Antwerp1 Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Ongekend hoe vrij Ruben Castro hier staat. Verdediging van Valenz moet duidelijk nog wennen. Staat verder eigenlijk ook maar een saai elftal. Middenveld is niets speciaals idd. Ik vind de achterlinie eigenlijk nog het leukst. Gaya, Cancelo, Garay en Mangala met Alves in doel. En voorin Nani en El Haddadi. Paco Alcacer is wel een serieuze aderlating Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 12 september 2016 Share Geplaatst 12 september 2016 Als je gaat zeggen dat hij er helemaal niks aan kon doen ben je ook niet al te goed bezig. Je wordt toch ook geen keeper van zo'n topclub als je bij elke wat moeilijkere bal gaat zeggen "Kon er niks aan doen". Als ze een keeper zoeken om de ballen te pakken die zowat elke keeper kan pakken dan zetten ze er altijd wel iemand uit de jeugd in. Ja. want een Neuer, De Gea of Courtois had deze wel gehad. Nee dus. Typisch weer Nederland (of in ieder geval de anti-Ajax lui) om meteen te gaan haten. Bij beide tegengoals zijn de verdedigers veel meer de goal aan te rekenen door niet goed mee te lopen of in te grijpen, maar daar wordt weer niet naar gekeken merk ik wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 12 september 2016 Share Geplaatst 12 september 2016 @Antwerp1 misschien dat het vertrek van Paco alleen een aderlating is op het gebied van clubicoon zijn, want puur kwalitatief liggen zijn kwaliteiten ver van het spel dat gespeeld wordt. Ik denk ook dat hij bij Barça op de positie van Suárez veel beter tot zijn recht komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 september 2016 Share Geplaatst 12 september 2016 Ruben Castro blijft een held Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Te bedenken dat er in deze situatie maar weinig ruimte is en hij toch dat risico neemt. Als je dat vergelijkt met Nederland, zit er een zee van ruimte tussen en dan geven ze die pass niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheAudit Geplaatst 14 september 2016 Share Geplaatst 14 september 2016 In Nederland wordt er in 99,9% van de gevallen de bal breed gespeeld op Rakitic, die 5 meter verder breed staat, of Sergi Roberto (?) die breed bij de zijlijn geposteerd staat. Met deze pass speel je gelijk 3 spelers weg, en ben je in richting van de goal... @Montass @E2E Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 september 2016 Share Geplaatst 17 september 2016 Goh. Barça zelden zo slecht weten spelen en toch 1-5 winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 17 september 2016 Share Geplaatst 17 september 2016 Goh. Barça zelden zo slecht weten spelen en toch 1-5 winnen. Vooral de verdediging stond echt slecht te spelen, enorm kwetsbaar, als dit een sterkere tegenstander was geweest hadden ze er meer tegen gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 17 september 2016 Share Geplaatst 17 september 2016 De bus niet willen parkeren is één ding, maar dit was wel het andere uiterste zeg. Zoveel ruimte laten tegen MSN :D Pure harakiri. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 20 september 2016 Share Geplaatst 20 september 2016 Lueke pot weer die Sevilla Derby :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 september 2016 Share Geplaatst 20 september 2016 En dan zegt Sebas altijd dat het rugby is in de PL. Nou benieuwd hoeveel mensen deze veldslag zullen overleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffersonn Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Inmiddels is de trainer van Valencia, Pako Ayestaran al ontslagen. Daar gaan we weer... Wie wensen jullie als nieuwe trainer, @Montass @Cerebral @FC-Breda en de rest ;)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Lekker weer al die aanslagen in Spanje.... https://www.facebook.com/ZiggoSport/videos/1273738009335584/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Marcelinho van Villareal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffersonn Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Marcelinho van Villareal? Dat gerucht heb ik gelezen, kan me alleen niet voorstellen waarom hij het goed draaiende Villarreal zal verlaten voor de club met het grootste trainerskerkhof van Spanje.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Dat gerucht heb ik gelezen, kan me alleen niet voorstellen waarom hij het goed draaiende Villarreal zal verlaten voor de club met het grootste trainerskerkhof van Spanje.. Marcelino is ontslagen bij Villarreal, maar mag dit jaar geen club meer trainen in La Liga. Die gast van Getafe zit daar nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffersonn Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Wauw, dit heb ik helemaal gemist @Ehcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Tsja, dat het met die Pako niets zou worden was nu ook niet zo heel moeilijk te voorspellen. Krijg toch de indruk dat er weinig verbetering inzit zolang die Lim daar nog zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 [quote name='Jeffersonn']Inmiddels is de trainer van Valencia, Pako Ayestaran al ontslagen. Daar gaan we weer... Wie wensen jullie als nieuwe trainer, @Montass @Cerebral @FC-Breda en de rest ;)?[/QUOTE] Ze hadden Pako nooit definitief moeten aanstellen, maar dit slaat weer nergens op. Maar goed, wie gaat het overnemen.. Op SuperDeporte staat dat Pitarch bezig is om Marcelino aan te stellen. Hij lijkt dus de hoogste prio te krijgen. @Simonsav eens.. Maar ook voordat Lim er zat, was Valencia één groot trainers kerkhof. @Jeffersonn hij werd ontslagen omdat hij geloof ik een speler was aangevallen (weet even niet precies meer hoe en wat). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Echt onbegrijpelijk dat Valencia zo ver is afgegleden.. 10-15 jaar terug nog een absolute topclub en nu is daar niks meer van over :( De selectie anno nu is nog niet zo slecht als ik naar die namen kijk, daar moet toch veel meer uit te halen zijn. Kan iemand mij meer vertellen over die Peter Lim en zijn plannen met de club? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Heerlijk team wqas dat inderdaad toen met Mendieta en die Argentijnse trainer. Cúper of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 [quote name='Jeffersonn'] Wie wensen jullie als nieuwe trainer, @Montass @Cerebral @FC-Breda en de rest ;)?[/QUOTE] Het is misschien een gek idee, maar Gary Neville? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Ik zie wel wat in Louis van Gaal, mits hij eerst zijn eigen boeken weer eens leest. Verder volg ik buiten Valencia het Spaanse voetbal niet echt dus welke binnenlandse trainers goede opties zouden zijn, weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Real :r :r leuke strafschop :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Heerlijk die panenka Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten