neymar op die positie? Vele malen logischer qua positie (even los van het feit of hij goed genoeg is voor FCB). Heb trouwens genoten van die oefenwedstrijd in Miami, stuk leuker dan ij verwacht had. 2 augustus 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 2 augustus 2017 Share Geplaatst 2 augustus 2017 Zouden eigenlijk vol voor Griezmann moeten gaan, maar dan heb je het ook weer over bedragen van rond de 100 miljoen. Ook als je voor Dybala gaat trouwens. Coutinho is niet echt een linksbuiten toch? Meer een 10/middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 2 augustus 2017 Share Geplaatst 2 augustus 2017 (bewerkt) In hoeverre is er nog interesse van FCB in Verratti? 2 augustus 2017 bewerkt door fm-helden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 2 augustus 2017 Share Geplaatst 2 augustus 2017 Coutinho kan ook prima van de flank komen hoor. Heerlijke dribbel in huis en een goed schot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 3 augustus 2017 Share Geplaatst 3 augustus 2017 (bewerkt) Ik was gisteren via een vriend op uitnodiging van Sociedad bij FC Groningen - Sociedad. Dat is best een leuke club. Schitterende goal van Willian Jose. In de rust werd hij gewisseld, praatje mee gemaakt. Ziet er macho uit, maar was het dus echt totaal niet. Beetje zoals je er achter komt dat er nog een voetballiefhebber op je werk loopt en vervolgens een uur over voetbal staat te lullen zonder dat je het door hebt. Goede speler ook, ik ga hem nu een beetje proberen te volgen. Januzaj had ook een schitterende actie, kreeg hij van iedereen applaus voor. Oyarzabal was ook erg goed. Vela nog wat minuutjes gemaakt. 3 augustus 2017 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 augustus 2017 Share Geplaatst 3 augustus 2017 In hoeverre is er nog interesse van FCB in Verratti? Dat wordt toch niks meer. Heeft een doorlopend contract en geen clausule(?) denk ik, en PSG wil simpelweg niet eens luisteren naar een aanbieding. Ik zit me trouwens wel meer en meer te denken of we niet gewoon Mbappé moeten halen. En dan in de Henry rol laten spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR23 Geplaatst 3 augustus 2017 Share Geplaatst 3 augustus 2017 Coutinho kan ook prima van de flank komen hoor. Heerlijke dribbel in huis en een goed schot. Dit. Coutinho speelt bij Liverpool altijd hangend vanaf links, zoals de Barca buitenspelers ook spelen. Hoe ze gasten als Coutinho en Dybala op het middenveld willen zetten is mij een raadsel. Overigens vind ik de verdediging al jaren erg zwak. Pique/Masch was een prima duo, maar worden ook wat minder. De backs zijn ook niet écht heel goed, behalve Alba als ie zin heeft. Vervanging van Iniesta en Sergio op termijn wordt wel erg belangrijk. Daarom is het zo jammer dat Real alle Spaanse talenten aan het kapen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 augustus 2017 Share Geplaatst 3 augustus 2017 Zouden eigenlijk vol voor Griezmann moeten gaan, maar dan heb je het ook weer over bedragen van rond de 100 miljoen. Ook als je voor Dybala gaat trouwens. Coutinho is niet echt een linksbuiten toch? Meer een 10/middenvelder. Coutinho vind je geen linksbuiten, maar dan zouden ze wel vol voor Griezmann moeten gaan? Klopt niet hè. Griezmann is al helemaal geen linksbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 4 augustus 2017 Share Geplaatst 4 augustus 2017 (bewerkt) Coutinho vind je geen linksbuiten, maar dan zouden ze wel vol voor Griezmann moeten gaan? Klopt niet hè. Griezmann is al helemaal geen linksbuiten. Rustig maar kerel. Griezmann vind ik een aanvaller, net als Dybala. En als je dan bij Barcelona één van de drie aanvallers bent, zou Griezmann of Dybala dat perfect kunnen vanaf links. Ook omdat je 9 van de 10 keer centraal mag opduiken of 1op1 met de keeper wordt gestuurd door Messi. Coutinho vind ik persoonlijk meer een middenvelder. Tuurlijk weet ik ook wel dat-ie van links komt bij Liverpool, maar die spelen een behoorlijk ander systeem. Wat dat betreft zie ik Coutinho meer als een Iniesta als een aanvallende linker centrale middenvelder. Wat niet wegneemt dat ze best voor hem zouden kunnen gaan als linksbuiten, maar dat verder terzijde. 4 augustus 2017 bewerkt door Karlo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 4 augustus 2017 Share Geplaatst 4 augustus 2017 Zowel Griezmann als Dybala spelen bij hun clubs achter de diepe spits, wat bij Barcelona niet zou kunnen want Messi. Als ze op links gaan spelen, dan benut je hun kwaliteiten niet ten volle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Dybala en Griezmann in dit systeem gaat niet werken. Je hebt nu Semedo die de gehele rechterkant kan bestrijken waardoor Messi meer in het centrum kan positioneren. Haal je Dybala of Griezmann - die achter de spits spelen - en zet je ze op links, verneuk je het helemaal en Messi naar rechts is dus niet de bedoeling. Lijkt mij dat Coutinho de beste kandidaat is. Hangend vanaf links. Goed schot, heerlijke dribbel. En anders Ousmane Dembele halen. Heerlijke dribbelaar een kan beide voeten gebruiken wat hem nog onvoorspelbaarder maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Ik volg Barca niet echt heel erg, maar is het niet zo dat Messi meer van rechts speelt en Suarez centraal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Op papier wel ja. @MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Dembele speelt rechtsbuiten bij Dortmund toch? Coutinho lijkt het meest logisch, al zie ik hem liever bij Liverpool blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten