Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ongekend hoe vrij Ruben Castro hier staat. Verdediging van Valenz moet duidelijk nog wennen. Staat verder eigenlijk ook maar een saai elftal.

Middenveld is niets speciaals idd. Ik vind de achterlinie eigenlijk nog het leukst. Gaya, Cancelo, Garay en Mangala met Alves in doel. En voorin Nani en El Haddadi. Paco Alcacer is wel een serieuze aderlating

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je gaat zeggen dat hij er helemaal niks aan kon doen ben je ook niet al te goed bezig. Je wordt toch ook geen keeper van zo'n topclub als je bij elke wat moeilijkere bal gaat zeggen "Kon er niks aan doen". Als ze een keeper zoeken om de ballen te pakken die zowat elke keeper kan pakken dan zetten ze er altijd wel iemand uit de jeugd in.

Ja. want een Neuer, De Gea of Courtois had deze wel gehad.

Nee dus. Typisch weer Nederland (of in ieder geval de anti-Ajax lui) om meteen te gaan haten. Bij beide tegengoals zijn de verdedigers veel meer de goal aan te rekenen door niet goed mee te lopen of in te grijpen, maar daar wordt weer niet naar gekeken merk ik wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gerucht heb ik gelezen, kan me alleen niet voorstellen waarom hij het goed draaiende Villarreal zal verlaten voor de club met het grootste trainerskerkhof van Spanje..

Marcelino is ontslagen bij Villarreal, maar mag dit jaar geen club meer trainen in La Liga.

Die gast van Getafe zit daar nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Jeffersonn']Inmiddels is de trainer van Valencia, Pako Ayestaran al ontslagen. Daar gaan we weer... Wie wensen jullie als nieuwe trainer, @Montass @Cerebral @FC-Breda en de rest ;)?[/QUOTE] Ze hadden Pako nooit definitief moeten aanstellen, maar dit slaat weer nergens op. Maar goed, wie gaat het overnemen.. Op SuperDeporte staat dat Pitarch bezig is om Marcelino aan te stellen. Hij lijkt dus de hoogste prio te krijgen. @Simonsav eens.. Maar ook voordat Lim er zat, was Valencia één groot trainers kerkhof. @Jeffersonn hij werd ontslagen omdat hij geloof ik een speler was aangevallen (weet even niet precies meer hoe en wat).
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt onbegrijpelijk dat Valencia zo ver is afgegleden.. 10-15 jaar terug nog een absolute topclub en nu is daar niks meer van over :( De selectie anno nu is nog niet zo slecht als ik naar die namen kijk, daar moet toch veel meer uit te halen zijn. Kan iemand mij meer vertellen over die Peter Lim en zijn plannen met de club?

Link naar opmerking
Deel via andere websites