Zawisza Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Guurder dan Charleroi wordt het qua stad sowieso niet. Alhoewel Luik in een uitvak ook garant staat voor actie. Nog even afwachten waar de keuze op gaat vallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 We geven een masterclass in de titel weggeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Zojuist zei Glenn08: We geven een masterclass in de titel weggeven. Haha, ja en in de podcast zei ik nog dat Genk dit niet meer uit handen geeft. Toen wist ik nog niet dat Onuachu zou vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 2 minuten geleden zei Bogatyr: Haha, ja en in de podcast zei ik nog dat Genk dit niet meer uit handen geeft. Toen wist ik nog niet dat Onuachu zou vertrekken. En dat Tolu dan ook nog eens geblesseerd zou uitvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Pingel? VID_20230320_143627.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Goh het is van zo dichtbij en vraag mij af of hij echt een scoringskans ontneemt? Die bal zou zomaar eens langs de Antwerp spits kunnen gaan of op zijn eigen arm. Maar als je er peno voor fluit is het ook niet 100% verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 6 minuten geleden zei TomFsoccer: Goh het is van zo dichtbij en vraag mij af of hij echt een scoringskans ontneemt? Die bal zou zomaar eens langs de Antwerp spits kunnen gaan of op zijn eigen arm. Maar als je er peno voor fluit is het ook niet 100% verkeerd. Zijn arm is toch helemaal niet langs het lichaam en hij hoeft toch niet per se een scoringskans te ontnemen? Volgens de regels is dit een strafschop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 6 minuten geleden zei Aaron21: Zijn arm is toch helemaal niet langs het lichaam en hij hoeft toch niet per se een scoringskans te ontnemen? Volgens de regels is dit een strafschop. Met die arm houdt hij de spits licht af, hij kijkt ook niet naar bal. Ik zou zelf ook strafschop fluiten hoor, begrijp mij niet verkeerd. Maar ik begrijp de andere kant van het verhaal. Volgens de regels van de VAR in dit geval dan als je wil: als je niet fluit, vind ik het geen 100% clear error. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Verschaeren 7 maanden out :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 20 uur geleden zei DGremlin: Verschaeren 7 maanden out :( Ik las tot begin 2024.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 3 uur geleden zei Steels: Ik las tot begin 2024.. Ik ondertussen ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 maart 2023 Share Geplaatst 30 maart 2023 https://sporza.be/nl/2023/03/30/antwerp-verpulvert-zijn-transferrecord-met-verkoop-van-willian-pacho-aan-frankfurt~1680189614567/ Overmars weer mooi aan het cashen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 maart 2023 Share Geplaatst 31 maart 2023 Ik zag vanmorgen beelden van een auto ongeluk met een Belgische/Marokkaanse voetballer. Alleen de naam werd niet genoemd. Weet iemand hier om wie het gaat? De beelden waren wel om te schrikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 maart 2023 Share Geplaatst 31 maart 2023 36 minuten geleden zei delichris: Ik zag vanmorgen beelden van een auto ongeluk met een Belgische/Marokkaanse voetballer. Alleen de naam werd niet genoemd. Weet iemand hier om wie het gaat? De beelden waren wel om te schrikken. Sofian Kiyine. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 april 2023 Share Geplaatst 3 april 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 3 april 2023 Share Geplaatst 3 april 2023 Ik vind één Noa nochtans al teveel van het goede, maar kom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Enfant terrible Didier Lamkel Zé is niet van plan om in Marokko te blijven: “Ik keer volgende week terug naar België” Is Didier Lamkel Zé binnenkort weer actief op de Belgische voetbalvelden? Als het van de 26-jarige Kameroener afhangt alvast wel. Lamkel Zé werd in januari door KV Kortrijk uitgeleend aan het Marokkaanse Wydad Casablanca, maar het enfant terrible wil daar na amper een paar maanden alweer weg. Dat vertelde de voormalige bad boy van Antwerp een paar dagen geleden in een interview met een lokaal medium. “Ik vertrek volgende week naar België. Ik wil hier niet blijven want ik speel niet. Van zodra mijn contract officieel is ontbonden, vertrek ik.” Lamkel Zé komt inderdaad weinig tot niet aan spelen toe in Marokko. In totaal heeft de Kameroener er 188 speelminuten opzitten over amper zes wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Op 3-4-2023 om 19:28 zei DGremlin: Ik vind één Noa nochtans al teveel van het goede, maar kom Maakt hij de competitie nog wel een beetje heet dezer dagen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Ik hoop echt op een mirakelredding van Oostende of Waregem. Zou rot zijn mocht één van die twee uit de hoogste divisie liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 3 uur geleden zei Bogatyr: Ik hoop echt op een mirakelredding van Oostende of Waregem. Zou rot zijn mocht één van die twee uit de hoogste divisie liggen. Ik ga ze alvast niet missen eigenlijk.. ZW had lang mijn sympathie omdat ze als enige hun trainer aan boord hielden; maar nu ze toch overstag gegaan zijn mogen ze gerust ook zakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Zolqng Eupen er maar in blijft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 22 uur geleden zei Bogatyr: Ik hoop echt op een mirakelredding van Oostende of Waregem. Zou rot zijn mocht één van die twee uit de hoogste divisie liggen. Nope mogen mooi mee zakken totaal geen sympathie voor die clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 Wat een schandalige vertoning weer van mijn club. Hopelijk kopen ze morgen een deftige spits want op deze manier.. Defour mag ook beschikken wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 47 minuten geleden zei Bogatyr: Wat een schandalige vertoning weer van mijn club. Hopelijk kopen ze morgen een deftige spits want op deze manier.. Defour mag ook beschikken wat mij betreft. Het was inderdaad niet best wat Mechelen liet zien vandaag. Als ze de rest van het seizoen zo blijven spelen dat moeten ze de beker wel winnen, want dat zal het excuus zijn. Defour zou ik niet sowieso wegsturen trouwens, de selectie is gewoon heel matig. Als Defour blijft is er toch nog ergens stabiliteit in de club en ik denk ook niet dat ze geld hebben om hem te ontslaan en een goede vervanger te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 10 april 2023 Share Geplaatst 10 april 2023 Even dromen van de titel was mooi. Jammer genoeg gaat die nu naar een van de 2 lelijkste ploegen in de top 8. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten